To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-06
Ogłoszenie nr 500185338-N-2018 z dnia 06-08-2018 r.
Gmina Siedlec: Dostawa kostki brukowej w ilości: szara o grubości 8 cm (Holland) - 711 m2 i szara o grubości 6 cm (Holland) - 8m2 w ramach zadania: Przebudowa dróg gminnych w Tuchorzy - etap IV
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592385-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Siedlec, Krajowy numer identyfikacyjny 97077072900000,
ul. ul. Zbąszyńska
17,
64212
Siedlec, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
683 848 521, e-mail
ug@siedlec.pl, faks
683 848 473.
Adres strony internetowej (url): www.siedlec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kostki brukowej w ilości: szara o grubości 8 cm (Holland) - 711 m2 i szara o grubości 6 cm (Holland) - 8m2 w ramach zadania: Przebudowa dróg gminnych w Tuchorzy - etap IV
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GKOŚ.702.16.21.2013.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Dostawa kostki brukowej w ilości: szara o grubości 8 cm (Holland) - 711 m2 i szara o grubości 6 cm (Holland) - 8 m2 w ramach zadania: "Przebudowa dróg gminnych w Tuchorzy - etap IV". Zakres dostaw obejmuje dostarczenie kostki brukowej do miejscowości Tuchorza. Dostawa kostki następuje łącznie z paletami i rozładunkiem materiału. 2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na dostarczony materiał budowlany stanowiący przedmiot umowy na okres minimum 24 miesiące, licząc ten okres od daty ostatniej dostawy kostki brukowej. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 4. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy deklarację zgodności lub certyfikat zgodności na dostarczane materiały. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: o Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, o Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, o wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumianej jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, o ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, o inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 6. W zaproponowanych cenach wykonania przedmiotu zamówienia należy ująć roboty i koszty uzupełniające: o koszty transportu, koszty palet, koszty rozładunku, o inne koszty niezbędne do realizacja zadania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44111000-1
Dodatkowe kody CPV: 44113800-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16057.96
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marcin Matuszak, ROL-MAT BIS, Produkcja, Handel, Usługi
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21181.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów budowlanych i drewnianych"
- Dostawa sukcesywna materiałów budowlanych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Dostawa materiałów budowlanych potrzebnych do budowy garażu - II"
- Dostawa materiałów budowlanych
- Dostawa drobnych materiałów budowlanych, kruszywa oraz materiałów stolarskich - zamówienie z podziałem na 3 części
- Dostawa materiałów budowlanych
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.