eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubanie › Dostawa wyposażenia w ramach Budowy Przedszkola Samorządowego na terenie gminy Lubanie (zamówienie 2)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-25

Ogłoszenie nr 500175897-N-2018 z dnia 25-07-2018 r.

Gmina Lubanie: Dostawa wyposażenia w ramach Budowy Przedszkola Samorządowego na terenie gminy Lubanie (zamówienie 2)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581300-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lubanie, Krajowy numer identyfikacyjny 91086687300000, ul. Lubanie , 87732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 513 312, e-mail lubanie1@poczta.onet.pl, faks 542 513 312.
Adres strony internetowej (url): www.lubanie.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia w ramach Budowy Przedszkola Samorządowego na terenie gminy Lubanie (zamówienie 2)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GMK.271.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu stanowiących wyposażenie sal przedszkolnych, gabinetów w miejscu ich przeznaczenia - budynek przedszkola samorządowego w miejscowości Lubanie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: cz. 1. Wyposażenie gabinetów - szczegółowy opis: Załącznik nr 9.1. cz. 2. Dywany - szczegółowy opis: Załącznik nr 9.2. 3. Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia wraz z montażem: nie mniej niż 2 lata od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez wad. 4. W okresie obowiązywania gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzania przeglądów gwarancyjnych, jeżeli dane urządzenie tego wymaga. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostawy i montażu fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu; przedmiot zamówienia ma być wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń, po złożeniu gotowy do eksploatacji oraz tożsamy ze wskazanym w Ofercie; Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego sprzętu i jego zgodność ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 9.1. - 9.2. do SIWZ; 2) dostawa i odbiór sprzętu odbędzie się jednorazowo (dla danej części zamówienia), po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym (przynajmniej na 3 dni przed planowaną dostawą), bezpośrednio na miejsce montażu, 3) wniesienia wszystkich elementów przedmiotu zamówienia w miejsce przeznaczenia i montażu we wskazanych pomieszczeniach, 4) usunięcia wszelkich zabrudzeń, pozostałości po montażu (np. opiłków z drewna, resztek folii, elementów zabezpieczających itp.); 5) usunięcia szkód powstałych na skutek wnoszenia i montażu przedmiotu zamówienia oraz wszelkich innych szkód powstałych w wyniku działań podejmowanych przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia; 6) zapewnienia serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ; 7) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 8) zachowania porządku w obrębie wykonywanej dostawy i montażu przedmiotu zamówienia; 9) zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie budynku, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia; 10) udziału w protokolarnym odbiorze zrealizowanego przedmiotu zamówienia. 6. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu przed odbiorem końcowym atestów dopuszczenia do obrotu i użytkowania, certyfikatów, instrukcji, rysunków materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia - w języku polskim. 2) wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z użyciem materiałów, sprzętów i urządzeń o parametrach nie gorszych i jakości nie gorszej niż określono w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, 3) oferowany przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi określone obowiązującym prawem, materiały zastosowane do jego realizacji zostały dopuszczone do jego stosowania, spełniają między innymi określone normy i parametry, 4) wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do dostarczenia, rozładunku i wniesienia oraz zamontowania przedmiotu zamówienia, 5) wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu zamówionego towaru i ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia towaru, powstałe podczas transportu. 6) miejscem dostawy, wniesienia i montażu przez pracowników Wykonawcy przedmiotu zamówienia jest budynek przedszkola w Lubaniu. 7) dostawa i montaż przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana w godzinach - od 7:30 do 15:30 w dni robocze od poniedziałku do piątku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2


Dodatkowe kody CPV: 39530000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wyposażenie gabinetów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

w części I zamówienia cena najkorzystniejszej oferty (60978,00 zł) przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Natomiast Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z tym na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Pzp zostało unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dywany

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4873.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AS Artur Siuber
Email wykonawcy: biuro@aswykladziny.pl
Adres pocztowy: ul. Nieszawska 78
Kod pocztowy: 87-720
Miejscowość: Ciechocinek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8610.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.