To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-24
Ogłoszenie nr 500174097-N-2018 z dnia 24-07-2018 r.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie: Remont budynku nr 36 w zakresie wymiany posadzek, pokrycia dachowego z obróbkami, elewacji, traktów komunikacyjnych z robotami towarzyszącymi na terenie JW. 2098 w Bemowie Piskim - postępowanie nr 84/RB
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500164885-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 510698342,
ul. Saperska
1,
10-073
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
+48261321600, e-mail
rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl, faks
+48261321689.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna MON
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku nr 36 w zakresie wymiany posadzek, pokrycia dachowego z obróbkami, elewacji, traktów komunikacyjnych z robotami towarzyszącymi na terenie JW. 2098 w Bemowie Piskim - postępowanie nr 84/RB
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):84/RB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku nr 36 w zakresie wymiany posadzek, pokrycia dachowego z obróbkami, elewacji, traktów komunikacyjnych z robotami towarzyszącymi na terenie JW. 2098 w Bemowie Piskim. W ramach zamówienia należy wykonać : roboty rozbiórkowe; wykonanie podbudowy zbrojonej, wykonanie posadzek przemysłowych korundowych i żywicznych epoksydowych, ułożenie gresu i terakoty; roboty murowe; wymiana stolarki otworowej; przecieranie tynków ze szpachlowaniem, roboty malarskie; wymiana tynków, naprawa i uzupełnienie okładziny zewnętrznej z cegły klinkierowej; naprawa dachu z obróbkami blacharskimi; roboty wykończeniowe i inne drobne; rozbiórka elementów istniejącej nawierzchni, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej; wykonanie dokumentacji powykonawczej nawierzchni i przyłącza wod.-kan.; wymiana instalacji wod.-kan. z urządzeniami i armaturą sanitarną; wymiana elementów wentylacji grawitacyjno - mechanicznej; wykonanie przyłącza kanalizacyjnego; wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej; wykonanie instalacji gniazdowej; wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych głównych i miejscowych; wymiana tablic rozdzielczych bezpiecznikowych oraz złącza kablowego; wymiana instalacji odgromowej oraz uziomu otokowego; badania odbiorcze instalacji elektrycznej i odgromowej. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 4, 5; 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Bemowo Piskie, ul. Kętrzyńskiego, 24 WOG Giżycko; 3. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy, tj. wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres 36 miesięcy; 4. Wykonawca udzieli gwarancji na nawierzchnie i posadzki na okres 60 miesięcy; 5. Okres rękojmi: 24 miesiące - wg art. 568 § 1 K.C.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45311200-2, 45330000-9, 45432100-5, 45443000-4, 45261900-3, 45111230-9, 45233222-1, 45315700-5, 45316100-6, 45332400-7, 45331210-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1649399.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU MASTER Łukasz Staniszewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2020000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Zamówienia udzielono na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy - PHU MASTER Łukasz Staniszewski, ul. Krzemowa 7A, 19-300 Ełk, po przeprowadzeniu negocjacji. Wybór niekonkurencyjnego trybu postępowania spowodowany jest brakiem złożenia ofert w uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego nr 62/RB z 2018 r., wszczętym w dniu 15.05.2018 r., Ogłoszenie nr 558290-N-2018. Postępowanie nr 62/RB zostało unieważnione w dniu 04.06.2018 r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż do upływu terminu składania ofert, czyli do dnia 30.05.2018 r. do godz. 12:30 nie złożono żadnej oferty - Ogłoszenie nr 500124699-N-2018 z dnia 05.06.2018 r.Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp Zamawiający zdecydował się przeprowadzić negocjacje w sprawie udzielenia zamówienia na roboty budowlane z wybranym Wykonawcą, po przedłożeniu przez niego najniższej oferty cenowej. Roboty muszą być wykonane do dnia 21.12.2018 r. ze względu na przeznaczenie dla batalionowej grupy bojowej NATO, w związku z pobytem wojsk sojuszniczych, a Wykonawca zaoferował wykonanie zamówienia w ww. terminie. Ponadto pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione - zostanie zachowany minimalny termin wykonania zamówienia, tj. 140 dni od dnia podpisania umowy. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.): "Art. 67. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: (...) 4) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione".
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych w Sądzie Rejonowym w Giżycku
- Kompleksowa obsługa druku Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych oraz platformy przyschodowej w budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla jednostek Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
- Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- Dostawa drona z osprzętem na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Wykonani robót modernizacyjnych
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Modernizacja w obiekcie Pływalni Nowa Fala ul. Garbińskiego 1, Warszawa
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.