eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie termomodernizacji budynku przedszkola w ramach zadania"Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 269 przy ulicy Smoczej 22 " - Etap I,", (numer sprawy43/ZP/17).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-07-20

Ogłoszenie nr 500172195-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.

Warszawa: Wykonanie termomodernizacji budynku przedszkola w ramach zadania: "Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 269 przy ulicy Smoczej 22 " - Etap I,", (numer sprawy: 43/ZP/17).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587956-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500037026-N-2017, 500035500-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500061613-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300161, ul. Al. Solidarności 90, 01003 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail zp.wola@um.warszawa.pl, faks 224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie termomodernizacji budynku przedszkola w ramach zadania: "Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 269 przy ulicy Smoczej 22 " - Etap I,", (numer sprawy: 43/ZP/17).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

43/ZP/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, na podstawie dokumentacji projektowej, obejmującej termomodernizację budynku przedszkola w ramach zadania: "Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 269 przy ulicy Smoczej 22 " - Etap I. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonie robót budowlanych w szczególności: a) ocieplenia ścian zewnętrznych; b) ocieplenia ścian fundamentowych; c) wykonania opaski budynku; d)ocieplenia stropodachu niewentylowanego; e) wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich; f) demontażu i montażu instalacji odgromowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa pod nazwą "Projekt Budowlano-Wykonawczy termomodernizacji budynku Przedszkola 269 przy ul. Smoczej 22" opracowana przez Centrum Rzeczoznawstwa Budowlanego Sp. z o.o. Pracownia projektowo-konstrukcyjna ul. Obozowa 82A lok. 19, 01-434 Warszawa. W skład dokumentacji projektowej wchodzą niżej wymienione dokumenty: a-1) Projekt Budowlano-Wykonawczy, a-2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża ogólnobudowlana, a-3) Przedmiary robót - mające charakter pomocniczy/informacyjny, ww. dokumentacja - stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. b) wzór umowy - stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dotyczące prac ogólnobudowlanych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2016 r., poz. 1666 ze zm.). Szczegółowe wymagania dot. sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Zgodnie z treścią § 3 ust. 1 pkt 19 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45260000-7,

45111300-1,

45320000-6,

45421000-4,

45312310-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
14.11.2017 r - 31.05.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/05/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Przedmiotem zmiany jest realizacja dodatkowych robót budowlanych polegających na wykonaniu wymiany otoku uziemiającego wokół całego budynku na nowy, wywiezieniu nadmiaru ziemi znajdującej się od strony wejścia głównego do przedszkola w celu prawidłowego odprowadzenia wód opadowych z tej części działki, wykonaniu nowego pokrycia dachu i wymiana okna, które nie zostały objęte zamówieniem podstawowym i są niezbędne do wykonania z uwagi na to, że robót tych wcześniej nie można było przewidzieć, ze względu na to, że dopiero po wykonaniu prac rozbiórkowych i odkrywkowych można było ocenić faktyczny stan techniczny obiektu. Zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych ponieważ prace te są powiązane z pracami wykonywanymi obecnie przez Wykonawcę robót i nie ma możliwości ich rozdzielenia.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność wymiany otoku uziemiającego wokół całego budynku na nowy, wywiezienie nadmiaru ziemi znajdującej się od strony wejścia głównego do przedszkola w celu prawidłowego odprowadzenia wód opadowych z tej części działki, wykonanie nowego pokrycia dachu i wymiana okna. Wyżej wymienione zmiany są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, zmiana wykonawcy spowodowałaby znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych ponieważ prace te są powiązane z pracami wykonywanymi obecnie przez Wykonawcę robót i nie ma możliwości ich rozdzielenia. Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, gdyż uniemożliwi objęcie gwarancją wykonanych prac oraz znacznie zwiększy koszty związane z wykonaniem robót. Wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej tj. wartość zmiany wynosi 55 826,72 zł, co stanowi 25,04.% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.