eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somianka › "Odrestaurowanie budynku Pałacu w Kręgach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-06

Ogłoszenie nr 500185376-N-2018 z dnia 06-08-2018 r.

Gmina Somianka: "Odrestaurowanie budynku Pałacu w Kręgach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: "Odrestaurowanie budynku Pałacu w Kręgach" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V "Gospodarska przyjazna środowisku" działania 5.3 "Dziedzictwo kulturowe" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574487-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Somianka, Krajowy numer identyfikacyjny 550668090, ul. Somianka - Parcele 16 B, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 29 741 87 90, e-mail somianka@somianka.pl, faks 29 741 87 14.
Adres strony internetowej (url): http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Odrestaurowanie budynku Pałacu w Kręgach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Kz.272.15.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont pałacu w Kręgach w ramach zadania pn. "Odrestaurowanie budynku pałacu w Kręgach". Inwestycja zaplanowana do realizacji zlokalizowana jest na terenie Gminy Somianka w miejscowości Kręgi na działce o nr ewidencyjnym 1007/15 obręb 0008. Realizacja zadania polegać będzie na remoncie elewacji pałacowego budynku oraz przylegającego od strony południowej tarasu. Teren objęty pracami budowlanymi i remontowymi stanowi zabytkowy park krajobrazowy. Budynek pałacu jest wpisany do rejestru zabytków jako Zespół Pałacowy z XIX w., nr rej.: A-420 z 5.04.1962 i z 10.12.1978. Pałacowy budynek szkoły podstawowej jest 3-kondygnacyjny (w tym poddasze nieużytkowe), wybudowany po 1841 roku w technologii tradycyjnej. Zakres remonty obiektu obejmuje: - remont tynków zewnętrznych elewacji i cokołów, - remont i prace konserwatorskie w obrębie detali architektonicznych w elewacjach zewnętrznych ze szczególnym uwzględnieniem naprawy gzymsu okapowego, który jest w bardzo złym stanie technicznym, zagrażającym bezpieczeństwu użytkowników, - remont schodów zewnętrznych przed głównym wejściem do budynku, - remont schodów i murów oporowych przy tarasie po stronie południowej, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 gr. 3 cm i warstwie pospółki gr. 15cm, na tarasie po stronie południowej wraz z odwodnieniem, - montaż balustrady stalowej na części tarasu południowego. Ponadto w ramach zamówienia planuje się również wzmocnienie ścian fundamentowych wraz z wykonaniem hydroizolacji pionowej ścian oraz dociepleniem stropu na I piętrze. Zamawiający informuje, iż przedmiar przekazany Wykonawcom pełni funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez wykonawcę w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C. Tam, gdzie w Projekcie budowlanym oraz opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w niniejszej Specyfikacji i Projekcie budowlanym. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonaniu robót musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP. Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody wobec Zamawiającego oraz za szkody wobec osób trzecich, spowodowane istnieniem wad ukrytych materiałów, lub innych urządzeń wykorzystanych lub zamontowanych w ramach realizacji roboty budowlanej, jak też szkody powstałe przy usuwaniu tych wad. Całkowite rozliczenie z Wykonawcą nastąpi po zakończeniu całości robót określonej na podstawie końcowej faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę w oparciu o protokół końcowego bezusterkowego odbioru robót, zatwierdzony przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zapłatę części wynagrodzenia na podstawie faktury częściowej za wykonanie 50% robót objętych niniejszą umową do wysokości 50% wynagrodzenia należnego wykonawcy na podstawie protokołu częściowego wykonania robót. Wykonawca, na etapie końcowego odbioru robót lub w trakcie robót na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu odpowiednich aktualnych dokumentów (w tym dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej całego zakresu prac, atesty na wbudowane materiały, wraz z niezbędnymi oświadczeniami, protokoły badań i sprawdzeń, certyfikaty, itp.) dopuszczających do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, dotyczących zamontowanych i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 45262690-4, 45410000-4, 45262521-9, 45442100-8, 45111220-6, 45431000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 354059.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: eMPOL Jarosław Maliszewski
Email wykonawcy: jaroslaw.maliszewski@onet.pl
Adres pocztowy: Sokołowo - Parcele 10, 07-215 Obryte
Kod pocztowy: 07-215
Miejscowość: Sokołowo-Parcele
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 487777.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 487777.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 597656.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.