To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-18
Ogłoszenie nr 500168398-N-2018 z dnia 18-07-2018 r.
Miasto Zamość: Przebudowa wraz z rozbudową części istniejącego budynku Prokuratury Rejonowej z przystosowaniem do funkcji Domu Dziecka - ul. Wyszyńskiego 2A w Zamościu w ramach zadania "Przebudowa i remont obiektów infrastruktury usług społecznych w mieście Zamościu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Przebudowa i remont obiektów infrastruktury usług społecznych w mieście Zamościu" jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 "Infrastruktura społeczna", Działanie 13.2 "Infrastruktura usług społecznych"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566448-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500134899-N-2018, 500138931-N-2018, 500143665-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 950368747,
ul. Rynek Wielki
13,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 677 23 37, e-mail
zamowienia@zamosc.pl, faks
846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wraz z rozbudową części istniejącego budynku Prokuratury Rejonowej z przystosowaniem do funkcji Domu Dziecka - ul. Wyszyńskiego 2A w Zamościu w ramach zadania "Przebudowa i remont obiektów infrastruktury usług społecznych w mieście Zamościu"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IM-ZP.272.37.2018.MT
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie wraz z rozbudową części istniejącego budynku Prokuratury Rejonowej z przystosowaniem do funkcji Domu Dziecka - ul. Wyszyńskiego 2A w Zamościu w ramach zadania pn. Przebudowa i remont obiektów infrastruktury usług społecznych w mieście Zamościu. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1) rozbudowę budynku o nowa klatkę schodową, 2) budowę windy zewnętrznej, 3) termomodernizację ścian zewnętrznych i dachu, pokrycie dachu - część dobudowana, 4) kompleksową wewnętrzną przebudowę pomieszczeń polegająca na ich przystosowaniu do funkcji socjalno administracyjnej Domu Dziecka, 5) roboty remontowe ścian i sufitów, 6) projektowane ściany i ścianki działowe niskiego parteru, I, II i III piętra, 7) roboty posadzkowe wewnętrzne, 8) wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej, 9) wymianę stolarka okiennej i drzwi zewnętrznych, 10) instalację oddymiającą klatki schodowe - montaż klap dymowych, 11) przebudowę przyłącza kanalizacji deszczowej, 12) wykonanie WLZ oświetlenia terenu, 13) instalację wody zimnej, 14) instalację wody ciepłej, 15) instalację kanalizacyjną, 16) instalację c. o. 17) instalację klimatyzacji, 18) instalacje elektryczne wewnętrzne, 19) instalację odgromową, 20) instalację uziemiającą (sztuczny uziom otokowy), 21) instalację komputerową, 22) instalację monitoringu wizyjnego, 23) instalację oddymiania, 24) instalację fotowoltaiczną, 25) branża technologiczna - zakup wyposażenia, 26) urządzenie terenu rekreacyjnego, 27) dostawa i montaż elementów małej architektury, 28) remont ogrodzenia, 29) wycinka drzew, 30) wykonanie nasadzeń zastępczych i pielęgnacja zieleni, 31) dostawa i montaż wyposażenia ruchomego. Uwaga: Zamawiający informuje, że w związku z prowadzonymi na terenie obiektu robotami budowlanymi zleconymi przez Komendę Wojewódzką Policji w Lublinie, które obejmują m.in. ogólnodostępną klatkę schodową "KL-1", dopuszcza możliwość zmiany zakresu prac budowlanych obejmujących wykonanie instalacji oddymiającej. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni dodatkowo: 1) wykonanie i zatwierdzenie przez UDT dokumentacji technicznej oraz instrukcji obsługi w języku polskim w 1 egzemplarzu dla dźwigu i do każdego samodzielnego elementu wyposażenia dźwigu, 2) dostarczenie karty gwarancyjnej i wymaganego certyfikatu na każdy samodzielny element dźwigu, 3) dostarczenie technicznej instrukcji obsługi dźwigu i jego urządzeń, 4) dostarczenie instrukcji użytkowania dźwigu, 5) organizację i odbiór przez UDT dźwigu, 6) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dźwigu, 7) szkolenie personelu w zakresie obsługi dźwigu, 8) konserwację i przeglądy dźwigu w okresie gwarancji, 9) przekazanie przedmiotu zamówienia w stanie gotowym, 10) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, 11) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu, 12) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, 13) zagospodarowania placu budowy, 14) utrzymania zaplecza budowy, 15) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym i projekcie wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ oraz w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. 5. Projekt "Przebudowa i remont obiektów infrastruktury usług społecznych w mieście Zamościu" jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 "Infrastruktura społeczna", Działanie 13.2 "Infrastruktura usług społecznych". 6. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i w załącznikach do SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego Wykonawcę, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorszą właściwość i jakość w stosunku do opisywanej. Zamawiający informuje, że w przypadkach, w których wskazał w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 9. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. 10. Lokalizacja robót budowlanych: Zamość, ul. Wyszyńskiego 2A.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45313100-5, 45223500-1, 45310000-3, 45330000-9, 09331200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2603230.63
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDMAT Spółka Jawna Tadeusz Rozmus, Józef Małysz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3199620.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Budowa drogi w m. Kalinowice" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi wewnętrznej w m. Kalinowice nr geod 143/2, 145"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy ulicy Akacjowej i Lazurowej w Zamościu
- DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU ZASILANEGO CNG DO ZBIERANIA ODPADÓW
- Kontynuacja przebudowy nawierzchni ulicy Macieja Topornickiego i Piaskowej w Zamościu, etap III
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji - COS/Osuchów, w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- "Wymiana pokrycia dachowego na budynku "C" i "D" oraz prace przy ogrodzeniu w DPS Wirów."
- "Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.