eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Usuwanie szkód w 8 oświatowych obiektach użyteczności publicznej powstałych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej, które wystąpiły 18 września 2017 r. w Elblągu w wyniku nawalnych opadów atmosferycznych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-30

Ogłoszenie nr 500179594-N-2018 z dnia 30-07-2018 r.

Gmina - Miasto Elbląg: Usuwanie szkód w 8 oświatowych obiektach użyteczności publicznej powstałych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej, które wystąpiły 18 września 2017 r. w Elblągu w wyniku nawalnych opadów atmosferycznych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576301-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500156107-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina - Miasto Elbląg, Krajowy numer identyfikacyjny 170747715, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552353536, e-mail rzp@umelblag.pl, faks 552393334.
Adres strony internetowej (url): www.umelblag.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usuwanie szkód w 8 oświatowych obiektach użyteczności publicznej powstałych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej, które wystąpiły 18 września 2017 r. w Elblągu w wyniku nawalnych opadów atmosferycznych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.40.2018.AG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Usuwanie szkód w 8 oświatowych obiektach użyteczności publicznej powstałych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej, które wystąpiły 18 września 2017 r. w Elblągu w wyniku nawalnych opadów atmosferycznych Przedmiot główny: CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Nazewnictwo wg CPV: Roboty remontowe i renowacyjne Miejsce wykonania robót budowlanych: a. Szkoła Podstawowa Nr 16 przy ul. Sadowej 2 w Elblągu, b. Przedszkole Miejskie Nr 23 przy ul. płk. Stanisława Dąbka 49 w Elblągu, c. Przedszkole Miejskie Nr 4 przy ul. Szczecińskiej 30 w Elblągu, d. Przedszkole Miejskie Nr 29 przy ul. gen. Władysława Andersa 5a w Elblągu", e. Szkoła Podstawowa Nr 15 przy ul. Modlińskiej 39 w Elblągu f. Zespół Szkół Technicznych przy ul. Artura Grottgera 71 w Elblągu g. Gimnazjum Nr 6 przy ul. Rawskiej 3 w Elblągu h. Szkoła Podstawowa Nr 12 przy ul. Wojciecha Zajchowskiego 12 w Elblągu. Zamówienie jest dofinansowane z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na usuwanie skutków klęsk żywiołowych. 2. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Remont Szkoły Podstawowej Nr 16 przy ul. Sadowej w Elblągu, tj.: a. remont pomieszczeń piwnicy, w tym: - usunięcie luźnych, zagrzybionych tynków ściennych wraz z wyprawkami malarskimi, - osuszanie i odgrzybianie ścian i posadzek, - wymianę płyt kartonowo - gipsowych i drewnopodobnych, - uzupełnienie tynków, - malowanie powierzchni, - wykonanie nowej posadzki, - wymianę stolarki drzwiowej, b. roboty zabezpieczające obiekt w celu przeciwdziałania skutkom przed wystąpieniem podobnych kataklizmów, w tym: - wykonanie drenażu wewnętrznego podposadzkowego oraz studzienek drenarskich wraz z zamontowaniem pomp pływakowych, - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - wykonanie drenażu opaskowego, - zamontowanie na przyłączach kanalizacyjnych dwóch zasuw zwrotnych, 2) Remont Przedszkola Miejskiego Nr 23 przy ul. płk. Stanisława Dąbka w Elblągu, tj.: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - roboty wykończeniowe zewnętrzne, - wykonanie remontu podpiwniczenia, w tym: odgrzybianie, tynkowanie, malowanie powierzchni, wykonanie posadzki, 3) Remont Przedszkola Miejskiego Nr 4 przy ul. Szczecińskiej w Elblągu, tj.: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - roboty wykończeniowe zewnętrzne, - wykonanie drenażu opaskowego, - wykonanie remontu podpiwniczenia, w tym: odgrzybianie, tynkowanie, malowanie powierzchni, wykonanie posadzki, 4) Remont Przedszkola Miejskiego Nr 29 przy ul. gen. Władysława Andersa w Elblągu, tj.: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - roboty wykończeniowe zewnętrzne, - wykonanie remontu podpiwniczenia, w tym: odgrzybianie, tynkowanie, malowanie powierzchni, wykonanie posadzki, 5) Remont Szkoły Podstawowej Nr 15 przy ul. Modlińskiej w Elblągu, tj.: a. remont pomieszczeń piwnicy, w tym: - usunięcie luźnych, zagrzybionych tynków ściennych wraz z wyprawkami malarskimi, - osuszanie i odgrzybianie ścian i posadzek, - wymianę płyt kartonowo - gipsowych i drewnopodobnych, - uzupełnienie tynków, - malowanie powierzchni, - wykonanie nowej posadzki, - wymianę stolarki drzwiowej, b. roboty zabezpieczające obiekt w celu przeciwdziałania skutkom przed wystąpieniem podobnych kataklizmów, w tym: - wykonanie drenażu wewnętrznego podposadzkowego oraz studzienek drenarskich wraz z zamontowaniem pomp pływakowych, - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - wykonanie drenażu opaskowego, - zamontowanie na przyłączach kanalizacyjnych dwóch zasuw zwrotnych, 6) Remont Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Artura Grottgera w Elblągu, tj.: a. remont pomieszczeń piwnicy, w tym: - skucie tynków wewnętrznych, - skucie posadzki betonowej, - osuszanie i odgrzybianie ścian i posadzek, - uzupełnienie tynków, - malowanie powierzchni, - wykonanie nowej posadzki, - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian, 7) Remont Gimnazjum Nr 6 przy ul. Rawskiej w Elblągu, tj.: a. remont pomieszczeń piwnicy, w tym: - usunięcie luźnych, zagrzybionych tynków ściennych wraz z wyprawkami malarskimi, - osuszanie i odgrzybianie ścian i posadzek, - uzupełnienie tynków, - malowanie powierzchni, - wymiana posadzek z paneli podłogi szwedzkiej, b. roboty zabezpieczające obiekt w celu przeciwdziałania skutkom przed wystąpieniem podobnych kataklizmów, w tym: - wykonanie drenażu wewnętrznego podposadzkowego oraz studzienek drenarskich wraz z zamontowaniem pompy pływakowej, - wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - zamontowanie na przyłączach kanalizacyjnych dwóch zasuw zwrotnych, 8) Remont Szkoły Podstawowej Nr 12 przy ul. Wojciecha Zajchowskiego w Elblągu, tj.: a. remont pomieszczeń piwnicy, w tym: - osuszanie i odgrzybianie ścian i posadzek, - uzupełnienie tynków, - malowanie powierzchni, b. roboty zabezpieczające obiekt w celu przeciwdziałania skutkom przed wystąpieniem podobnych kataklizmów, w tym: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian, - roboty wykończeniowe zewnętrzne, - wykonanie drenażu opaskowego, Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, składająca się z: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1. PRZEDMIARY ROBÓT 1) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI : LIKWIDACJA PRZYCZYN I SKUTKÓW, ORAZ ROBOTY ZABEZPIECZAJĄCE ADRES INWESTYCJI : ELBLĄG - UL. SADOWA 2 INWESTOR : SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 DATA OPRACOWANIA : CZERWIEC 2018 2) PRZEDMIAR Branża: budowlana Inwestycja: Przedszkole Nr 23 Budynek główny Usunięcie strat powstałych wskutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18.09.2017 r. wraz z kosztami robót koniecznych do wykonywania w celu przeciwdziałania skutkom takich wydarzeń w przyszłości. Adres: ul. Płk. Dąbka Nr 49 82-300 Elbląg Inwestor: Gmina Miasto Elbląg ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg 3) PRZEDMIAR Branża: budowlana Inwestycja: Przedszkole Nr 4 Budynek główny Usunięcie strat powstałych wskutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18.09.2017 r. wraz z kosztami robót koniecznych do wykonywania w celu przeciwdziałania skutkom takich wydarzeń w przyszłości. Adres: ul. Szczecińska Nr 30 82-300 Elbląg Inwestor: Gmina Miasto Elbląg ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg 4) PRZEDMIAR Branża: budowlana Inwestycja: Przedszkole Nr 29 Budynek główny Usunięcie strat powstałych wskutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18.09.2017 r. wraz z kosztami robót koniecznych do wykonywania w celu przeciwdziałania skutkom takich wydarzeń w przyszłości. Adres: ul. Gen. Andersa 5 82-300 Elbląg Inwestor: Gmina Miasto Elbląg ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg 5) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI : LIKWIDACJA PRZYCZYN I SKUTKÓW, ORAZ ROBOTY ZABEZPIECZAJĄCE ADRES INWESTYCJI : ELBLĄG - UL. MODLINSKA 39 INWESTOR : SZKOŁA PODSTAWOWA NR 15 DATA OPRACOWANIA : CZERWIEC 2018 6) PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI : Prace remontowe ADRES INWESTYCJI : 82-300 Elbląg, ul. Grottgera 71, Zespół Szkół Technicznych INWESTOR : 82-300 Elbląg, ul. Grottgera 71, Zespół Szkół Technicznych DATA OPRACOWANIA : 14.06.2018 r. 7) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI : LIKWIDACJA PRZYCZYN I SKUTKÓW, ORAZ ROBOTY ZABEZPIECZAJĄCE ADRES INWESTYCJI : ELBLĄG, UL. RAWSKA 3 INWESTOR : GIMNAZJUM NR 6 DATA OPRACOWANIA : CZERWIEC 2018 8) PRZEDMIAR Branża: budowlana Inwestycja: Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Michała Kajki Budynek główny Usunięcie strat powstałych wskutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18.09.2017 r. wraz z kosztami robót koniecznych do wykonywania w celu przeciwdziałania skutkom takich wydarzeń w przyszłości. Adres: ul. Zajchowskiego Nr 12 82-300 Elbląg Inwestor: Gmina Miasto Elbląg ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 2. PROJEKTY: 1) DOKUMENTACJA TECHNICZNO - KOSZTORYSOWA I EKSPERTYZA TECHNICZNA Dot. stanu technicznego elementów budynku po silnych opadach deszczu i wylaniu rzeki Kumieli w dniu 18.09.2017 Rodzaj opracowania: Ocena stanu istniejącego elementów budowlanych i podanie rozwiązania docelowej ikwidacji skutków i przyczy Adres obiektu: Szkoła Podstawowa nr 16 82-300 Elbląg, ul Sadowa 2 2) Ekspertyza stanu technicznego z oszacowaniem strat powstałych w skutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18.09.2017r. wraz z ujęciem kosztów robót koniecznych do wykonania w celu przeciwdziałania skutkom takich zdarzeń w przyszłości. Przedszkole Nr 23,82-300 Elbląg, ul.Płk Dąbka Nr 49 3) Ekspertyza stanu technicznego z oszacowaniem strat powstałych wskutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18 .09 .2017r. wraz z ujęciem kosztów robót koniecznych do wykonania w celu przeciwdziałania skutkom takich zdarzeń w przyszłości. Przedszkole Nr 4,,82-300 Elbląg, ul.Szczecińska Nr 30. 4) Ekspertyza stanu technicznego z oszacowaniem strat powstałych wskutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18 .09 .2017r. wraz z ujęciem kosztów robót koniecznych do wykonania w celu przeciwdziałania skutkom takich zdarzeń w przyszłości. Przedszkole Nr 29,82-300 Elbląg, ul.Armii Ludowej 5a. 5) DOKUMENTACJA TECHNICZNO - KOSZTORYSOWA I EKSPERTYZA TECHNICZNA Dot. stanu technicznego elementów budynku po silnych opadach deszczu i wylaniu rzeki Kumieli w dniu 18.09.2017 Rodzaj opracowania: Ocena stanu istniejącego elementów budowlanych i podanie rozwiązania docelowej ikwidacji skutków i przyczyn Adres obiektu: Szkoła Podstawowa nr 15 82-300 Elbląg, ul Modlińska 39 6) Opracowanie strat powstałych wskutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18.09.2017 r. dla obiektu ZST w Elblągu - ul. Grottgera 71". RODZAJ OPRACOWANIA KOSZTORYS OBIEKT BUDYNEK ZST W ELBLĄGU BRANŻA KOSZTORYS ADRES OBIEKTU ELBLĄG UL. GROTTGERA 71 INWESTOR URZĄD MIASTA W ELBLAGU 7) DOKUMENTACJA TECHNICZNO - KOSZTORYSOWA I EKSPERTYZA TECHNICZNA Dot. stanu technicznego elementów budynku po silnych opadach deszczu i wylaniu rzeki Kumieli w dniu 18.09.2017 Rodzaj opracowania: Ocena stanu istniejącego elementów budowlanych i podanie rozwiązania docelowej likwidacji skutków i przyczyn Adres obiektu: Gimnazjum nr 6 82-300 Elbląg, ul Rawska 3 8) Ekspertyza stanu technicznego z oszacowaniem strat powstałych wskutek nawalnych opadów atmosferycznych w dniu 18.09.2017 r. wraz z ujęciem kosztów robót koniecznych do wykonania w celu przeciwdziałania skutkom takich zdarzeń w przyszłości. Szkoła Podstawowa Nr 12 im.Michała Kajki w Elblągu 82-300 Elbląg, ul. Zajchowskiego 12 B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót "Usuwanie szkód powstałych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej, które wystąpiły 18 września 2017 r. w Elblągu w wyniku nawalnych opadów atmosferycznych" OBIEKTY: "Remont Szkoły Podstawowej Nr 16 przy ul. Sadowej w Elblągu", "Remont Przedszkola Miejskiego Nr 23 przy ul. płk. Stanisława Dąbka w Elblągu", "Remont Przedszkola Miejskiego Nr 4 przy ul. Szczecińskiej w Elblągu", "Remont Przedszkola Miejskiego Nr 29 przy ul. gen. Władysława Andersa w Elblągu", "Remont Szkoły Podstawowej Nr 15 przy ul. Modlińskiej w Elblągu", "Remont Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Artura Grottgera w Elblągu", "Remont Gimnazjum Nr 6 przy ul. Rawskiej w Elblągu", "Remont Szkoły Podstawowej Nr 12 przy ul. Wojciecha Zajchowskiego w Elblągu", BRANŻA: konstrukcyjno - budowlana INWESTOR: Gmina Miasto ELBLĄG ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa, o której mowa w sekcji II.4) pkt 3 lit. A. poz. 2 ogłoszenia oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w sekcji II.4) pkt 3 lit. B. ogłoszenia zawarte są w ZAŁĄCZNIKU NR 9 do SIWZ. 4. Wymagania i warunki wykonania zamówienia. 1) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2) Oferta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające wprost z przedmiarów robót, jak również nieujęte w przedmiarach robót, a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, itp.), koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót. 3) Wykonane roboty rozliczane będą obmiarem powykonawczym, tj. za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone w następujący sposób: a. dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych nie ulegnie zmianie w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z kosztorysem ofertowym, b. dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych zmniejszy się lub zwiększy w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z obmiarem powykonawczym, z zastosowaniem cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, c. za roboty niewykonane, objęte kosztorysem ofertowym oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wynagrodzenie nie przysługuje. 4) W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc, obejmującego: a. ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia. Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego. 5) W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Inspektorem nadzoru robót budowlanych szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót oddzielnie dla każdego z zadań i przedłoży go Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Roboty będą realizowane na terenie funkcjonujących placówek oświatowych, w związku z tym harmonogramy robót budowlanych muszą być zatwierdzone przez Użytkownika - Dyrektora poszczególnej placówki oświatowej. 6) Złom pochodzący z rozbiórek stanowić będzie własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależeć będzie, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do przetransportowania i zmagazynowania odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, w miejscu unieszkodliwiania odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania. 8) W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami zawartymi w ZAŁĄCZNIKU NR 7 do SIWZ. 9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia gwarancji jakości. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości dla robót budowlanych wynosił co najmniej 36 miesięcy licząc od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 10) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.) a. obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, b. wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 5. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 9. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 10.Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1435769.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe ELZAMBUD Sp. z o.o
Email wykonawcy: biuro@elzambud.pl
Adres pocztowy: ul. Warszawska 135
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1765912.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1735912.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1765912.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Dotyczy sekcji IV.2) ogłoszenia: Całkowita wartość zamówienia: Wartość bez VAT: [1.435.769,44] Waluta: [PLN] w rozbiciu na poszczególne obiekty oświatowe, o których mowa w sekcji II.3) ogłoszenia, tj.: 1) Remont Szkoły Podstawowej Nr 16 przy ul. Sadowej w Elblągu wartość bez VAT wynosi 347 636,13 zł 2) Remont Przedszkola Miejskiego Nr 23 przy ul. płk. Stanisława Dąbka w Elblągu wartość bez VAT wynosi 185 780,60 zł 3) Remont Przedszkola Miejskiego Nr 4 przy ul. Szczecińskiej w Elblągu wartość bez VAT wynosi 154 059,01 zł 4) Remont Przedszkola Miejskiego Nr 29 przy ul. gen. Władysława Andersa w Elblągu wartość bez VAT wynosi 102 817,90 zł 5) Remont Szkoły Podstawowej Nr 15 przy ul. Modlińskiej w Elblągu wartość bez VAT wynosi 247 123,62 zł 6) Remont Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Artura Grottgera w Elblągu wartość bez VAT wynosi 167 566,08 zł 7) Remont Gimnazjum Nr 6 przy ul. Rawskiej w Elblągu wartość bez VAT wynosi 150 636,67 zł 8) Remont Szkoły Podstawowej Nr 12 przy ul. Wojciecha Zajchowskiego w Elblągu wartość bez VAT wynosi 80 149,43 zł


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.