Ogłoszenie nr 500170734-N-2018 z dnia 19-07-2018 r.
Mielec: Wyposażenia sali obrad Starostwa Powiatowego w Mielcu w system do prowadzenia obrad, głosowań, transmisji, retransmisji, publikacji oraz wizualizacji OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Mielecki, Krajowy numer identyfikacyjny 69058144200000,
ul. ul. Wyspiańskiego
6,
39-300
Mielec, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
17 78 00 400, e-mail
euzar@powiat-mielecki.pl, faks
17 78 00 530.
Adres strony internetowej (url): http://www.powiat-mielecki.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenia sali obrad Starostwa Powiatowego w Mielcu w system do prowadzenia obrad, głosowań, transmisji, retransmisji, publikacji oraz wizualizacji
Numer referencyjny
WA.272.1.15.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie sali obrad Starostwa Powiatowego w Mielcu w system do prowadzenia obrad, głosowań, transmisji, retransmisji, publikacji oraz wizualizacji. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Dostawę, instalację i montaż następującego wyposażenia sprzętowego wraz z oprogramowaniem i osprzętowaniem:
1.1.1. do prowadzenia obrad i głosowań, w tym:
a) tablet (32 sztuki);
b) komputer obsługi wraz z osprzętem i oprogramowaniem (1 komplet);
c) bezprzewodowy punkt dostępowy (1 sztuka);
1.1.2. do rejestracji dźwięku, w tym:
a) jednostka centralna sterująca dyskusją (1 sztuka);
b) mikrofon Radnego (35 sztuk);
c) mikrofon Przewodniczącego (1 sztuka);
d) mikrofon na mównicy (1 sztuka);
e) podwójny odbiornik wieloczęstotliwościowy (1 sztuka);
f) mikrofon bezprzewodowy doręczny (2 sztuki);
g) stacja ładowania dla dwóch mikrofonów (1 sztuka);
h) wzmacniacz (1 sztuka);
i) przewód głośnikowy;
j) przyłącze dziennikarskie (1 sztuka);
k) listwa zasilająca (4 sztuki);
l) przewód mikrofonowy (1 komplet);
1.1.3. do transmisji video i audio, w tym:
a) kamera IP (2 sztuki);
b) karta pamięci (2 sztuki);
1.1.4. do wizualizacji, w tym:
a) ekran przekątna min. 56" (1 sztuka);
b) ekran przekątna min. 55" (2 sztuki);
c) uchwyty ekranów i kable HDMI (3 komplety);
d) monitor 24 cali wraz z uchwytem, myszą bezprzewodową i prezenterem (1 komplet);
e) extender HDMI na IP (1 sztuka);
f) odbiornik konwertera HDMI na IP (2 sztuki);
g) komputer Rack 19" min 1U wraz z oprogramowaniem i osprzętem (1 komplet);
h) projektor wraz z uchwytem sufitowym i ekranem (1 komplet);
1.1.5. wyposażenie dodatkowe, w tym:
a) szafa Rack 19'' 42U stojąca (1 sztuka);
b) Patch panel 24 porty UTP6 (2 sztuki);
c) półka do szafy Rack 19" (2 sztuki);
d) organizer kabli do szafy RAck (4 sztuki);
e) porty Ethernet (2 sztuki);
f) zasilacz awaryjny ups (1 sztuka)
g) gniazdo stołowe typu mediaport (20 sztuk);
h) przewód YDYŻO 3X2,5 BIAŁY 1 Km. (300mb);
i) przewód skrętka kat. 6 305 mb (1 rolka);
j) koryto system MEDIABOX/MOSAIC 90x55 (przedłużenie istniejącego koryta - kompletne z zaślepkami + łącznikami) 3 mb;
k) przedłużacz USB 20.0m (3 sztuki);
l) aktywny hub UH720 7xUSB 3.0 (5 sztuk);
1.2. Instalację i konfigurację wymaganego oprogramowania oraz jego aktualizację;
1.3. Wykonanie przyłączy elektrycznych i logicznych, wykonanie otworów nablatowych pod montowane gniazda;
1.4. Wykonanie archiwum nagrań i innych danych na wskazanym zasobie/serwerze Zamawiającego;
1.5. Dostarczenie dokumentacji Systemu;
1.6. Udzielenie bezterminowych licencji na dostarczone w ramach Systemu oprogramowanie;
1.7. Przeprowadzenie szkoleń dla operatorów, administratorów i radnych;
1.8. Przeprowadzenie dwóch asyst na posiedzeniach Rady Powiatu;
1.9. Udzielenie 36 miesięcznego abonamentu za dzierżawę serwera, transmisję, retransmisję obrad.
2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu odbioru.
3. Zamawiający ustanawia prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu zamówienia o dodatkowe dostawy przedmiotu zamówienia.
Gwarantowany zakres zamówienia szczegółowo opisany jest w pkt I-VII Załącznika nr 1 do Zaproszenia do negocjacji - OPZ.
Prawem opcji objęta zostanie dostawa, instalacja i montaż wyposażenia sprzętowego Systemu szczegółowo opisanego w pkt VIII Załącznika nr 1 do Zaproszenia do negocjacji - OPZ (zakres poszerzony).
II.5) Główny Kod CPV:
48151000-1
Dodatkowe kody CPV:
31682210-5,
32330000-5,
31682230-1,
72268000-1,
80531200-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) - zwanej dalej PZP, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w dniu 29.06.2018 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę Wyposażenia sali obrad Starostwa Powiatowego w Mielcu w system do
prowadzenia obrad, głosowań, transmisji, retransmisji, publikacji oraz wizualizacji, numer referencyjny: WA.272.1.11.2018 (numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 576314-N-2018 z dnia 2018-06-29 r.) W uprzednio prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający ostateczny termin składania ofert ustalił na dzień 16.07.2018 r.do godziny 11:00. Do wyznaczonego terminu nie została złożona żadna oferta. Zamawiający unieważnił uprzednie postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki nie zmienił pierwotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Elkomp Jacek Kądziołka,
jacek.kadziolka@sesja.pl,
ul. Jana Pawła II 8,
34-600,
Limanowa, kraj/woj.
małopolskie
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Wymiana okien w budynku C w ramach zadania "Termomodernizacja budynku internatu przy Powiatowym Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu w tym docieplenie i przebudowa dachu"
- 28.24 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu oraz materiałów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Remont chodników przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2024 roku;
- Modernizacja infrastruktury dróg gminnych w sołectwie Chorzelów, gmina Mielec zadanie realizowane z dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania biurowego
- Dostawa sprzętu komputerowego do Centralnego Przystanku Historia w budynku Central Point przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie
- ZAKUP OPROGRAMOWANIA DO ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW (EOD), W TYM PORTAL PRACOWNICZY I ELEKTRONICZNA AKCEPTACJA FAKTUR (EAF)
- "Modernizacja stacji uzdatniania wody i budowa sieci wodociągowej w gminie Lipka"
- Zakup systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 5 salach podlegających modernizacji w sądach okręgu piotrkowskiego", w podziale na 3 części
- komputerowe systemy - wymiana Zintegrowanego Systemu Informatycznego.
więcej: Aparatura i sprzęt sterujący »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.