To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-30
Ogłoszenie nr 500179041-N-2018 z dnia 30-07-2018 r.
Gmina Kościelisko: Sukcesywna dostawa paliwa drzewnego - pelletu, na potrzeby budynku ośrodka zdrowia w Ko-ścielisku, remizy OSP Koscielisko oraz budynku wielofunkcyjnego w Dzianiszu, Gmina Koście-lisko.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581948-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kościelisko, Krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000,
ul. ul. Strzelców Podhalańskich
44,
34511
Kościelisko, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 079 100, e-mail
przetargi@koscielisko.com.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscielisko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa paliwa drzewnego - pelletu, na potrzeby budynku ośrodka zdrowia w Ko-ścielisku, remizy OSP Koscielisko oraz budynku wielofunkcyjnego w Dzianiszu, Gmina Koście-lisko.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.26.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pelletu drzewnego, workowanego, na sezon grzewczy 2018/2019 do budynku Ośrodka Zdrowia w Kościelisku, remizy OSP Kościelisko oraz budynku wielofunkcyjnego w Dzianiszu, w łącznej ilości ok. 120 ton. 3.1.1. Pellet - wymagania jakościowe: o surowiec jednorodny o zawartość popiołu - max. 0,5 %; o minimalna wartość opałowa min. 18 MJ/kg o wilgotność - max. 8% o średnica - 6-8 mm o powinien odpowiadać normom certyfikatu ENplus lub DINplus lub równoważ-nych 3.1.2. Zamawiający oszacował zapotrzebowanie na pellet na podstawie zużycia w sezonie opałowym 2017/2018 oraz prognozo-wanego zużycia dla nowo wybudowanego budynku i nowej kotłowni w remizie OSP Kościelisko. Ilość stanowi wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmia-nie. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiają-cego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia. 3.1.3. Pellet będzie dostarczany w workach na własny koszt i ryzyko Wykonawcy do: o kotłowni Ośrodka Zdrowia 34-511 Kościelisko oraz o kotłowni budynku wielofunkcyjnego w 34-514 Dzianisz oraz o remizy OSP Kościelisko, 34-511 Kościelisko 3.1.4. Zamawiający określa jednorazową dostawę pelletu na pozio-mie min. 3 ton max. 18 ton . 3.1.5. Wykonawca będzie dostarczał pellet na zlecenie złożone telefonicznie lub drogą elektroniczną. 3.1.6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawianą ilość pelletu w terminie do 4 dni roboczych od złożenia zlecenia, o którym mowa w pkt 3.1.5 3.1.7. Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00 lub innym ustalonym z oso-bami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia. 3.1.8. Każdorazowo do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć: aktualny certyfikat jakości pelletu, w for-mie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, 3.1.9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dostarczanego pelletu zgodną z wymaganiami przedmiotu zamówienia. 3.1.10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego realizacji zamówienia lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wyładunku. 3.1.11. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska natural-nego i bezpieczeń-stwa ruchu. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji zamówienia norm określonych w odpowiednich przepi-sach dotyczących ochrony środowiska naturalnego poniesie Wykonawca. 3.1.12. Wykonawca jest zobowiązany do: 3.1.12.1. zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, 3.1.12.2. sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych mate-riałów oraz niezwłocznego poinformowania Zama-wiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych rosz-czeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia po upływie termi-nu na wniesienie odwołania. 3.2 Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV) 09.11.14.00 - Paliwa drzewne - Paliwa drzewne 3.3 Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawo zamówień publicznych- nie dotyczy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09111400-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
105839.02
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma KRZEPTOWSKI Wojciech Krzeptowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
130200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.