eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Świdnicaświetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym oraz budynku oświaty i kultury w Bystrzycy Dolnej - obejmująca termomodernizację świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-07-18

Ogłoszenie nr 500168771-N-2018 z dnia 18-07-2018 r.

Świdnica: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Świdnica: świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym oraz budynku oświaty i kultury w Bystrzycy Dolnej - obejmująca termomodernizację świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513462-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500055224-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świdnica, Krajowy numer identyfikacyjny 89071838900000, ul. ul. Głowackiego 4, 58100 Świdnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 074 8523067 w. 24, e-mail przetargi@gmina.swidnica.pl, faks 074 8521226w.400.
Adres strony internetowej (url): www.gmina.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Świdnica: świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym oraz budynku oświaty i kultury w Bystrzycy Dolnej - obejmująca termomodernizację świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Roboty związane z termomodernizacją świetlicy wiejskiej w Witoszowie Dolnym obejmować będą: 1) roboty rozbiórkowe zewnętrzne i wewnętrzne wraz z demontażem i ponownym montażem urządzeń, 2) rozebranie dachu świetlicy, 3) projekt warsztatowy i montaż nowych dźwigarów kratownicowych bez dźwigarów nad salą taneczną pom. 0/9 4) wykonanie nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej i blachodachówki wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi, 5) wykonane obróbek blacharskich na dachach nieremontowanych, 6) kompleksowe ocieplenie ścian zewnętrznych w poziomie dachu, 7) docieplenie stropodachu wełną mineralną, 8) wykonanie elewacji zewnętrznej budynku w zakresie warstwy kleju (częściowe wklejenie siatki) i wyprawy cienkowarstwowej wraz z obróbką ościeży okiennych i drzwiowych, 9) montaż konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne, 10) montaż paneli fotowoltaicznych na dachu wraz z wykonaniem podłączeń do rozdzielnic, 11) zasilanie budynku wraz z układem pomiarowym, 12) rozprowadzenie energii, 13) dostawa i montaż rozdzielnic elektrycznych, 14) instalacja gniazd, 15) oświetlenie podstawowe i awaryjne, 16) oświetlenie zewnętrzne, 17) instalacja uziemień i połączeń wyrównawczych, instalacja odgromowa, przyciski p.poż. 18) instalacja wody zimnej i ciepłej wody użytkowej, 19) instalacja kanalizacji sanitarnej bytowo - gospodarczej, 20) montaż powietrznej pompy ciepła wraz z osprzętem, 21) wymiana instalacji CO w budynku wraz z grzejnikami, 22) wykonanie przewodów wentylacyjnych, 23) roboty rozbiórkowe i demontażowe w zakresie wykonania nowego węzła sanitarnego oraz wejścia głównego (pom. od 0/1 do 0/7) 24) wykonanie nowych ścianek, tynkowanie, okładziny ścienne i podłogowe w pom. jak wyżej, 25) dostawa stolarki drzwiowej wewnętrznej do pom. jak wyżej, 26) dostawa stolarki drzwiowej zewnętrznej (drzwi wejściowe do kotłowni oraz wejście boczne do obiektu), 27) wykonanie sufitów podwieszanych rastrowych w całym obiekcie w poziomie parteru. 28) remont posadzek w salach 08, 09, 29) roboty naprawcze ogólno-budowlane po robotach instalacyjnych sanitarnych i elektrycznych w całości obiektu, 30) malowanie całego obiektu, 31) demontaż istniejących schodów zewnętrznych i wykonie nowych wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych i odtworzeniem nawierzchni z kostki brukowej zdemontowanej podczas robót, 32) wykonanie nowych schodów zewnętrznych betonowych do kotłowni, 33) wykonanie opaski budynku z kostki brukowej.


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

45100000-8,

45331110-0,

45332000-3,

45331100-7,

45311200-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 07.08.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31.08.2018 r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia brutto wykonawcy na kwotę 1.172.386,89 zł

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Stwierdzono konieczność wykonania następujących robót: 1. Wykonanie wentylacji mechanicznej sal 08 i 09, oraz wentylacji zaplecza sanitarnego i socjalno- kuchennego wg wytycznych projektanta stanowiących załącznik nr 1 do protokołu. 2. Zabezpieczenie pompy ciepła przed ujemnymi temperaturami poprzez zastosowanie wymiennika ciepła z glikolem. 3. Wykonanie instalacji elektrycznych obejmujących zasilanie pompy ciepła oraz instalacji oświetleniowej w piwnicy (istniejąca instalacja niesprawna) i instalacji do zasilania urządzeń w kuchni. Na wymieniony w protokole zakres robót dodatkowych wykonawca sporządził stosowne kosztorysy w oparciu o składniki cenotwórcze z kosztorysu ofertowego. Wartość robót dodatkowych, na podstawie przedłożonych kosztorysów została określona na kwotę 106 482,89 zł brutto. W oparciu o kosztorys Wykonawcy zweryfikowany i zatwierdzony przez inspektora nadzoru dokonano zmiany(zwiększenia) wynagrodzenia wykonawcy oraz jednocześnie dokonano zmiany (wydłużenia) terminu wykonania przedmiotu umowy. Zmiana wynagrodzenia oraz terminu wykonania przedmiotu umowy nie wynika z przyczyn zależnych od Wykonawcy.Dokonane zmiany umowy nie zmieniają ogólnego charakteru umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.