eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milówka › Budowa transgranicznej słowacko - polskiej trasy turystycznej (wykonanie 2 parkingów)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-07-20

Ogłoszenie nr 500171534-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.

Milówka: Budowa transgranicznej słowacko - polskiej trasy turystycznej (wykonanie 2 parkingów)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Współpracy Transgranicznej INTERREG V-A Polska-Słowacja 2014-2020. Tytuł projektu: Budowa transgranicznej słowacko - polskiej trasy turystycznej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506765-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500048489-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milówka, Krajowy numer identyfikacyjny 54902200000, ul. ul. Jana Kazimierza 123, 34360 Milówka, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 637 190, e-mail ugmilowka@milowka.com.pl, faks 338 637 600.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy: www.bip.milowka.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa transgranicznej słowacko - polskiej trasy turystycznej (wykonanie 2 parkingów)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RRG.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa transgranicznej słowacko - polskiej trasy turystycznej. W ramach zadania przeprowadzone zostaną następujące prace: Parking Parkuj i jedź przy ul. Mostowej w Milówce - planowany do remontu parking obejmuje działkę gminną nr ewid. 1298/7 w Milówce. Dodatkowo przy placu zostaną zamontowane trzy ławki, dwa kosze na śmieci oraz dwa stojaki na rowery. Remont obejmuje nawierzchnię asfaltową oraz nawierzchnię z kostki brukowej betonowej. Parking Parkuj i jedź pomiędzy Szkołą Podstawową a budynkiem Urzędu Gminy w Milówce- Przebudowa parkingu będąca przedmiotem niniejszego opracowania zostanie zrealizowana w południowo- zachodniej części działki nr 4080/1 w Milówce. Obecnie na działce znajdują się: budynek szkoły, budynki gospodarcze, budynki użyteczności publicznej, boisko z nawierzchnią bezpieczną, plac zabaw, parking i zieleń przyszkolna (do przebudowy wg odrębnego opracowania) oraz parking z nawierzchni asfaltowej (do przebudowy). Przy parkingu od strony północnej znajdują się dwa budynki gospodarcze, które przeznaczone są do rozbiórki. Poprzez tą rozbiórkę uzyska się dodatkową powierzchnię parkingu. Istniejący parking otoczony jest z każdej strony oprócz strony południowej (wjazd z ul. Dworcowej) ogrodzeniem z siatki. Teren jest terenem płaskim. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dwa wymienione poniżej zadania, wykonawca jest uprawniony do złożenia ofert na dowolną ilość zadań. Wykonanie 2 parkingów jako punkty "parkuj i jedź" Zadanie nr 1 - "Przebudowa parkingu- punkt "parkuj i jedź" pomiędzy Szkołą Podstawową a budynkiem Urzędu Gminy w Milówce, ul. Dworcowa na dz. ew. nr 4080/1" Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: a) roboty przygotowawcze b) roboty rozbiórkowe 2 budynków gospodarczych oraz roboty ziemne c) nawierzchnia - podbudowy + kostka brukowa betonowa gr.8 cm w ilości 1071 m2 d) wymiana kanalizacji e) budowa ogrodzenia f) montaż urządzeń na parkingu Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej - załącznik nr 9 SIWZ b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 SIWZ c) przedmiar robót - załącznik nr 10 SIWZ. Projekt budowlany objęty jest Decyzją pozwolenia na budowę. Uzgodnienia do projektu (zał. nr 9 do SIWZ) stanowią opis wykonawczy wykonania kanalizacji. Zamawiający posiada stosowne pozwolenie na wyburzenie budynków. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 000 000-7 roboty budowlane 45 233 250-6 roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg 45 111 200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45 110 000-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych 45 332 300-6 roboty instalacyjne, kanalizacyjne 45 342 000-6 wznoszenie ogrodzeń 37 535 200-9 wyposażenie placów zabaw Zadanie nr 2 - "Modernizacja polegająca na remoncie placu parkingowego przy ul. Mostowej w Milówce na dz. ew. nr 1298/7" Zakres realizowanej inwestycji obejmuje: a) roboty przygotowawcze b) roboty rozbiórkowe oraz roboty ziemne c) odwodnienie d) podbudowy e) roboty brukarskie w ilości 43 m2 f) nawierzchnia asfaltowa w ilości 1280 m2 g) wyposażenie: ławki, kosze, stojaki na rowery Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) projekt techniczny - opracowanie uproszczone - załącznik nr 9 SIWZ b) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 11 SIWZ c) przedmiar robót - załącznik nr 10 SIWZ. Projekt techniczny obejmuje remont istniejącego odwodnienia. Projekt techniczny objęty jest przyjętym przez Starostwo Powiatowe w Żywcu zgłoszeniem dotyczącym zamiaru wykonania robót budowlanych. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 233 220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Roboty realizowane będą na podstawie : - dokumentacji projektowej, projektów technicznych - opracowanie uproszczone, - prawa budowlanego, - sztuki budowlanej, - zaleceń Zamawiającego. Inne uwarunkowania: 1. Podane w SIWZ wraz z jej załącznikami nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. Wszystkie materiały określone w SIWZ wraz z jej załącznikami, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisanych w SIWZ na warunkach określonych w ustawie. Jeśli dokumentacja projektowa lub inna część SIWZ przywołuje nazwy markowe, bądź nazwę producenta lub niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary, dopuszcza się - w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji na rynku - dostarczenie w ramach zamówienia materiałów, rozwiązań równoważnych, spełniających wymagania opisane w SIWZ wraz z jej załącznikami, w tym: w dokumentacji projektowej (Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, rysunkach, itd.). W SIWZ wraz z jej załącznikami mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla konkretnego producenta wymiary. Gdziekolwiek takie zapisy występują, niezależnie od kontekstu, w jakim zostały użyte, nie stanowią elementu opisu przedmiotu zamówienia i tym samym nie są one wiążące dla wykonawcy. W szczególności ewentualne nazwy własne lub znaki towarowe nie mogą być odczytywane jako wskazanie preferencji zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć materiały/urządzenia/sprzęt spełniające wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w SIWZ wraz z załącznikami, które łącznie stanowią opis przedmiotu zamówienia. Ponadto wszędzie tam, gdzie podano parametry techniczne materiału/urządzenia/sprzętu należy dobierać takie, których parametry w typoszeregach producentów są najbliższe tym wyspecyfikowanym, chyba, że w SIWZ wraz z jej załącznikami jednoznacznie wskazano szczególne zasady doboru urządzeń w oparciu o wyspecyfikowane parametry. W przypadku, kiedy jakikolwiek element przedmiotu zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Powyższe akapity niniejszego ppkt. stosuje się odpowiednio. 3. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. 4. Wykonawca winien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych prac. 5. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 6. Roboty należy prowadzić pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 7. Użyte materiały musza posiadać wszystkie wymagane przepisami świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. 8. Roboty zanikowe takie jak warstwy podbudowy, warstwy nawierzchni podlegają zgłoszeniu do odbioru inspektorowi nadzoru inwestorskiego. 9. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie zamierza zawierać umowy ramowej, nie przewiduje aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dwa wymienione powyżej zadania, wykonawca jest uprawniony do złożenia ofert na dowolną ilość zadań. 12. Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP. 13.Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Sposób udokumentowania zatrudnienia, kontroli oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisano w Istotnych warunkach umowy (wzór umowy załącznik nr 8 do SIWZ). 14. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy, z zastrzeżeniem że Wykonawca może wskazać okres dłuższy, zgodnie z treścią Formularz ofertowego. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu ofertowym -załącznik nr 1 do SIWZ okresu gwarancji i rękojmi, wtedy Zamawiający za ten okres przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 36 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru końcowego zakończenia robót.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45233250-6,

45000200-0,

45110000-1,

45332300-6,

45342000-6,

37535200-9,

45233220-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Data zakończenia 31.07.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/05/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmniejszeniu uległa wartość kontraktu do kwoty netto 344 041,44 zł ze względu na zaniechanie wykonania części przedmiotu zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. Z uwagi na zmiany dokonane na podstawie uzgodnienia nr BES/WK/GE/04/18/492/150 z dnia 16.04.2018r. z zarządcą sieci kanalizacji sanitarnej - firmą BESKID-EKOSYSTEM - po dokonaniu inspekcji z użyciem kamery istniejącej sieci uznano, że część kanałów przewidzianych w projekcie do remontu nie wymaga wymiany. Dotyczy to następujących odcinków: S2-S4, S2-S3, S5-S6, S5-P1, S9-S10, S9-P2, S10-P3, S11-S12, S12-S13, S13-P4, S13-S14, S14-S15, S15-P5, S6-S15. Natomiast konieczne do wymiany są następujące odcinki: S1-S4, S4-S5, S5-S7, S4-S8, S8-S9, S9-S11, S11-S16 oraz następujące studnie: S5, S4, S1, S7, S8, S9, S11, S16. 2. Z uwagi na konieczność posadowienia studni kanalizacyjnych w pobliżu niezinwentaryzowanej sieci ciepłowniczej a tym samym konieczność wykonania węższego wykopu pod nie, zdecydowano na zmianę studni rewizyjnych betonowych Ø1000 mm na studnie z PVC Ø600 mm. Rozwiązanie to jest również uzasadnione ekonomicznie. 3. Z uwagi na fakt, iż do studni S4 wprowadzone jest przyłącze kanalizacyjne z budynku Urzędu Gminy o średnicy Ø250 mm, nie można zastosować na odcinku S4-S5 kanału o średnicy Ø200 mm (tak jak jest w projekcie technicznym) lecz aby nie nastąpiło przewężenie kanału zachodzi konieczność wykonania rurociągu o średnicy Ø250 mm. 4. Stwierdzono po demontażu furtki jak i bramy wjazdowej, że nie nadają się one do powtórnego zamontowania z powodu niestandardowych rozwiązań konstrukcji mocowań. W związku z tym zachodzi konieczność montażu nowej furtki i bramy wjazdowej systemowej, zgodnej z zasadami BHP. Dokonuje się również korekty przebiegu ogrodzenia przy wjeździe na parking oraz na odcinku przy chodniku obok furtki. 5. Ustala się odsunięcie krawężnika drogowego 15 x 30 cm o 50 cm od ścian budynków i ogrodzeń, który stanowić będzie opór dla kół samochodowych co będzie zapobiegać niszczeniu elewacji budynków oraz ogrodzenia. Wyżej opisane zmiany stanowią nieistotne odstępstwo od zatwierdzonego projektu budowlanego. Koszt wykonania robót, zgodnie z pkt. 1-5 niniejszego protokołu spowoduje obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy do łącznej kwoty brutto 423.170,97 zł, na podstawie przedłożonego kosztorysu robót zamiennych. Kwota umowy 34/2018 z dnia 21.02.2018 r wynosiła 470 006,05 zł brutto. Zmniejszenie kwoty umowy do 423 170,97 zł brutto stanowi zmniejszenie o 9,96 % wartości zamówienia, co przewiduje zapis umowy: § 15 pkt.5 lit.h) umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.