eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kontrola okresowa stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 i 2 Prawa budowlanego w rejonie działania Stołecznego Zarządu Infrastruktury

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-02

Ogłoszenie nr 500182644-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.

Stołeczny Zarząd Infrastruktury: Kontrola okresowa stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 i 2 Prawa budowlanego w rejonie działania Stołecznego Zarządu Infrastruktury

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572738-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 013058050, ul. Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48261846770, e-mail szp.szi@ron.mil.pl, faks +48261846704.
Adres strony internetowej (url): www.szi.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kontrola okresowa stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 i 2 Prawa budowlanego w rejonie działania Stołecznego Zarządu Infrastruktury

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

54/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie i odbioru usługi pięcioletniej kontroli stanu technicznego i sprawdzenia przydatności do użytkowania obiektów budowlanych w 2018 roku znajdujących się w rejonie działania Stołecznego Zarządu Infrastruktury w podziale na 4 Rejony (Części). Status prawny obiektów: Zarządca: Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa Administratorzy kompleksów i lokalizacje kompleksów - tereny zamknięte: REJON Nr 4 JW. 2305 Warszawa ul. Marsa 80 REJON Nr 9 OR MON 05-800 Pruszków, ul. Grodziska 1 REJON Nr 10 Obiekty szkoleniowe REJON Nr 11 Wojskowe Bocznice Kolejowe Celem kontroli jest dokonanie oceny stanu technicznego, określenia rozmiarów zużycia i oceny warunków użytkowych nieruchomości wojskowych, wraz z estetyką otoczenia. Oceny obiektów budowlanych należy dokonać w oparciu o oględziny i badania przeprowadzone na obiektach w terenie, dokumentując wyniki w protokółach oraz zestawieniach zbiorczych (tablicach) zgodnie z "Instrukcją w sprawie przeprowadzania okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych". Należy szczegółowo skontrolować elementy zewnętrzne (budynki, nawierzchnie, ogrodzenia, małą architekturę, urządzenia budowlane, wojskowe bocznice kolejowe, infrastrukturę szkoleniową, etc.) W realizacji kontroli należy uwzględnić uwarunkowania art. 62 ust. 5 i 6 ustawy Prawo budowlane o posiadaniu odpowiednich kwalifikacji wymaganych przy wykonywaniu dozoru lub usług.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: REJON Nr 4 JW. 2305

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie Części I - Rejonu 4 nie została złożona żadna oferta. Zamawiający unieważnił Część I postępowania.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: REJON Nr 9 OR MON

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40650.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tomasz Gągorowski
Email wykonawcy: tomek.gagorowski@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Popradzka 13/17
Kod pocztowy: 04-979
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43304.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43304.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49200.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: REJON Nr 10 Obiekty szkoleniowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81300.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MProjekt Polska Sp. z o. o.
Email wykonawcy: biuro@mprojekt.waw.pl
Adres pocztowy: ul. Przewodowa 29
Kod pocztowy: 04-874
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: REJON Nr 11 Wojskowe Bocznice Kolejowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: Art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu (...). Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedynie oferta złożona przez firmę Przedsiębiorstwo Budowlane "MELTOR" Sp. z o. o. Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów, które miały potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.