Ogłoszenie nr 500180353-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych dla zadania: Dostosowanie budynku Centralnej Biblioteki Wojskowej przy ul. Ostrobramskiej 109 w Warszawie do wymogów współczesnego obiektu użyteczności publicznej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 48748-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 51393-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 102577-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 013058050,
ul. Al. Jerozolimskie
97,
00-909
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48261846770, e-mail
szp.szi@ron.mil.pl, faks
+48261846704.
Adres strony internetowej (url): www.szi.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organiazacyjna MON
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania: Dostosowanie budynku Centralnej Biblioteki Wojskowej przy ul. Ostrobramskiej 109 w Warszawie do wymogów współczesnego obiektu użyteczności publicznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):10/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia publicznego jest przebudowa budynku Centralnej Biblioteki Wojskowej przy ul. Ostrobramskiej 109 w Warszawie w zakresie dostosowania do wymogów ppoż. i osób niepełnosprawnych, budowa budynku agregatu prądotwórczego oraz remont nawierzchni utwardzonych.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:1) zapewnienie kierownika budowy i kierowanie robotami budowlanymi, 2) szkolenie pracowników,3)przeprowadzenie niezbędnych prób sprawdzających prawidłowe funkcjonowanie instalacji, urządzeń, itp. wraz z udokumentowaniem ich wyników, 4)wykonanie wszystkich wymaganych pomiarów instalacji analiz (w szczególności pomiarów przepływów, wielkości elektrycznych itp.), 5) przeprowadzenie utylizacji odpadów,6) wykonanie wszystkich prac/czynności towarzyszących koniecznych do prawidłowego zrealizowania umowy, a nieprzewidzianych w projektach,7)wykonanie dokumentacji powykonawczej,8)uzyskanie wszelkich decyzji, zawiadomień, pozwoleń, uzgodnień, oświadczeń, postanowień, niezbędnych do oddania obiektów do użytkowania, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,9)zapewnienie 3 miesięcznego serwisu gwarancyjnego i konserwacji po dokonaniu odbioru końcowego i przekazaniu do eksploatacji obiektu, 10) opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu (jeżeli będzie wymagane przepisami prawa), 11)wykonanie instrukcji ppoż. oraz scenariusza ppoż, 12) opracowanie: instrukcji eksploatacji wykonanych instalacji, instrukcji obsługi wszystkich elementów składowych instalacji, instrukcji techniczno-ruchowej, niezbędnych schematów instalacyjnych w formie tablic oraz instrukcji postępowania na wypadek pożaru wraz z wykazem telefonów alarmowych, 13) opracowanie wykazu środków trwałych.Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujących czynności związane z realizacją robót w zakresie branży: elektrycznej, sanitarnej, teletechnicznej i drogowej będą w okresie realizacji robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Zakres czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia opisują: projekty budowlane i wykonawcze oraz w zakresie demontowanych i ponownie układanych instalacji teletechnicznych projekt powykonawczy instalacji teletechnicznych o klauzuli niejawności "POUFNE", przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6) i 7) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym (Załączniki nr 4 do SIWZ
II.4) Główny kod CPV: 45111100-9
Dodatkowe kody CPV:
45262310-7,
45262300-4,
45262500-6,
45320000-6,
45262400-5,
45261210-9,
45421131-1,
45421110-8,
45421140-7,
45421146-9,
45410000-4,
45432210-9,
45432210-9,
45233120-6,
45233220-7,
45112710-5,
45342000-6,
45332000-3,
45232130-2,
45332300-6,
45332200-5,
45331100-7,
45331200-8,
45332200-5,
45330000-9,
45332000-3,
45343000-3,
45310000-3,
45311100-1,
45311200-2,
45316000-5,
45314310-7,
45310000-3,
45311100-1,
45311200-2,
45316000-5,
45314310-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
05.09.2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wykonanie robót budowlanych | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
21/06/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Budowlano Instalacyjne STOK Jerzy Stocki Sp. Jawna,
,
Warszawska 39A,
05-400,
Otwock, kraj/woj.
małopolskie
STEKOP S.A,
,
Mołdawska 9,
02-127,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/07/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakres zmain obejmuje: w branży sanitarnej - w zakresie wykonania instalacji centralnego ogrzewania nieujętej w pierwotnych założeniach modernizacyjnych na podstawie opracowanej dodatkowej dokumentacji projktowej, modernizacji pomieszczeń podpiwniczenias nieujętych w pierwotnym projekcie oraz dodatkowego odcinka instalacji zewnętrznej odprowadzania wód opadowych wraz z kolektorem zewnętrznym. W branży budowlanej - w zakresie wykonania posadzek PCV, posadzek kamiennych, posadzek żywicznych, remontu łazienki w piwnicy oraz naprawy sufitów podwieszanych będących następstwem powyższych robót sanitarnych
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana wartości przedmiotu umowy wynikając z konieczności wykonania dodatkowych robót budowlanych
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wystąpieniem robót budowlanych zwiększających podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, ujawnionych w trakcie realizacji, a których nie można było przewidzieć na etapie dokumentacji projektowej, nie przekraczających kwoty 50% zamówienia określonego w umowie, stwierdzonych w Protokole konieczności nr 1 jako niezbędnych do wykonania z uwagi na prawidłową realizacje inwestycji. Roboty budowlane ujęte w zatwierdzonym protokole konieczności nr 1, wynikające z konieczności rozszerzenia zakresu rzeczowego inwestycji, na podstawie stwierdzonego złego stanu technicznego urządzeń i instalacji w budynku CBW.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonanie robót stanowiących zamówienie dodatkowe stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i wynika z przyczyn zewnętrznych niezależnych od zamawiającego. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
Wartość ogólna robót dodatkowych wynosi 1039000,00 zł (netto) tj. 1277970,00 zł (brutto) i o taką kwotę zwiększa się wartość ogólną przedmiotu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Dostawa betonu wraz z usługami dodatkowymi na terenie KSOP w Różanie w latach 2024-2026
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Dostosowanie obiektu Starostwa Powiatowego w Ożarowie Mazowieckim do przepisów przeciwpożarowych - budowa sieci wodociągowej do celów ppoż.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.