eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Święciechowa › Zakup i montaż wyposażenia Przedszkola w Święciechowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-07-27

Ogłoszenie nr 500178006-N-2018 z dnia 27-07-2018 r.

Święciechowa: Zakup i montaż wyposażenia Przedszkola w Święciechowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557690-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500144913-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Święciechowa, Krajowy numer identyfikacyjny 41105071200000, ul. ul. Ułańska 4, 64115 Święciechowa, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 333 510, e-mail urzadgminy@swieciechowa.pl, faks 655 299 548.
Adres strony internetowej (url): bip.swieciechowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i montaż wyposażenia Przedszkola w Święciechowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FS.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i montaż wyposażenia Przedszkola w Święciechowie. 1.Na przedmiot zamówienia składa się następujące wyposażenie przedszkola: a) Wyposażenie sal przedszkolnych i zaplecza dydaktycznego, b) Wyposażenie kuchni. Szczegółowy opis mebli, urządzeń wyposażenia kuchni i sprzętu zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również swym zakresem: - dostawę z transportem (na ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy) mebli, wyposażenia i urządzeń do budynku nowego przedszkola w Święciechowie (transport, rozładunek, wniesienie), - zamontowanie mebli, wyposażenia i urządzeń w budynku przedszkola, uruchomienie urządzeń tego wymagających oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzeń kuchennych. Wykonawca uzgodni termin dostawy z przynajmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia zwany jest w dalszej części SIWZ zamiennie "sprzętem" lub "wyposażeniem" lub "meblami i urządzeniami". 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Koszty wizji lokalnej miejsca dostaw poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży i dostarczenia do Zamawiającego wszystkich składników wyposażenia przedszkola, fabrycznie nowych, wolnych od wad, wykonanych w bezpiecznych technologiach oraz dopuszczonych do stosowania w przedszkolach, zdatnych do użytkowania w momencie odbioru. Wyposażenie musi spełniać wymogi norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wszystkie elementy wyposażenia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Do wszystkich elementów wyposażenia przedszkola należy dołączyć wszelkie kable oraz akcesoria (syfony, rury, węże, zawory, przewody itp.) niezbędne do ich prawidłowego podłączenia i użytkowania. 4. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemne zatwierdzenie produktów, kształtów produktów oraz kolorów przez Zamawiającego przed dostawą. 5. Wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia i mebli oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu w tym zagospodarować powstałe odpady. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt. 6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczonego wyposażenia, w formie papierowej. 7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i udzielenia 24 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia. 8. Przekazanie terenu dostaw nastąpi w terminie - do 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 9. Wykonawca w terminie 15 dni od zawarcia umowy na niniejsze zadanie opracuje ostateczny Harmonogram realizacji dostaw. 10. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony bip.swieciechowa.pl.


II.4) Główny kod CPV: 39161000-8
Dodatkowe kody CPV:

39141000-2,

39130000-2,

39711000-9,

39221000-7,

39300000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania zamówienia do dnia 31 lipca 2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wprowadzenie do umowy dostaw dodatkowych - nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne do jego prawidłowego wykonania.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Do umowy wprowadza się dostawy dodatkowe - nieobjęte zamówieniem podstawowym niezbędne do jego prawidłowego wykonania. Ilość i zakres dostaw dodatkowych wyszczególniono w Protokole konieczności nr 1 z dnia 5 lipca 2018 r., ostateczną wartość dostaw dodatkowych (cenę) określono w protokole z negocjacji z dnia 16 lipca 2018 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość dostaw dodatkowych wprowadzonych do umowy nr 129/18 z 12.06.2018 r. to 6 852,33 zł brutto. Zmiana umowy dotyczy również zmiany terminu wykonania zamówienia do 10 sierpnia 2018 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.