Ogłoszenie nr 500171169-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.
Poznań: "Letnie oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w latach 2018-2019" - cz. V OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 16252400000,
ul. Wilczak
17,
61-623
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
616 477 200, e-mail
zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl, faks
618 201 709.
Adres strony internetowej (url): www.zdm.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Letnie oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w latach 2018-2019" - cz. V
Numer referencyjny
DZ.TU.341.63.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczący letniego oczyszczania pasów drogowych miasta Poznania stanowi zwiększenie krotności dla zadania interwencyjnego oczyszczania jezdni, zwiększenie ilości koszy podlegających planowemu opróżnianiu i konserwacji oraz rozszerzenie zakresu dla zadania planowego oczyszczania chodników i ścieżek rowerowych, a także rozszerzenie zakresu dla zadania planowego oczyszczania terenów zieleni oraz zwiększenie krotności dla zadania interwencyjnego oczyszczania terenów zieleni.
Standard wykonywanych usług Zamawiający opisał w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego - nr ref.DZ.TBU.341.05.2018. Zakres zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami.
II.5) Główny Kod CPV:
90611000-3
Dodatkowe kody CPV:
90612000-0,
90512000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie dotyczące letniego oczyszczaniu pasów drogowych miasta Poznania udzielane jest na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przedmiot zamówienia stanowi zwiększenie krotności dla zadania interwencyjnego oczyszczania jezdni, zwiększenie ilości koszy podlegających planowemu opróżnianiu
i konserwacji oraz rozszerzenie zakresu dla zadania planowego oczyszczania chodników
i ścieżek rowerowych, a także rozszerzenie zakresu dla zadania planowego oczyszczania terenów zieleni oraz zwiększenie krotności dla zadania interwencyjnego oczyszczania terenów zieleni.
Zamówienie jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy usług, z którym umowa
dla zamówienia podstawowego została zawarta w 2018r. Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Remondis Sanitech Poznań Sp. z o.o.,
,
ul. Górecka 104,
61-483,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa/rozbudowa drogi 2401P na odcinku Dopiewo-Palędzie
- modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu zasilania w Oddziale IOR-PIB w Sośnicowicach przy ul. Gliwickiej 29
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wytworzonych na oczyszczalni ścieków w Mogielnicy
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Ruja
- Opróżnianie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi - piwnice
- Sukcesywny wywóz odpadów dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Odbiór i transport odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon oraz zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych z terenu Miasta i Gminy Torzym."
- Uporządkowanie terenu z odpadów
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.