eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Adaptacja części pomieszczeń IV piętra na potrzeby Oddziału Psychiatrycznego oraz przebudowa części pomieszczeń na potrzeby Oddziału Pediatrycznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-27

Ogłoszenie nr 500178300-N-2018 z dnia 27-07-2018 r.

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Adaptacja części pomieszczeń IV piętra na potrzeby Oddziału Psychiatrycznego oraz przebudowa części pomieszczeń na potrzeby Oddziału Pediatrycznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577002-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 770901505, ul. ul. Węgrzynowicza 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598635249, e-mail zampub@szpital-lebork.com.pl, faks 598635249.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-lebork.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja części pomieszczeń IV piętra na potrzeby Oddziału Psychiatrycznego oraz przebudowa części pomieszczeń na potrzeby Oddziału Pediatrycznego

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" zadania polegającego na opracowaniu dokumentacji projektowej zadania pn.: Adaptacja części pomieszczeń IV piętra na potrzeby Oddziału Psychiatrycznego oraz przebudowa części pomieszczeń na potrzeby Oddziału Pediatrycznego oraz wykonaniu na jej podstawie robót budowlanych, zwanych dalej "robotami". 2. Wykonanie robót budowlanych dzieli się na dwa etapy: etap I - Przebudowa części Oddziału Pediatrycznego (pomieszczenia nr 47, 48, 49, 50, 51), etap II - Adaptacja i przebudowa części pomieszczeń IV p. na potrzeby Oddziału Psychiatrycznego (pomieszczenia 24,26,27,29,33,35,36,42/1, 42/2), 3.Przedmiotem zamówienia są prace remontowe oraz częściowa przebudowa istniejących pomieszczeń, w celu dostosowania ich do planowanej funkcji. Prace remontowe będą zasadniczo polegały na przywróceniu funkcjonalności okładzin pomieszczeń i dostosowaniu ich do planowanej funkcji, natomiast przebudowa będzie polegała na częściowym wykonaniu nowego podziału funkcjonalnego, w szczególności w obrębie zespołów higieniczno sanitarnych oraz na modernizacji i przebudowie instalacji wewnętrznych. 4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno - użytkowy (PFU), stanowiący Załącznik 9 do SIWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty w niżej wymienionym zakresie. Program funkcjonalno - użytkowy określa rodzaj i zakres robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W celu oceny i uwzględnienia w ofercie i w projekcie pełnego zakresu wszystkich prac oraz innych świadczeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia i uwzględnienia wszelkich niezbędnych kosztów z tym związanych, w tym kosztów wykonania niezbędnych opracowań i dokumentacji powykonawczej. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej. 5. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej na bazie dokumentacji technicznej załączonej do programu funkcjonalno - użytkowego. 6. Wykonawca sporządzi dokumentacje techniczną instalacji wewnętrznych objętych przebudową i przedstawią ją do akceptacji Zamawiającemu, w zakresie instalacji elektrycznej, wodnej, c.w.u., grzewczej, kanalizacji sanitarnej, teletechnicznej. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane objęte przedmiotem opracowania według dokumentacji technicznej załączonej do programu funkcjonalno - użytkowego (rys. 4.3). 8. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przedmiotu zamówienia do przeniesienia na Zamawiającego majątkowych praw autorskich na wykonane opracowania. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót pod nadzorem osoby uprawnionej w branży elektrycznej i sanitarnej. 10. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego zaprojektowania i wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji w terenie poniesie Wykonawca. 11.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na warunkach określonych we Wzorze umowy. 12. Wykonawca, w terminie 14 dni od przekazania Zamawiającemu ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, opracuje i przekaże Zamawiającemu Kosztorys Ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. Kosztorys ofertowy stanowić będzie materiał pomocniczy (funkcja informacyjna i kontrolna) i służyć będzie, między innymi do: 1) tworzenia, aktualizacji harmonogramu rzeczowo - finansowego, 2) określania zaawansowania robót wyrażonego rzeczowo i wartościowo, 3) jako dokument źródłowy do wyceny rozwiązań zamiennych i robót zaniechanych, 4)ustalenia wartości powstałych obiektów lub ich elementów, 5) jako dokument kontrolny umożliwiający śledzenie, kontrolę i weryfikowanie przebiegu realizacji w porównaniu do założeń projektu (w celu oceny efektów w toku realizacji oraz wyliczenia kosztów i rozliczenia inwestycji. 13. Z uwagi na fakt prowadzenia części robót w czynnym obiekcie, Zamawiający zastrzega, że harmonogram realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego - Kierownikiem Działu Technicznego lub inną upoważnioną osobą przed rozpoczęciem ich wykonywania tak, aby zapewnić maksymalnie małą uciążliwość dla funkcjonowania Szpitala.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45000000-7, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 240000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ED-BUD Edward Czerwionka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wileńska 32B
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 240000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 240000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.