eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Świadczenie usług komunalnych polegających m.in. nabieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Staszów oraz zimowym utrzymaniu ulic, placów i chodników na terenie miasta Staszowa w 2019 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-02

Ogłoszenie nr 500173950-N-2019 z dnia 02-01-2019 r.

Gmina Staszów: Świadczenie usług komunalnych polegających m.in. na: bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Staszów oraz zimowym utrzymaniu ulic, placów i chodników na terenie miasta Staszowa w 2019 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 653350-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Staszów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040974900000, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 158 642 014, e-mail bzp@staszow.pl, faks 158 643 261.
Adres strony internetowej (url): www.staszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług komunalnych polegających m.in. na: bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Staszów oraz zimowym utrzymaniu ulic, placów i chodników na terenie miasta Staszowa w 2019 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.65.38.2018.I

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Staszów oraz zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników na terenie Miasta Staszowa poprzez: 1. Zamiatanie mechaniczne ulic o łącznej długości około 37 700 mb zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz załącznikiem graficznym 1a do opisu przedmiotu zamówienia. 2. Zamiatanie ręczne lub mechaniczne chodników o łącznej powierzchni około 68 000 m² zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz załącznikiem graficznym 2a do opisu przedmiotu zamówienia. 3. Zamiatanie ręczne lub mechaniczne placów (w tym parkingów) i schodów o łącznej powierzchni około 23 000 m² zgodnie z załącznikiem nr 3 oraz załącznikiem graficznym 3a do opisu przedmiotu zamówienia. 4. Bieżące niszczenie przerastającej roślinności w chodnikach, przy krawężnikach itp. 5. Codzienne zbieranie wszelkich odpadów (liści, śmieci, stłuczki szklanej, itd.) na terenach zielonych na terenie miasta Staszowa 6. Codzienne zbieranie wszelkich odpadów (liści, śmieci, stłuczki szklanej, itd.) w pasach drogowych ulic na terenie miasta Staszowa wymienionych w załączniku nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia. 7. Zimowe utrzymanie w należytym stanie ulic, placów, chodników i schodów wraz z utrzymaniem ich czystości (wykaz ulic załącznik nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia) polegające na: a) bieżącym, skutecznym usuwaniu śliskości bezpośrednio po jej wystąpieniu poprzez posypywanie piaskiem, mieszaniną piasku z solą, solą przemysłową, solanką, lub w sposób mieszany, b) bieżącym odkuwaniu lodu ze schodów, chodników i innych przejść oraz usuwaniu tego lodu, c) bieżącym odśnieżaniu ulic, placów i chodników, d) bieżącym wywożeniu nadmiaru śniegu na teren składowiska odpadów "Pocieszka" w Staszowie, e) bieżącym zabezpieczeniu piasku służącego do posypywania ulic, placów i chodników poprzez gromadzenie go w rozstawionych na terenie miasta skrzyniach (zgodnie z załącznikiem nr 7 do opisu przedmiotu zamówienia), f) bieżącym utrzymaniu czystości ulic, placów i chodników w okresie braku pokrywy śniegowej i opadów śniegu, g) bieżącym usuwaniu sopli lodu z budynków, budowli i urządzeń będących własnością Gminy Staszów, h) zabezpieczeniu mieszaniny piasku z solą na terenie miasta Staszowa w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania powyższych czynności, oraz inne konieczne do wykonania prace gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. 8. Utrzymanie w należytym stanie sanitarnym, technicznym oraz obsługa szaletów miejskich znajdujących się przy ul. Krakowskiej i ul. Mickiewicza polegające głównie na: o utrzymaniu właściwego stanu higienicznego w obiekcie szaletu, o utrzymaniu porządku i czystości na zewnątrz wokół szaletów (zamiatanie, odśnieżanie, bieżące likwidowanie śliskości poprzez posypywanie piachem), o zapewnienie odbioru nieczystości powstałych w wyniku funkcjonowania szaletu oraz jego utrzymania, o zabezpieczeniu środków czystości w ilościach gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie szaletów jak i spełnianie wymogów sanitarnych, w tym mydło oraz ręczniki papierowe do wycierania rąk przy umywalkach oraz zabezpieczeniu papieru toaletowego w toaletach, o likwidację powstałych awarii (instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, itp.) - przestrzeganie ustalonych godzin otwarcia szaletów oraz inne niezbędne prace gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie szaletów miejskich. 9. Utrzymanie w należytym stanie sanitarnym oraz technicznym toalety przenośnej znajdującej się na terenie Parku im. Adama Bienia w Staszowie polegające głównie na: o utrzymaniu właściwego stanu higienicznego w toalecie, o zapewnieniu odbioru nieczystości powstałych w wyniku funkcjonowania toalety. 10. Bieżące sprzątanie wiat przystankowych w ilości 22 sztuk zlokalizowanych na terenie miasta Staszowa polegające m.in. na: o sprzątaniu odpadów z terenu wiat przystankowych, o bieżącym zrywaniu naklejonych ogłoszeń, plakatów, o utrzymaniu porządku na terenie wiaty oraz wokół wiaty wraz z wykaszaniem trawy (w promieniu min. 2 metrów). 11. Sprzątanie raz w tygodniu (w poniedziałek) wiat przystankowych w ilości 80 sztuk zlokalizowanych na terenie Gminy Staszów polegające m.in. na: o sprzątaniu odpadów z terenu wiat przystankowych, o bieżącym zrywaniu naklejonych ogłoszeń, plakatów itp., o utrzymaniu porządku na terenie wiaty oraz wokół wiaty wraz z wykaszaniem trawy (w promieniu min. 2 metrów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia dodatkowego terminu sprzątania wiat przystankowych w przypadku stwierdzenia ich zanieczyszczenia. 12. Sprzątanie w miarę potrzeb, po zgłoszeniu przez Zamawiającego, miejsc przystankowych w ilości 139 sztuk zlokalizowanych na terenie Gminy Staszów polegające m.in. na utrzymaniu porządku i czystości wraz z wykaszaniem trawy (w promieniu min. 2 metrów). 13. Bieżące oczyszczanie tablic, słupów ogłoszeniowych zlokalizowanych na terenie miasta Staszowa poprzez systematyczne zrywanie odstających ogłoszeń oraz zebranie opadłych ogłoszeń z terenu przyległego. Kompleksowe oczyszczanie powierzchni tablic i słupów z zalegających ogłoszeń, plakatów itp., nie rzadziej niż raz na kwartał. 14. Dekorowanie i flagowanie ulic i placów z okazji świąt państwowych i okolicznościowych polegające na wywieszaniu i zdejmowaniu minimum 100 szt. flag państwowych na słupach ulicznych i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w związku z uroczystościami państwowymi, okolicznościowymi i miejscowymi, po zgłoszeniu przez Zamawiającego. Realizacja zadania winna być zgodna z Ustawą z dnia 31.01.1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 441). Materiały zapewnia Wykonawca. 15. Czasowe przetrzymanie bezdomnych psów wraz z opieką nad nimi w zakresie: wyżywienia, pielęgnowania i pilnowania do czasu przewiezienia do schroniska z którym Zamawiający ma podpisaną umowę oraz codzienne sprzątanie miejsca przetrzymywania bezdomnych zwierząt (budy i kojce). Przy określeniu ceny obejmującej wykonanie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić powyższe informacje oraz wnioski wypływające z przeprowadzonej ewentualnej wizji w terenie. Prace wymienione w punkcie 7 należy wykonywać na ulicach, placach, chodnikach i schodach zgodnie z ustalonymi standardami - załącznik nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia. Postępowanie z odpadami pochodzącymi z oczyszczania ulic, placów, chodników i parkingów będzie prowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 SIWZ. Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Uwaga: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem. Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od 1 stycznia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6


Dodatkowe kody CPV: 90600000-3, 90513200-8, 90620000-9, 90630000-2, 77500000-5, 98380000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 740740.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Staszowie Spółka Gminy z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 3
Kod pocztowy: 28-200
Miejscowość: Staszów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 750000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 750000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 799000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Informacja o zaoferowanym procencie osób zatrudnionych na umowę o pracę z ogólnej liczby osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia w wybranej ofercie oraz o ofertach z najwyższym i najniższym zaoferowanym procencie osób zatrudnionych na umowę o pracę z ogólnej liczby osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia: - procent osób zatrudnionych na umowę o pracę z ogólnej liczby osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia w wybranej ofercie: 100%, - najwyższy zaoferowany procent osób zatrudnionych na umowę o pracę z ogólnej liczby osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia w ofertach ważnych: 100%, - najniższy zaoferowany procent osób zatrudnionych na umowę o pracę z ogólnej liczby osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia w ofertach ważnych: 100%. Informacja o zaoferowanym terminie płatności w wybranej ofercie oraz o ofertach z najdłuższym i najkrótszym terminem płatności: - termin płatności w wybranej ofercie: 30 dni, - najdłuższy zaoferowany termin płatności: 30 dni, - najkrótszy zaoferowany termin płatności: 30 dni


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.