eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobótka › Wielobranżowy nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego pn."Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej w Sobótce".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-31

Ogłoszenie nr 500180842-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.

Gmina Sobótka: Wielobranżowy nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego pn."Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej w Sobótce".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Działanie nr 4.2"Gospodarka wodno-ściekowa", Poddziałanie nr

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580926-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sobótka, Krajowy numer identyfikacyjny 93193511200000, ul. Rynek 1, 55050 Sobótka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3162043 do 045, e-mail przetargi@sobotka.pl, faks 713 162 123.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sobotka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wielobranżowy nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego pn."Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej w Sobótce".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GNiZP. 271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego postępowania jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadnia inwestycyjnego polegającego na wykonaniu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sobótka. Zadanie polegać będzie na rozdziale kanalizacji ogólnospławnej (w rejonie ulic: Świdnickiej, Chopina, Wrocławskiej, Warszawskiej, Mickiewicza, al. św. Anny, Dworcowej, Nowe Osiedle, Turystycznej, Metalowców, Ślężnej, Słowackiego, Zaułek Świdnicki, Kabata, Strzelców i Słonecznej) poprzez wykonanie nowych rurociągów kanalizacji sanitarnej i przełączenie istniejących podłączeń budynków z kanalizacji ogólnospławnej do budowanej sieci sanitarnej oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej w obrębie osiedli dotychczas nie skanalizowanych (ul. Dworcowa, Poprzeczna, Chopina, Modrzewiowa, Świerkowa, Leśna). W ramach przedmiotowych robót wykonane zostaną również 3 pompownie ścieków wraz z ich podłączeniami do sieci energetycznej oraz dokonane zostaną odtworzenia dróg w zakresach określonych w decyzjach i uzgodnieniach wydanych przez zarządców dróg, w których lokalizowane będą rurociągi. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacjach projektowych (część I i II) stanowiących załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ. W ramach pełnionej funkcji Wykonawca wykonywać będzie czynności i obowiązki określone w art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). Do jego obowiązków należy w szczególności: 1) Zapewnienie Nadzoru Inwestorskiego na budowie w zakresie różnych specjalności: - Inspektor Nadzoru inwestorskiego posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - Inspektor Nadzoru inwestorskiego posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - Inspektor Nadzoru inwestorskiego posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynierii drogowej bez ograniczeń 2) Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane, 4) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych sieci i przekazywanie ich do użytkowania, 5) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 6) Udział w protokolarnym przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót budowlanych, 7) Udział w spotkaniach roboczych z wykonawcą robót budowlanych, stosownie do potrzeb i na wezwanie Zamawiającego, 8) Obowiązkowy udział w organizowanych przez Zamawiającego radach budowy, 9) Czuwanie nad realizacją harmonogramu rzeczowo finansowego, 10) Koordynacja robót budowlano-montażowych wszystkich branż, 11) Uczestniczenie w rozruchu technologicznym wbudowanych urządzeń, 12) Dokonywanie odbiorów technicznych w terminach określonych w umowie z wykonawcą robót oraz na jego zgłoszenie, 13) Udział w odbiorze końcowym robót oraz podpisanie stosownego protokołu, 14) Uczestnictwo przy odbiorach, udział przy prawidłowym przygotowaniu dokumentacji i zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w celu przystąpienia do użytkowania obiektu budowlanego, 15) Kontrola terminowości wykonywania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z wykonawcą robót budowlanych, 16) Sprawdzanie kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe, nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania, 17) Wyznaczanie terminów prób w porozumieniu z wykonawcą robót budowlanych, uczestnictwa i nadzoru nad próbami, 18) Wystawianie wykonawcy robót budowlanych świadectwa, potwierdzającego pozytywny wynik prób, 19) Potwierdzanie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy w Dzienniku Budowy, w tym o gotowości do odbioru, 20) Zgłaszanie ewentualnych zagrożeń wykonania robót w terminach określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, 21) Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych, odpowiednich dokumentów, zaświadczeń, uprawnień, atestów, wyników badań, itp. dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru inwestycji, 22) Przybycia na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i wykonawcy robót objętych nadzorem, 23) Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego Charakterystyczne parametry robót budowlanych przeznaczonych do wykonania (wartości szacunkowe zgodnie z dokumentacją projektową): 1. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna - rozdzielcza: o Ø 160 PVC-U o długości 205,4 m, o Ø 200 PVC-U o długości 3331,2 m, o Ø 200 kamionkowa o długości 1707,4 m, o Ø 250 PVC-U o długości 572,7 m, o Ø 250 kamionkowa o długości 723,0 m, o Ø 300 kamionkowa o długości 313,3 m 2. Kanalizacja sanitarna tłoczna: o Ø 90 PE-HD o długości 413,1 m, oØ 110 PE SDR11 o długości 268,7 m, 3.Studzienki inspekcyjne Ø 425 - 61 szt. 4.Studzienki kanalizacyjne betonowe Ø 1000 mm - 208 szt. 5.Pompownie ścieków - 3 kpl. Szczegółowy opis określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ. 3.Dokumentacja techniczna dotycząca zadania: "Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej w Sobótce" obejmuje zakres całego zadania inwestycyjnego. 4.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 5.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 6.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 7.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 8. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi. Wykonawca zawiadamia o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 9.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 10.Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie możliwe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 11.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11280399
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynierskie Via Regia
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Klonowa 10
Kod pocztowy: 55-002
Miejscowość: Kamieniec Wrocławski
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9471000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9471000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30996000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybrana oferta nr 3 przedstawia najniższą cenę, jak również spełniła wymagania ustanowione przez Zamawiającego w SIWZ. Liczba pkt. w kryterium ceni i inne łącznie 100 punktów.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.