To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-18
Ogłoszenie nr 500168703-N-2018 z dnia 18-07-2018 r.
Gmina Grębów: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Grębów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Grębów" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działanie 4.3 Gospodarka ściekowa poddziałanie 4.3.1 Gospodarka ściekowa RPO WP 2014-2020 na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555402-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Grębów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040917500000,
ul. Rynek
1,
39-410
Grębów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
15 8513764, 8112715, e-mail
ug@grebow.com.pl, faks
158 112 805.
Adres strony internetowej (url): www.grebow.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Grębów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.9.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ramach projektu "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Grębów". 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część I - Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Zabrnie, gmina Grębów oraz Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Poręby Furmańskie, gmina Grębów. Część II - Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Nowy Grębów i Zapolednik, gmina Grębów. 2) Część I obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej z pompowniami ścieków: - kolektor grawitacyjny fi 160 Zabrnie - 4 918,50 m - kolektor grawitacyjny fi 200 Zabrnie - 8 465,70 m - kolektor tłoczny fi 63 Zabrnie - 374 m - kolektor tłoczny fi 90 Zabrnie - 1 922,50 m - kolektor tłoczny fi 90 Zabrnie - 1 299,00 m - przepompownia ścieków Zabrnie - 11 sztuk - kolektor grawitacyjny fi 160 Poręby Furmańskie - 2 531,10 m - kolektor grawitacyjny fi 200 Poręby Furmańskie - 4 565,00 m - kolektor tłoczny fi 90 Poręby Furmańskie - 2 209,10 m - przepompownia ścieków Poręby Furmańskie - 6 sztuk 3) Część II obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej z pompowniami ścieków: - kolektor grawitacyjny fi 160 Nowy Grębów i Zapolednik - 1 125,30 m - kolektor grawitacyjny fi 200 Nowy Grębów i Zapolednik - 6 315,00 m - kolektor tłoczny fi 90 Nowy Grębów i Zapolednik - 1 849,50 m - kolektor tłoczny fi 110 Nowy Grębów i Zapolednik - 258,20 m - przepompownia ścieków Nowy Grębów i Zapolednik - 7 sztuk. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się z : 1) Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Zabrnie, gmina Grębów a) Projekt architektoniczno-budowlany - branża sanitarna b) Projekt architektoniczno-budowlany - zasilanie energetyczne na przepompowni c) Dokumentacja geologiczna d) Informacja BIOZ e) Projekt wykonawczy część I f) Projekt wykonawczy część II g) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 2) Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Poręby Furmańskie, gmina Grębów a) Projekt zagospodarowania terenu b) Projekt architektoniczno-budowlany - branża sanitarna c) Projekt architektoniczno-budowlany - zasilanie energetyczne na przepompowni d) Projekt budowlany - przejście przez teren zamknięty na działce nr ewid. 786/2 e) Dokumentacja geologiczna f) Informacja BIOZ g) Projekt wykonawczy h) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Nowy Grębów i Zapolednik, gmina Grębów a) Projekt zagospodarowania terenu b) Projekt architektoniczno-budowlany - branża sanitarna c) Projekt architektoniczno-budowlany - zasilanie energetyczne na przepompowni d) Dokumentacja geologiczna e) Informacja BIOZ f) Projekt wykonawczy g) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4) Pomocniczo załączono przedmiary robót, które stanowią jedynie element uzupełniający i informacyjny. 4. Zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje także wykonanie wszystkich prac naprawczych związanych z odtworzeniem terenu sprzed wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, w tym także roboty związane z odtworzeniem różnych rodzajów nawierzchni istniejących. Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oznacza również konieczność odbudowy lub odtworzenia ogrodzeń. Na terenach zielonych i w ogrodach Wykonawca zobowiązany jest wykopy zasypać gruntem rodzimym z odtworzeniem warstwy humusu lub ziemi urodzajnej. Wszystkie te czynności Wykonawca wykona z materiałów powstałych z rozbiórki, a gdy materiały podczas rozbiórki zostaną uszkodzony, wówczas z nowych materiałów. 5. Zawarte w opisie zamówienia długości sieci są długościami projektowymi. W przypadku zaistnienia niezidentyfikowanych kolizji terenowych, braku możliwości wykonania zadania w przyjętej technologii robót lub innych zdarzeń uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia według rozwiązań przyjętych w dokumentacjach projektowych, koszty ewentualnych rozwiązań zamiennych leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający rozumie wykonanie przedmiotu zamówienia, jako uzbrojenie w sieć kanalizacji sanitarnej działek oraz przebudowę sieci objętych dokumentacją projektową. 6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczne dojście i dojazd do posesji, nieruchomości w trakcie prowadzenia robót. Ewentualne niezbędne przerwy w dostępie do poszczególnych działek, podmiotów gospodarczych i instytucji muszą być każdorazowo uzgodnione przez Wykonawcę z właścicielem lub użytkownikiem nieruchomości, w celu zapewnienia jak najmniejszej uciążliwości prowadzonych robót dla okolicznych mieszkańców. 7. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalnymi w jakich będą wykonywane roboty, w sposób szczegółowy zapoznał się z dokumentacjami projektowymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, sprawdził zakres i rodzaj z projektami, dokonał własnej weryfikacji przedmiarów robót w stosunku do przekazanego oraz proponowanej technologii robót i uwzględnił wszystkie powyższe elementy w oferowanej cenie. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia robót lub wprowadzenia robót zamiennych na zasadach określonych we wzorze umowy. 9. Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę wykonywane wyłącznie za zgodą Zamawiającego i Projektanta. Fakt taki odnotowuje się w dzienniku budowy odpowiednim wspólnym wpisem kierownika budowy i inspektora nadzoru. Wszelkie zmiany w trakcie robót mogą być dokonywane przez Wykonawcę wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. 10. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac w poszczególnych specjalnościach. Za koordynacje robót branżowych i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik budowy. 11. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w wersji papierowej (po 2 egzemplarze) z naniesionymi poprawkami w trakcie wykonawstwa. W przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania stosownych uzgodnień i zezwoleń na własny koszt (zmiany nieistotne). Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy, Zamawiający nie przewiduje zmiany wynagrodzenia na skutek konieczności wykonania robót zamiennych. 12. Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej i wody oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia. 13. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót wobec właścicieli posesji i nieruchomości, a także wobec innych osób trzecich oraz ponosi konsekwencje powstałe w wyniku nieterminowego ich usuwania - zaleca się aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie w tym zakresie. 14. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 15. Równoważność materiałów i urządzeń. W sytuacji jakiegokolwiek wskazania w treści dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę należy odczytywać jako "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w ofercie równoważnych zamienników w odniesieniu do urządzeń, materiałów i technologii wskazanych w dokumentacji, jeżeli oferowane elementy posiadają istotne parametry (cechy) jakościowo-użytkowe nie gorsze (tzn. takie same lub wyższe) od elementów wskazanych jako wzorcowe. Podane w dokumentacji technicznej parametry stanowią warunki brzegowe, których spełnienie jest niezbędne dla pozytywnej oceny równoważności. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. 15.1 Zamawiający za równoważne uznaje następujące materiały: Rury kanalizacyjne PVC-U bezkielichowe: o DN 200x min. 6,2mm , DN 160x min. 5,0 mm, o sztywność obwodowa SN 12 kN/m2, o rury wykonane z litego materiału, o łączenie na złączki dwukielichowe o sztywności SN12kN/m2 wykonane metodą wtrysku z uszczelką wargową zintegrowaną w kielichu z pierścieniem z PP, olejoodporną, o szczelność systemu min. 2,5 bara; oraz Rury kanalizacyjne PVC-U kielichowe: o DN 200x min. 6,2 mm, DN 160x min.5,0 mm o sztywność obwodowa SN 12kN/m2 o rury wykonane z litego materiału, o rury z wydłużonym kielichem formowanym na gorąco wokół konturów uszczelki olejoodpornej z pierścieniem wzmacniającym z PP z włóknem szklanym, o szczelność systemu min. 2,5 bara, o kształtki produkowane metodą wtrysku SN12 kN/m2; Ze względu na szczelność połączeń należy zastosować system (rury i studzienki) jednego producenta. Studnie kanalizacyjne muszą spełniać następujące parametry: o podstawa studzienki z polipropylenu (PP-B) lub PVC o średnicy 400 mm przelotowe i zbiorcze o rura trzonowa z PVC o średnicy DN/OD 400 mm i sztywności obwodowej SN 12 kN/m2 o rura teleskopowa gładkościenna z PVC-U o zwieńczenie teleskopowe z pokrywą lub kratką ściekową wykonaną z żeliwa w klasie A15-D400 wg PN-EN 124 oraz tworzywa z PP-B w klasie A15 wg PN-EN 124; Ze względu na szczelność połączeń należy zastosować system (rury i studzienki) jednego producenta.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45232410-9
Dodatkowe kody CPV: 45255600-5, 45232440-8, 45232423-3, 45111200-0, 45232410-9, 45200000-9, 45233142-6, 45233200-1, 45232400-6, 45315300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Zabrnie, gmina Grębów oraz Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Poręby Furmańskie, gmina Grębów. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9379389.85
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Budowlanym "BUDOMONT" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12826809.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Nowy Grębów i Zapolednik, gmina Grębów. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej. W przedmiotowym postępowaniu ceny oferty znacznie przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 3 824 473,50 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej, której cena wynosi 6 276 567,00 zł. Mając powyższe na względzie uznać należy, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadań: PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP II oraz PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH- ETAP III
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- "Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w miejscowości Otłowiec"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.