Ogłoszenie nr 500168771-N-2018 z dnia 18-07-2018 r.
Świdnica: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Świdnica: świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym oraz budynku oświaty i kultury w Bystrzycy Dolnej - obejmująca termomodernizację świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513462-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500055224-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świdnica, Krajowy numer identyfikacyjny 89071838900000,
ul. ul. Głowackiego
4,
58100
Świdnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
074 8523067 w. 24, e-mail
przetargi@gmina.swidnica.pl, faks
074 8521226w.400.
Adres strony internetowej (url): www.gmina.swidnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Świdnica: świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym oraz budynku oświaty i kultury w Bystrzycy Dolnej - obejmująca termomodernizację świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Roboty związane z termomodernizacją świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym obejmować będą: 1) roboty rozbiórkowe zewnętrzne i wewnętrzne wraz z demontażem i ponownym montażem urządzeń, 2) rozebranie dachu świetlicy, 3) projekt warsztatowy i montaż nowych dźwigarów kratownicowych bez dźwigarów nad salą taneczną pom. 0/9 4) wykonanie nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej i blachodachówki wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi, 5) wykonane obróbek blacharskich na dachach nieremontowanych, 6) kompleksowe ocieplenie ścian zewnętrznych w poziomie dachu, 7) docieplenie stropodachu wełną mineralną, 8) wykonanie elewacji zewnętrznej budynku w zakresie warstwy kleju (częściowe wklejenie siatki) i wyprawy cienkowarstwowej wraz z obróbką ościeży okiennych i drzwiowych, 9) montaż konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne, 10) montaż paneli fotowoltaicznych na dachu wraz z wykonaniem podłączeń do rozdzielnic, 11) zasilanie budynku wraz z układem pomiarowym, 12) rozprowadzenie energii, 13) dostawa i montaż rozdzielnic elektrycznych, 14) instalacja gniazd, 15) oświetlenie podstawowe i awaryjne, 16) oświetlenie zewnętrzne, 17) instalacja uziemień i połączeń wyrównawczych, instalacja odgromowa, przyciski p.poż. 18) instalacja wody zimnej i ciepłej wody użytkowej, 19) instalacja kanalizacji sanitarnej bytowo - gospodarczej, 20) montaż powietrznej pompy ciepła wraz z osprzętem, 21) wymiana instalacji CO w budynku wraz z grzejnikami, 22) wykonanie przewodów wentylacyjnych, 23) roboty rozbiórkowe i demontażowe w zakresie wykonania nowego węzła sanitarnego oraz wejścia głównego (pom. od 0/1 do 0/7) 24) wykonanie nowych ścianek, tynkowanie, okładziny ścienne i podłogowe w pom. jak wyżej, 25) dostawa stolarki drzwiowej wewnętrznej do pom. jak wyżej, 26) dostawa stolarki drzwiowej zewnętrznej (drzwi wejściowe do kotłowni oraz wejście boczne do obiektu), 27) wykonanie sufitów podwieszanych rastrowych w całym obiekcie w poziomie parteru. 28) remont posadzek w salach 08, 09, 29) roboty naprawcze ogólno-budowlane po robotach instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w całości obiektu, 30) malowanie całego obiektu, 31) demontaż istniejących schodów zewnętrznych i wykonie nowych wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych i odtworzeniem nawierzchni z kostki brukowej zdemontowanej podczas robót, 32) wykonanie nowych schodów zewnętrznych betonowych do kotłowni, 33) wykonanie opaski budynku z kostki brukowej.
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45100000-8,
45331110-0,
45332000-3,
45331100-7,
45311200-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 07.08.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/07/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31.08.2018 r.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy na kwotę 1.172.386,89 zł
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Stwierdzono konieczność wykonania następujących robót:
1. Wykonanie wentylacji mechanicznej sal 08 i 09, oraz wentylacji zaplecza sanitarnego i socjalno- kuchennego wg wytycznych projektanta stanowiących załącznik nr 1 do protokołu.
2. Zabezpieczenie pompy ciepła przed ujemnymi temperaturami poprzez zastosowanie wymiennika ciepła z glikolem.
3. Wykonanie instalacji elektrycznych obejmujących zasilanie pompy ciepła oraz instalacji oświetleniowej w piwnicy (istniejąca instalacja niesprawna) i instalacji do zasilania urządzeń w kuchni.
Na wymieniony w protokole zakres robót dodatkowych wykonawca sporządził stosowne kosztorysy w oparciu o składniki cenotwórcze z kosztorysu ofertowego. Wartość robót dodatkowych, na podstawie przedłożonych kosztorysów została określona na kwotę 106 482,89 zł brutto.
W oparciu o kosztorys Wykonawcy zweryfikowany i zatwierdzony przez inspektora nadzoru dokonano zmiany(zwiększenia) wynagrodzenia wykonawcy oraz jednocześnie dokonano zmiany (wydłużenia) terminu wykonania przedmiotu umowy. Zmiana wynagrodzenia oraz terminu wykonania przedmiotu umowy nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy.Dokonane zmiany umowy nie zmieniają ogólnego charakteru umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
- Przebudowa utwardzonego placu przy budynku Państwowej szkoły Muzycznej I stopnia im. Ludomira Różyckiego w Świdnicy przy al. Niepodległości 11.
- Dostawa urządzeń medycznych - stacjonarny cyfrowy aparat rtg.
- Wymiana stolarki okiennej w Muzeum Archeologicznym Środkowego Nadodrza w Świdnicy, woj. lubuskie - 10 szt. okien.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonani robót modernizacyjnych
- Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu przy ul. Warszawskiej 2
- Modernizacja w obiekcie Pływalni Nowa Fala ul. Garbińskiego 1, Warszawa
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- termomodernizacja w budynku zabytkowym gmachu głównego Narodowego Starego Teatru przy pl. Szczepańskim 1/ul. Jagiellońskiej 3 - etap 2. wymiana stolarki okiennej
- Budowa IT HUB GLIWICE - HUB 1. Znak sprawy: 62/2024/PNT
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.