eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Przebudowa wraz z rozbudową części istniejącego budynku Prokuratury Rejonowej z przystosowaniem do funkcji Domu Dziecka - ul. Wyszyńskiego 2A w Zamościu w ramach zadania "Przebudowa i remont obiektów infrastruktury usług społecznych w mieście Zamościu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-18

Ogłoszenie nr 500168398-N-2018 z dnia 18-07-2018 r.

Miasto Zamość: Przebudowa wraz z rozbudową części istniejącego budynku Prokuratury Rejonowej z przystosowaniem do funkcji Domu Dziecka - ul. Wyszyńskiego 2A w Zamościu w ramach zadania "Przebudowa i remont obiektów infrastruktury usług społecznych w mieście Zamościu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Przebudowa i remont obiektów infrastruktury usług społecznych w mieście Zamościu" jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 "Infrastruktura społeczna", Działanie 13.2 "Infrastruktura usług społecznych"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566448-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500134899-N-2018, 500138931-N-2018, 500143665-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 950368747, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 677 23 37, e-mail zamowienia@zamosc.pl, faks 846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa wraz z rozbudową części istniejącego budynku Prokuratury Rejonowej z przystosowaniem do funkcji Domu Dziecka - ul. Wyszyńskiego 2A w Zamościu w ramach zadania "Przebudowa i remont obiektów infrastruktury usług społecznych w mieście Zamościu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IM-ZP.272.37.2018.MT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie wraz z rozbudową części istniejącego budynku Prokuratury Rejonowej z przystosowaniem do funkcji Domu Dziecka - ul. Wyszyńskiego 2A w Zamościu w ramach zadania pn. Przebudowa i remont obiektów infrastruktury usług społecznych w mieście Zamościu. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1) rozbudowę budynku o nowa klatkę schodową, 2) budowę windy zewnętrznej, 3) termomodernizację ścian zewnętrznych i dachu, pokrycie dachu - część dobudowana, 4) kompleksową wewnętrzną przebudowę pomieszczeń polegająca na ich przystosowaniu do funkcji socjalno administracyjnej Domu Dziecka, 5) roboty remontowe ścian i sufitów, 6) projektowane ściany i ścianki działowe niskiego parteru, I, II i III piętra, 7) roboty posadzkowe wewnętrzne, 8) wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej, 9) wymianę stolarka okiennej i drzwi zewnętrznych, 10) instalację oddymiającą klatki schodowe - montaż klap dymowych, 11) przebudowę przyłącza kanalizacji deszczowej, 12) wykonanie WLZ oświetlenia terenu, 13) instalację wody zimnej, 14) instalację wody ciepłej, 15) instalację kanalizacyjną, 16) instalację c. o. 17) instalację klimatyzacji, 18) instalacje elektryczne wewnętrzne, 19) instalację odgromową, 20) instalację uziemiającą (sztuczny uziom otokowy), 21) instalację komputerową, 22) instalację monitoringu wizyjnego, 23) instalację oddymiania, 24) instalację fotowoltaiczną, 25) branża technologiczna - zakup wyposażenia, 26) urządzenie terenu rekreacyjnego, 27) dostawa i montaż elementów małej architektury, 28) remont ogrodzenia, 29) wycinka drzew, 30) wykonanie nasadzeń zastępczych i pielęgnacja zieleni, 31) dostawa i montaż wyposażenia ruchomego. Uwaga: Zamawiający informuje, że w związku z prowadzonymi na terenie obiektu robotami budowlanymi zleconymi przez Komendę Wojewódzką Policji w Lublinie, które obejmują m.in. ogólnodostępną klatkę schodową "KL-1", dopuszcza możliwość zmiany zakresu prac budowlanych obejmujących wykonanie instalacji oddymiającej. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni dodatkowo: 1) wykonanie i zatwierdzenie przez UDT dokumentacji technicznej oraz instrukcji obsługi w języku polskim w 1 egzemplarzu dla dźwigu i do każdego samodzielnego elementu wyposażenia dźwigu, 2) dostarczenie karty gwarancyjnej i wymaganego certyfikatu na każdy samodzielny element dźwigu, 3) dostarczenie technicznej instrukcji obsługi dźwigu i jego urządzeń, 4) dostarczenie instrukcji użytkowania dźwigu, 5) organizację i odbiór przez UDT dźwigu, 6) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dźwigu, 7) szkolenie personelu w zakresie obsługi dźwigu, 8) konserwację i przeglądy dźwigu w okresie gwarancji, 9) przekazanie przedmiotu zamówienia w stanie gotowym, 10) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, 11) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu, 12) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, 13) zagospodarowania placu budowy, 14) utrzymania zaplecza budowy, 15) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym i projekcie wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. 5. Projekt "Przebudowa i remont obiektów infrastruktury usług społecznych w mieście Zamościu" jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 "Infrastruktura społeczna", Działanie 13.2 "Infrastruktura usług społecznych". 6. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i w załącznikach do SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego Wykonawcę, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorszą właściwość i jakość w stosunku do opisywanej. Zamawiający informuje, że w przypadkach, w których wskazał w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 9. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. 10. Lokalizacja robót budowlanych: Zamość, ul. Wyszyńskiego 2A.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45450000-6


Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45313100-5, 45223500-1, 45310000-3, 45330000-9, 09331200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2603230.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDMAT Spółka Jawna Tadeusz Rozmus, Józef Małysz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Namysłowskiego 2
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3199620.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3199620.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3199620.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.