eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Zadanie nr 1. Budowa chodnika w m. Bochotnica w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej nr 824 Żyrzyn - Puławy - Opole Lubelskie - Józefów - Annopol od km 20+610 do km 20+900 Zadanie nr 2. Budowa chodnika w m. Parchatka w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej Nr 824 Żyrzyn - Puławy - Opole Lubelskie - Józefów - Annopol od km 17+204 do km 17+788,50 Zadanie nr 3. Budowa chodnika w m. Wierzchoniów w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej Nr 830 Lublin - Nałęczów - Bochotnica od km 39+855 do km 40+371

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-02

Ogłoszenie nr 500183497-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach: Zadanie nr 1. Budowa chodnika w m. Bochotnica w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej nr 824 Żyrzyn - Puławy - Opole Lubelskie - Józefów - Annopol od km 20+610 do km 20+900 Zadanie nr 2. Budowa chodnika w m. Parchatka w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej Nr 824 Żyrzyn - Puławy - Opole Lubelskie - Józefów - Annopol od km 17+204 do km 17+788,50 Zadanie nr 3. Budowa chodnika w m. Wierzchoniów w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej Nr 830 Lublin - Nałęczów - Bochotnica od km 39+855 do km 40+371

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573468-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000, ul. ul. Składowa , 24100 Puławy, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 8863163, 8864103, e-mail rdw.pulawy@zdw.lublin.pl, faks 818 863 163.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.lublin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie nr 1. Budowa chodnika w m. Bochotnica w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej nr 824 Żyrzyn - Puławy - Opole Lubelskie - Józefów - Annopol od km 20+610 do km 20+900 Zadanie nr 2. Budowa chodnika w m. Parchatka w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej Nr 824 Żyrzyn - Puławy - Opole Lubelskie - Józefów - Annopol od km 17+204 do km 17+788,50 Zadanie nr 3. Budowa chodnika w m. Wierzchoniów w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej Nr 830 Lublin - Nałęczów - Bochotnica od km 39+855 do km 40+371

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R6.ST.3711.8.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie podzielone zostało na trzy zadania, których zakres obejmuje: 1) Zadanie nr 1 (m. Bochotnica): a. oznakowanie miejsca robót, b. roboty przygotowawcze, c. roboty ziemne, d. elementy odwodnienia, e. wykonanie podbudowy, f. wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki brukowej betonowej, g. roboty wykończeniowe (plantowanie i humusowanie skarp), h. ustawienie krawężników i obrzeży, i. ustawienie elementów oznakowania pionowego i urządzeń b.r.d.. 2) Zadanie nr 2 (m. Parchatka): a. oznakowanie miejsca robót, b. roboty przygotowawcze, c. roboty ziemne, d. elementy odwodnienia, e. wykonanie podbudowy, f. wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki brukowej betonowej, g. roboty wykończeniowe (plantowanie i humusowanie skarp oraz umocnienie skarp płytami ażurowymi oraz geosiatką), h. elementy ulic (ustawienie krawężników i obrzeży), i. ustawienie elementów oznakowania pionowego i urządzeń b.r.d.. j. ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, 3) Zadanie nr 3 (m. Wierzchoniów): a. oznakowanie miejsca robót, b. roboty przygotowawcze, c. roboty ziemne, d. elementy odwodnienia, e. wykonanie podbudowy, f. wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki brukowej betonowej, g. roboty wykończeniowe (plantowanie i humusowanie skarp), h. elementy ulic (ustawienie krawężników i obrzeży oraz ścieku podchodnikowego i skarpowego), i. ustawienie elementów oznakowania pionowego i urządzeń b.r.d.. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: a. opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnienia jakości. b. zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie opracowanego we własnym zakresie lub przekazanego przez Zamawiającego projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót), zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. c. zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i § 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 1995 r. poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania jej we właściwym miejscowo Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej oraz dostarczenia jej Zamawiającemu również w wersji elektronicznej w formacie PDF i DXF. d. Wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości, Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. e. dysponowania jednostkami sprzętu i środkami transportu zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SST i dokumentacją projektową, w terminie umownym. f. utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. g. kierowania robotami objętymi Umową tak długo jak będzie to konieczne przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w ustawie Prawo Budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje Inspektorowi Nadzoru prawo do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania robotami personel wskazany w formularzu ofertowym oraz w wykazie osób. 3. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacjach projektowych, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz w przedmiarach robót, które to przedmiary stanowią część pomocniczą w określeniu ilości robót. 4. Wraz z podpisaną jednostronnie umową Wykonawca dostarczy oświadczenia osób wykazanych w wykazie osób, które będą pełnić funkcje Kierownika budowy o podjęciu przez nich obowiązków. Zamawiający podpisze umowę po uprzednim zaakceptowaniu przedłożonego przez Wykonawcę harmonogramu rzeczowo - finansowego oraz przedłożeniu tabeli elementów rozliczeniowych, tabeli wartości elementów scalonych oraz oświadczenia o przejęciu obowiązków Kierownika budowy. 5. Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem wynosi 7 lat od daty odbioru ostatecznego (Wykonawca w złożonej ofercie może wydłużyć okres rękojmi. Okres zaproponowany przez Wykonawcę zostanie wprowadzony do umowy). 6. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXI. SIWZ w zakresie realizacji zamówienia (operatorzy sprzętu i urządzeń oraz robotnicy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111000-8, 45112000-5, 45231000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1. Budowa chodnika w m. Bochotnica w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej nr 824 Żyrzyn - Puławy - Opole Lubelskie - Józefów - Annopol od km 20+610 do km 20+900

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 157436.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ART-BRUK Monika Chołody
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Miłocin 40a
Kod pocztowy: 24-150
Miejscowość: Nałęczów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 193646.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193646.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 193646.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2. Budowa chodnika w m. Parchatka w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej Nr 824 Żyrzyn - Puławy - Opole Lubelskie - Józefów - Annopol od km 17+204 do km 17+788,50

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 280474.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ART-BRUK Monika CHołody
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Miłocin 40a
Kod pocztowy: 24-150
Miejscowość: Nałęczów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 344983.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 344983.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 344983.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3. Budowa chodnika w m. Wierzchoniów w ramach przebudowy drogi wojewódzkiej Nr 830 Lublin - Nałęczów - Bochotnica od km 39+855 do km 40+371

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy PZP unieważniono postępowanie w zakresie zadania nr 3. Uzasadnienie unieważnienia: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania nr 3 z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zadania. W przedmiotowym postępowaniu kryteriami oceny ofert są: 1. Cena - znaczenie kryterium 60 % 2. Okres udzielonej rękojmi - znaczenie kryterium 30 % 3. Doświadczenie Kierownika budowy - znaczenie kryterium 10 % Na wykonanie zadania nr 3 wpłynęła jedna oferta, następującego Wykonawcy: 1. ART-BRUK Monika Chołody, Miłocin 40a, 24-150 Nałęczów z ceną: 394 226,94 zł brutto, udzielonym okresem rękojmi 7 lat. doświadczeniem Kierownika budowy podczas realizacji 4 robót budowlanych wg kryteriów oceny oferta uzyskała maksymalną łączną liczbę 10,00 pkt. (kryteria: cena: 6,00 pkt., udzielony okres rękojmi: 3,00 pkt., doświadczenie Kierownika budowy: 1,00 pkt.) Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na realizację zadania: 238 000,01 zł brutto. Wykonawca zaoferował cenę znacznie przekraczającą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania, a Zamawiający nie dysponuje środkami finansowymi, aby zwiększyć tą kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego zdecydowano unieważnić postępowanie w zakresie przedmiotowego zadania.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.