To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-06
Ogłoszenie nr 500185376-N-2018 z dnia 06-08-2018 r.
Gmina Somianka: "Odrestaurowanie budynku Pałacu w Kręgach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: "Odrestaurowanie budynku Pałacu w Kręgach" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V "Gospodarska przyjazna środowisku" działania 5.3 "Dziedzictwo kulturowe" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574487-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Somianka, Krajowy numer identyfikacyjny 550668090,
ul. Somianka - Parcele
16 B,
07-203
Somianka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
29 741 87 90, e-mail
somianka@somianka.pl, faks
29 741 87 14.
Adres strony internetowej (url): http://www.ugsomianka.bip.org.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Odrestaurowanie budynku Pałacu w Kręgach"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Kz.272.15.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont pałacu w Kręgach w ramach zadania pn. "Odrestaurowanie budynku pałacu w Kręgach". Inwestycja zaplanowana do realizacji zlokalizowana jest na terenie Gminy Somianka w miejscowości Kręgi na działce o nr ewidencyjnym 1007/15 obręb 0008. Realizacja zadania polegać będzie na remoncie elewacji pałacowego budynku oraz przylegającego od strony południowej tarasu. Teren objęty pracami budowlanymi i remontowymi stanowi zabytkowy park krajobrazowy. Budynek pałacu jest wpisany do rejestru zabytków jako Zespół Pałacowy z XIX w., nr rej.: A-420 z 5.04.1962 i z 10.12.1978. Pałacowy budynek szkoły podstawowej jest 3-kondygnacyjny (w tym poddasze nieużytkowe), wybudowany po 1841 roku w technologii tradycyjnej. Zakres remonty obiektu obejmuje: - remont tynków zewnętrznych elewacji i cokołów, - remont i prace konserwatorskie w obrębie detali architektonicznych w elewacjach zewnętrznych ze szczególnym uwzględnieniem naprawy gzymsu okapowego, który jest w bardzo złym stanie technicznym, zagrażającym bezpieczeństwu użytkowników, - remont schodów zewnętrznych przed głównym wejściem do budynku, - remont schodów i murów oporowych przy tarasie po stronie południowej, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, o gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 gr. 3 cm i warstwie pospółki gr. 15cm, na tarasie po stronie południowej wraz z odwodnieniem, - montaż balustrady stalowej na części tarasu południowego. Ponadto w ramach zamówienia planuje się również wzmocnienie ścian fundamentowych wraz z wykonaniem hydroizolacji pionowej ścian oraz dociepleniem stropu na I piętrze. Zamawiający informuje, iż przedmiar przekazany Wykonawcom pełni funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez wykonawcę w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C. Tam, gdzie w Projekcie budowlanym oraz opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w niniejszej Specyfikacji i Projekcie budowlanym. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonaniu robót musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP. Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody wobec Zamawiającego oraz za szkody wobec osób trzecich, spowodowane istnieniem wad ukrytych materiałów, lub innych urządzeń wykorzystanych lub zamontowanych w ramach realizacji roboty budowlanej, jak też szkody powstałe przy usuwaniu tych wad. Całkowite rozliczenie z Wykonawcą nastąpi po zakończeniu całości robót określonej na podstawie końcowej faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę w oparciu o protokół końcowego bezusterkowego odbioru robót, zatwierdzony przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zapłatę części wynagrodzenia na podstawie faktury częściowej za wykonanie 50% robót objętych niniejszą umową do wysokości 50% wynagrodzenia należnego wykonawcy na podstawie protokołu częściowego wykonania robót. Wykonawca, na etapie końcowego odbioru robót lub w trakcie robót na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu odpowiednich aktualnych dokumentów (w tym dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej całego zakresu prac, atesty na wbudowane materiały, wraz z niezbędnymi oświadczeniami, protokoły badań i sprawdzeń, certyfikaty, itp.) dopuszczających do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, dotyczących zamontowanych i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 45262690-4, 45410000-4, 45262521-9, 45442100-8, 45111220-6, 45431000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
354059.53
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: eMPOL Jarosław Maliszewski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
487777.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Wykonani robót modernizacyjnych
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.