eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnków › Budowa kompleksu rekreacyjnego w Brzeźnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-24

Ogłoszenie nr 500173608-N-2018 z dnia 24-07-2018 r.

Gmina Czarnków: Budowa kompleksu rekreacyjnego w Brzeźnie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500167849-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Czarnków, Krajowy numer identyfikacyjny 57079106900000, ul. ul. Rybaki 3, 64700 Czarnków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 552 227, e-mail urzad@czarnkowgmina.pl, faks 672 553 079.
Adres strony internetowej (url): www.czarnkowgmina.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kompleksu rekreacyjnego w Brzeźnie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGROŚ.271.1.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kompleksu rekreacyjnego w Brzeźnie, polegająca na: - przygotowaniu terenu, - budowie placu zabaw, - budowie siłowni plenerowej, - montażu ogrodzenia kompleksu, - montażu elementów małej architektury. Zakres rzeczowy zamówienia publicznego obejmuje: ? Organizację i zabezpieczenie terenu budowy, ? Wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem zagospodarowania terenu opracowanym przez mgr inż. Stefanię Szwed, ? Uzgodnienie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót z Zamawiającym, ? Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, Wszystkie objęte zamówieniem urządzenia i materiały muszą spełniać co najmniej podane poniżej warunki. PLAC ZABAW i URZĄDZENIA MAŁEJ ARCHITEKTURY Plac zabaw posiadać będzie bezpieczną nawierzchnię piaszczystą o łącznej grubości 18 cm. Plac zajmuje powierzchnię 225 m2 i obejmuje następujące urządzenia: A. Zestaw zabawowy: Zestaw składający się z jednej wieży z dachem dwuspadowym, mostek łukowy, podest łączący z poręczami, schody wejściowe, trap wejściowy, tunel, podest łączący z poręczami, zjeżdżalnia (2 szt.). Zestaw wykonany w całości z drewna klejonego warstwowo, impregnowanego. Słupy osadzone w podłożu za pomocą zabetonowanych kotew stalowych ocynkowanych. Wszystkie płyty występujące w zestawie z tworzywa HDPE. Wszelkie występujące elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Zakończenia belek konstrukcyjnych, nakrętki zabezpieczone ochronnymi kapturkami. B. Huśtawka wahadłowa podwójna: Huśtawka wahadłowa z dwoma siedziskami, o konstrukcji z drewna klejonego warstwowo, impregnowanego (dopuszcza się zastosowanie belki poziomej stalowej cynkowanej, a następnie malowanej dwukrotnie proszkowo). Słupy osadzone w podłożu za pomocą zabetonowanych kotew stalowych ocynkowanych. Łańcuchy ze stali nierdzewnej. Zawiesia huśtawek podwójnie łożyskowane - wykonane ze stali nierdzewnej. Jedno sztywne siedzisko płaskie, drugie siedzisko dla młodszych dzieci z oparciem i zabezpieczeniem przed wypadnięciem. Siedziska wykonane z aluminium oblanego gumą. C. Huśtawka wagowa - 2 szt.: Huśtawki wagowe o konstrukcji z drewna klejonego warstwowo, impregnowanego. Huśtawki osadzone w podłożu za pomocą zabetonowanych kotew stalowych ocynkowanych. Jedna huśtawka w wersji standardowej z prostym uchwytem, druga w wersji z uchwytami w formie płyty HDPE w kształcie zwierzęcia (konik, piesek, itp.) Odbojniki w postaci opony. Siedziska z płyty HDPE. D. Bujak sprężynowy - 2 szt.: Bujaki wykonane z płyt HDPE w kształcie zwierzątek ( 2 różne kształty np. jeden konik, jeden piesek, itp.) Bujaki osadzone na sprężynie ze stali ocynkowanej, dwukrotnie malowanej proszkowo, zabetonowanej w podłożu. E. Ławka - 4 szt.: Ławka stalowo-drewniana bez oparcia mocowana do podłoża. Elementy stalowe ocynkowane, malowane proszkowo z rur Ø 5 cm, siedzisko - listwy drewniane dębowe lub bukowe, malowane farbą akrylową lub lakierobejcą. Wymiar ławki - ok. 200 x 45 cm. F. Kosz na śmieci - 2 szt.: Kosz na śmieci z polietylenu wysokiej gęstości (HDPE) montowany na prefabrykowanym słupku stalowym zabetonowanym w podłożu. Orientacyjne wymiary kosza: wys.74,5 cm, szer. 43 cm, gł. 34 cm. Pojemność kosza min. 50 l. Kolor pomarańczowy. Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz na uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Elementy łączące wzajemnie poszczególne elementy urządzeń rekreacyjno-zabawowych oraz łańcuchy huśtawek powinny być wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Urządzenia kotwione w podłożu przy pomocy fundamentu betonowego. Wszystkie urządzenia rekreacyjno - zabawowe muszą posiadać certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z normami serii PN EN 1176 - wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. SIŁOWNIA PLENEROWA Nawierzchnia w obrębie siłowni w postaci płyty z kostki betonowej gr. 6 cm. W skład siłowni plenerowej wchodzą następujące podwójne zestawy urządzeń połączone wspólnym pylonem: 1. Wyciąg + krzesło, 2. Biegacz + orbitrek, 3. Prasa nożna + wioślarz, 4. Surfer + twister. Wszystkie urządzenia wykonane mają być z rur stalowych ocynkowanych ogniowo, malowanych dwukrotnie proszkowo. Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz na uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Urządzenia kotwione w podłożu przy pomocy fundamentu betonowego. Wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z normami serii EN 957 - bezpieczeństwo stacjonarnego sprzętu treningowego, oraz PN EN 1176 - wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. OGRODZENIE: Ogrodzenie kompleksu rekreacyjnego z paneli ogrodzeniowych o wys. 1,50 m na słupkach stalowych z profili stalowych 60x40 o rozstawie 2,50 m obsadzonych w stopach betonowych. Panel ogrodzeniowy ocynkowany i malowany proszkowo na kolor zielony, szerokość panela - 250 cm, wysokość panela 150 cm, grubość drutu min. 4,0 mm, przetłoczenia - 3V, rozmiar oczka - 5 cm x 20 cm, słupek o wysokości 220 cm z profili stalowych 60x40 mm ocynkowany ogniowo i malowany proszkowo na kolor zielony zakończony plastikową (lub stalową) nakładką odporną na czynniki atmosferyczne. UWAGA: panel nie może posiadać ostrych wystających ponad poziomy drut końcówek pionowych prętów (cięty na gładko na równi z górą poziomego pręta). W ogrodzeniu zaprojektowano jedną bramę o szerokości 4,00 m oraz jedną furtkę o szerokości 1,20 m. Wykonawca na pisemne wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest złożyć karty katalogowe przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się wymiary urządzeń, wymiary stref bezpieczeństwa, kolorystyka urządzeń, rodzaj zastosowanych materiałów, sposób mocowania do podłoża. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów na urządzenia rekreacyjno- zabawowe niż wskazano w niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99283.59
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. INSTAL Złotów
Email wykonawcy: instal.zlotow@op.pl
Adres pocztowy: ul. Staszica 10a
Kod pocztowy: 77-400
Miejscowość: Złotów
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 122118.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122118.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122118.82
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W związku z powyższym zaistniały przesłanki do udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.