To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-23
Ogłoszenie nr 500172782-N-2018 z dnia 23-07-2018 r.
Powiat Drawski: "Zakup, dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni gastronomicznych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 9.9 Infrastruktura szkolnictwa zawodowego w ramach Kontraktów Samorządowych oraz projektu pn.: "Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu drawskiego", Działanie 8.9 "Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego w ramach Kontraktu Samorządowego"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531860-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Drawski, Krajowy numer identyfikacyjny 330920765,
ul. Plac Elizy Orzeszkowej
3,
78-500
Drawsko Pomorskie, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943630780, e-mail
a.gagalska@powiatdrawski.pl, faks
943630788.
Adres strony internetowej (url): www.powiatdrawski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup, dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni gastronomicznych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Inż.272.8.3.2017.AG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem i uruchomieniem wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do pracowni gastronomicznych Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Czaplinku oraz Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Czaplinku w ramach projektu: Dostosowanie infrastruktury szkolnictwa zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy na obszarze Strefy Centralnej na terenie powiatu drawskiego" realizowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 9.9 Infrastruktura szkolnictwa zawodowego w ramach Kontraktów Samorządowych. oraz projektu pn.: "Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu drawskiego", Działanie 8.9 "Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego w ramach Kontraktu Samorządowego". 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziesięć części: 1) Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Czaplinku; 2) Zakup, dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Czaplinku; 3) Zakup, dostawa mebli do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Czaplinku; 4) Zakup, dostawa akcesoriów kuchennych do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Czaplinku; 5) Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Czaplinku; 6) Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Czaplinku; 7) Zakup, dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Czaplinku; 8) Zakup, dostawa i montaż mebli do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Czaplinku; 9) Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Czaplinku; 10) Zakup, dostawa pieca konwekcyjno - parowego do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Czaplinku; 3. Sprzęt dostarczony w ramach niniejszego zamówienia ma być sprzętem fabrycznie nowym, tj. nieużywanym, nieuszkodzonym, nieregenerowanym, nieobciążonym prawami osób lub podmiotów trzecich oraz pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta. Sprzęt powinien być dostarczony do miejsca wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w nienaruszonych oryginalnych opakowaniach bez śladów ingerencji, winien posiadać odpowiednią jakość, sprawność i wydajność. Sprzęt musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane deklaracje i poświadczenia polskie lub Unii Europejskiej. 4. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych), uruchomienia i ustawienia w wyznaczonych pomieszczeniach, sprawdzić stan techniczny przedmiotu zamówienia. 5. Wszystkie urządzenia muszą zawierać wszystkie niezbędne do podłączenia kable dostarczone przez producenta urządzenia. 6. Ilekroć Zamawiający posługuje się w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do niej - wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zaoferowane parametry równoważne nie mogą być gorsze od wskazanych i mają gwarantować osiągnięcie zakładanych wydajności. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z obsługi dostarczonego sprzętu. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 9. Warunki realizacji zamówienia - dostawy zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39314000-6
Dodatkowe kody CPV: 39000000-2, 30200000-1, 39300000-5, 39141000-2, 39315000-3, 42210000-1, 42716000-8, 42513000-5, 22110000-4, 48900000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Czaplinku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne nastąpiło w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Czaplinku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne nastąpiło w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup, dostawa mebli do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Czaplinku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne nastąpiło w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: 4) Zakup, dostawa akcesoriów kuchennych do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Czaplinku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne nastąpiło w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Czaplinku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne nastąpiło w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Czaplinku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2723.58
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PBTenders Jakub Pawulski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7810.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż sprzętu gastronomicznego do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Czaplinku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32614.23
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gastro Centrum Adam Koprowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38186.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż mebli do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Czaplinku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29333.33
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GASTRO CENTRUM Adam Koprowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43238.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Czaplinku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne nastąpiło w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zakup, dostawa pieca konwekcyjno - parowego do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Czaplinku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8130.08
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU "BMS" Sp. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8955.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Rewitalizacja zdegradowanych terenów miejskich
- Dostawa fabrycznie nowych pojazdów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, z przeznaczeniem dla Zespołu Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydruk i dostawa książki pt. "100 lat polskiego żeglarstwa"
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Realizacja zadania pn.: "Przebudowa wraz z modernizacją zaplecza kuchenno-magazynowego Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Brusach"
- Przebudowa części Publicznej Szkoły Podstawowej z adaptacją pomieszczeń na żłobek, ul. Jagiellońska 1, 36-110 Majdan Królewski
- Dostawa Mikroskopu odwróconego z modułem semi-konfokalnym 3D
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.