Ogłoszenie nr 500171923-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.
Mielec: Promocja miasta Mielca w rozgrywkach drużynowych dyscyplin sportowych na poziomie centralnym OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Żeromskiego
26,
39300
Mielec, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
177 888 500, e-mail
sekretariat@um.mielec.pl, faks
177 888 505.
Adres strony internetowej (url): www.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja miasta Mielca w rozgrywkach drużynowych dyscyplin sportowych na poziomie centralnym
Numer referencyjny
IZP.271.41.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest promocja miasta Mielca w rozgrywkach drużynowych dyscyplin sportowych na poziomie centralnym poprzez: 1. Utrzymanie nazwy "Mielec" w oficjalnej nazwie Wykonawcy. 2. Udzielenie Zamawiającemu upoważnienia do wykorzystywania, bez dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy, wizerunku logotypu Wykonawcy oraz wizerunku zawodników Wykonawcy, do celów promocji Zamawiającego, w każdy wybrany przez Zamawiającego sposób; 3. Kreowanie pozytywnego wizerunku miasta Mielca w mediach, jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu - poprzez aktywność sportową i marketingową
II.5) Główny Kod CPV:
79341000-6
Dodatkowe kody CPV:
79342200-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1579.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, b) z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. W ostatnich latach znacznie zwiększa się rola sportu w promocji miast. Coraz mocniej doceniany jest potencjał jaki niesie ze sobą połączenie marketingu sportowego z terytorialnym. Obie dziedziny czerpią wzajemne korzyści wykorzystując swój potencjał. Standardem stało się wykorzystywanie do celów promocyjnych znanych i lubianych sportowców oraz rodzimych drużyn, które gromadzą wokół siebie rzeszę fanów. Popularność, jaką przynosi organizowanie zawodów w rozgrywkach drużynowych na poziomie centralnym, komentowanych w mediach przyczynia się do budowania dobrej marki "miasta - gospodarza". Wydarzenia sportowe w mieście przede wszystkim wpływają na lepszą integrację społeczeństwa oraz budowanie relacji z najbliższym otoczeniem ale również przyciągają inwestorów i reklamodawców co jest istotne dla budowania marki miasta nowoczesnego, dynamicznego i odnoszącego sukcesy. Miasto Mielec w swoich działaniach promocyjnych przywiązuje duża wagę do reklamy poprzez sport. Wydarzenia sportowe z udziałem drużyn sportowych gromadzą wielotysięczna publiczność na trybunach, przed odbiornikami telewizyjnymi, radiowymi i internetowymi, co daje duże możliwości do promowania marki miasta Mielca. Zgodnie z ustalonym zakresem przedmiotu zamówienia Zamawiający planuje zlecić wykonanie usług promocyjnych miasta Mielca w rozgrywkach drużynowych dyscyplin sportowych na poziomie centralnym poprzez: 1. Utrzymanie nazwy "Mielec" w oficjalnej nazwie Wykonawcy. 2. Udzielenie Zamawiającemu upoważnienia do wykorzystywania, bez dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy, wizerunku logotypu Wykonawcy oraz wizerunku zawodników Wykonawcy, do celów promocji Zamawiającego, w każdy wybrany przez Zamawiającego sposób; 3. Kreowanie pozytywnego wizerunku miasta Mielca w mediach, jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju i upowszechniania sportu - poprzez aktywność sportową i marketingową, co najmniej w następujących formach: a) wykorzystywanie nazwy Wykonawcy wraz ze wzmianką o Mielcu; b) zamieszczanie relacji z meczów, zdjęć, migawek, po każdym przeprowadzonym spotkaniu w następujących mediach: - przynajmniej jeden raz w gazecie regionalnej, - przynajmniej jeden raz w regionalnym portalu internetowym o charakterze informacyjnym, - przynajmniej jeden raz w telewizji regionalnej; 4. Udostępnianie wszystkim lokalnym mediom (Korso, Wieści Regionalne, Nowiny, Super Nowości, Radio Leliwa, Radio Rzeszów, Radio RDN, TVP Rzeszów) oraz portalom internetowym (hej.mielec, korso.pl, itp.); również udostępnianie lokalnym i ogólnopolskim portalom internetowym zajmującym się piłką nożną - relacji i zdjęć z meczów po każdym przeprowadzonym spotkaniu; 5. Zamieszczenie logo Zamawiającego na wszystkich dostępnych nośnikach reklamowych będących w dyspozycji Wykonawcy, w tym zamieszczenie na strojach zawodników treści i znaków określonych przez Zamawiającego; 6. Rozłożenie na terenie obiektów sportowych będących w dyspozycji Wykonawcy banerów, roll-upów, winderów, balona, promujących Zamawiającego podczas wszystkich rozgrywek ligowych oraz innych imprez sportowych z udziałem zawodników Wykonawcy, z treścią podaną przez Zamawiającego. Materiały dostarczane zostaną Wykonawcy przez Zamawiającego; 7. Umieszczenie herbu Gminy Miejskiej Mielec na tle ścianki konferencyjnej; 8. Umożliwienie Zamawiającemu dystrybucji materiałów promocyjno-informacyjnych Gminy Miejskiej Mielec podczas wszystkich rozgrywek ligowych oraz innych imprez sportowych; 9. Umożliwienie Zamawiającemu prowadzenia działań promocyjnych przed i w czasie rozgrywek; 10. Gotowość uczestnictwa zawodników Wykonawcy w spotkaniach promujących miasto Mielec na wezwanie Biura Promocji i Sportu Urzędu Miejskiego w Mielcu, nie częściej niż dziesięć razy w trakcie trwania umowy; 11. Informowanie publiczności w trakcie meczów o współpracy drużyny i Wykonawcy z Urzędem Miejskim w Mielcu; 12. Zamieszczenie na stronie internetowej Wykonawcy oraz profilach mediów społecznościowych logotypu miasta Mielca wraz z linkiem na stronę internetową miasta Mielca. 13. Zapewnienie wskazanym przez Zamawiającego pracownikom Urzędu Miejskiego w Mielcu, bezpłatnego wstępu na wszystkie mecze drużyn Wykonawcy, celem kontroli wywiązywania się przez Wykonawcę z postanowień umowy. 14. Przekazywanie Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej z przebiegu rozgrywek, potwierdzającej wywiązywanie się z postanowień umowy. 15. Rozegranie co najmniej 6 meczów na obiekcie o pojemności minimum 4000 osób z czego minimum dwa muszą być transmitowane przez telewizję ogólnopolską. 16. Przygotowanie Programów Meczowych zawierających stronę dedykowaną dla Zamawiającego, drukowanych na każdy mecz ligowy, w ilości minimum 2 000 szt. Programy Meczowe dystrybuowane będą przez Wykonawcę kibicom przy wejściu na stadion. Zawartość merytoryczna strony dedykowanej dla Zamawiającego ustalana będzie na 7 dni przed meczem przez Biuro Promocji i Sportu Urzędu Miejskiego w Mielcu. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania formy graficznej strony dedykowanej, która musi zostać przedłożona Zamawiającemu do akceptacji minimum 4 dni przed meczem; 17. Umożliwienie Zamawiającemu dystrybucji materiałów promocyjno-informacyjnych Gminy Miejskiej Mielec podczas wszystkich rozgrywek ligowych oraz innych imprez sportowych; 18. Przekazanie Zamawiającemu co najmniej 12 wejściówek na każdy mecz rozgrywany przez Wykonawcę; 19. Promocja obiektów sportowych Gminy Miejskiej Mielec podczas zorganizowanych przez Wykonawcę co najmniej 20-stu wycieczek po Stadionie Miejskim w Mielcu oraz Muzeum FKS dla grup zorganizowanych w trakcie trwania umowy. Realizacja usługi w powyższym kształcie jest możliwa tylko przez wykonawców, którzy są najmocniej związani z Mielcem, wykazują realną tożsamość z miastem i dysponują narzędziami do należytego wykonania powierzonej usługi. Aby wykonać nałożone przez Zamawiającego obowiązki wykonawca musi posiadać uprawnienia do m.in. dysponowania powierzchnią reklamową na strojach zawodników, powierzchnia reklamową na obiektach sportowych na których odbywać się będą rozgrywki, bandach elektronicznych, banerach wokół boiska, stronie internetowej, materiałach poligraficznych itp. Ponadto aby realnie zwiększyć wartość marki miasta Mielca wykonanie usługi musi odbywać się przede wszystkim w trakcie meczów rozgrywanych na terenie miasta Mielca. W mieście Mielec działa tylko jeden podmiot, który rozgrywa zawody (mecze piłki nożnej) w rozgrywkach drużynowych dyscyplin sportowych na poziomie centralnym tj. FKS STAL Mielec. Piłka nożna od kilku dziesięcioleci wpisuje się w historie sportową miasta Mielca. Obiekty sportowe, które powstały w Mielcu w latach 60-tych i 70-tych należały do najnowocześniejszych w Polsce. Stadion piłkarsko-lekkoatletyczny z unikalnymi piętrowymi trybunami, który mieścił około 30 tysięcy widzów na którym piłkarze Stali Mielec grali z Realem Madryt i na którym mecze rozgrywała reprezentacja Polski w piłce nożnej. Piłkarze FKS Stali Mielec w latach siedemdziesiątych tworzyli historię polskiego futbolu. Dwukrotnie w roku 1973 i 1976 zostali mistrzami Polski. Tacy piłkarze jak król strzelców Mistrzostw Świata w piłce nożnej z roku 1974 Grzegorz Lato oraz wielokrotni reprezentanci Polski - Henryk Kasperczak, Andrzej Szarmach czy Zygmunt Kukla - rozsławiali Mielec na sportowych arenach całego świata. Fabryczny Klub Sportowy Stal Mielec był przez kilka dziesięcioleci i w dalszym ciągu niezaprzeczalnie jest wizytówką miasta Mielca. Piłkarze nożni FKS Stali Mielec po upadku klubu przebyli długą drogę od V ligi do I ligi i z powodzeniem grają na zapleczu ekstraklasy na przebudowanym nowym stadionie miejskim gromadząc na trybunach wielotysięczne rzesze kibiców. W niedawno zakończonym sezonie I ligi piłki nożnej drużyna z Mielca jako debiutant na tym szczeblu rozgrywkowym zajęła wysokie 10 miejsce będąc w rundzie wiosennej rewelacją rozgrywek. Średnia frekwencja na mieleckim stadionie należy do najwyższych i wynosi blisko 4 tysiące widzów na mecz. Wielokrotnie mecze ze stadionu miejskiego w Mielcu były i są na żywo transmitowane przez ogólnopolską stację telewizyjną Polsat Sport. Z przeprowadzonych na zlecenie I ligi piłkarskiej badań medialności i ekwiwalentu reklamowego klubu FKS Stal Mielec za miesiąc maj 2017 wynika, że mielecki klub uplasował się na czwartym miejscu (za Górnikiem Zabrze, Sandecją Nowy Sącz i GKS Katowice) pod względem publikacji (694 newsy w miesiącu maju) w mediach krajowych i regionalnych. Te publikacje przełożyły się na ekwiwalent reklamowy wart ponad 5 milionów złotych. Szczegółowe badania obejmujące także media lokalne i społecznościowe wykazały 3668 przekazów co przekłada się na sumę ekwiwalentu reklamowego klubu piłkarskiego FKS Stal Mielec w wysokości prawie 9 milionów złotych. Regularnie do klubu w Mielcu trafiają badania tak zwanej medialności, wykonywane również na zlecenie Pierwszej Ligi Piłkarskiej. Raporty opisują zasięg medialnych publikacji o klubach i wyliczają tak zwaną wartość ekwiwalentu reklamowego - czyli wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką należałoby wydać na publikację lub emisję danego przekazu, gdyby był on reklamą. Jest stosowany jako indeks oceny efektywności działań PR. Wyniki badania medialności klubu FKS Stal Mielec za miesiące wakacyjne okazały się jeszcze lepsze niż w poprzednich miesiącach. Podsumowując lipiec i sierpień Stal Mielec ciągle plasuje się w czołówce najbardziej medialnych klubów na zapleczu ekstraklasy. W lipcu 2017 FKS Stal Mielec zanotowała 604 artykuły na swój temat. To czwarty wynik w lidze. Ekwiwalent reklamowy wyniósł 6 469 286 zł - piąta pozycja w lidze. Natomiast w sierpniu 2017 FKS Stal Mielec zanotowała 679 publikacji - trzecia pozycja w lidze! Wartość ekwiwalentu to 5 734 646 zł - piąte miejsce w zestawieniu klubów zaplecza ekstraklasy. Mając powyższe na uwadze zasadne jest zlecenie zamówienia w trybie z wolnej ręki i zaproszenie Stowarzyszenie Kultury Fizycznej FKS STAL Mielec do negocjacji warunków umowy. Stowarzyszenie Kultury Fizycznej FKS STAL Mielec jest dysponentem i decydentem w zakresie drużyny piłki nożnej mężczyzn, posiada prawo do dysponowania i kreowania wizerunku piłkarzy, ich strojów. Ponadto na dzień rozpoczęcia procedury o udzielenie zamówienia, posiada wyłączność w zakresie dysponowania miejskim stadionem w trakcie rozgrywanych meczy w ramach rozgrywek ligowych i tym samym jako jedyny ma wpływ na decydowanie o umieszczanych materiałach reklamowych i marketingowych, a także informacji kierowanych do mediów. Ponadto poprzez niewątpliwą tożsamość zespołu piłkarzy nożnych z miastem, współpraca w ramach realizowanych usług będzie bardziej efektywna. Także działania realizowane wśród dzieci i młodzieży mieleckich szkół z udziałem piłkarzy piłki nożnej i przy współpracy miasta w ramach realizowanych usług wpłynie na jeszcze większe zainteresowanie dzieci i młodzieży dyscypliną sportową i tym samym miastem. Wskazane względy techniczne o obiektywnym charakterze oraz ochrona praw wyłącznych decydują o podjęciu negocjacji w zakresie usług promocyjnych poprzez sport ze Stowarzyszeniem Kultury Fizycznej FKS STAL Mielec.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Stowarzyszenie Kultury Fizycznej FKS Stal Mielec,
,
ul. Solskiego 1,
39-300,
Mielec, kraj/woj.
podkarpackie
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Zakup i dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, płynów infuzyjnych dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- 32.24 Sprzedaż i dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Dostawa 2 szt. robotów przemysłowych w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności - kadry dla przemysłu lotniczego
- Wymiana okien w budynku C w ramach zadania "Termomodernizacja budynku internatu przy Powiatowym Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu w tym docieplenie i przebudowa dachu"
- Remont chodników przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2024 roku;
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej 20-lecia Polski w Unii Europejskiej.
- Promocja Miasta Białystok przez sport w 2024 roku
- Promocja Projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie 04.01 pn. "Budowa obwodnicy m. Nowy Korczyn"
- Wsparcie i obsługa działań w mediach społecznościowych promujących walory i potencjał gospodarczy Pomorza Zachodniego oraz ideę uczenia się przez całe życie
- Kampania reklamowa wystawy "Ci, którzy na statkach ruszyli na morze"
- Odcinek nr 16 - poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - Kartuzy polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.