To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-18
Ogłoszenie nr 500168287-N-2018 z dnia 18-07-2018 r.
Urząd Gminy Kiszkowo: Przebudowa drogi gminnej - ul. Okrężna, Rybno Wielkie, gmina Kiszkowo, pow. Gniezno
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574735-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Kiszkowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53848400000,
ul. ul. Szkolna
2,
62280
Kiszkowo, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
614 297 019, e-mail
sekretarz@kiszkowo.pl, faks
614 297 011.
Adres strony internetowej (url): www.kiszkowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej - ul. Okrężna, Rybno Wielkie, gmina Kiszkowo, pow. Gniezno
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.10.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drogi gminnej - ul. Okrężna - Rybno Wielkie - gm. Kiszkowo. Celem opracowania jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej wraz z częściową wymianą podbudowy jezdni z powodu pojawiających się głębokich odbitych spękań siatkowych a także stworzenia ciągu chodnika łączącego istniejący zakresy wraz z wymianą krawężników i zjazdami na posesje. Niezbędne jest również miejscowe poszerzenie istniejącej jezdni a także przebudowa części zjazdów oraz poprawa warunków odwodnienia i uzupełnienie oznakowania poziomego i pionowego. Projektowane rozwiązanie polepszy warunki komunikacyjne osiedli oraz przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa i komfortu ruchu w układzie istniejących ulic. Założenia do projektu - klasa techniczna drogi - L Lokalna - kategoria ruchu - KR 1- 2 - prędkość proj. Vp - 30km/h - rodzaj nawierzchni jezdni - bitumiczna AC11S 50/70 - szerokość jezdni w świetle krawężników - zmienna 5,10 do 6,60 - rodzaj naw. Chodników - kostka betonowa gr. 6cm - szara - szerokości chodników - zmienna 1,20 do 1,50 - poch poprz. jezdni - zachować istniejące - pochylenie poprzeczne chodn. - 1% - rodzaj nawierzchni na zjazdach indyw. - kostka betonowa gr. 8cm - grafit Początek remontu drogi wyznacza krawędź drogi powiatowej nr DP2147P w kierunku m. Kiszkowo o nawierzchni bitumicznej z którą należy połączyć poprzez nafrezowanie projektowaną w-wę ścieralną dostosowując jej wysokość do jezdni DP. Całkowita długość projektowanego remontu to 639,50m. Szerokości jezdni należy dostosować do istniejącej wyznaczonej przez linie krawężników betonowych. Szerokości jezdni są zmienne i wynoszą od 5,10 do 6,60m. Od km 0+477,00 projektowane jest poszerzenie istniejącej 4,50 metrowej jezdni do szerokości 5,50m wycinka ograniczających widoczność i kolidujących drzew oraz wykonanie dodatkowych 0,5m poboczy utwardzonych. Na tym odcinku występuje rozbiórka istniejącego prawostronnego krawężnika betonowego. Przekrój poprzeczny przechodzi w drogowy. Na całej długości odcinka projektowana jest miejscowa wymiana zniszczonych krawężników betonowych. Od km 0+183,00 do km 0+370,00 projektowany jest chodnik z kostki betonowej wraz z nowym krawężnikiem oraz zjazdami na posesje. Na całej długości odcinka w wyznaczonych miejscach projektowana jest również wymiana podbudowy jezdni ze względu na utratę jej nośności. W ciągu ul. Okrężnej projektowane są również zjazdy bitumiczne na istniejącym skrzyżowaniu lub zjazdach na drogi wewnętrzne a także wykonanie pełnych konstrukcji na zjazdach gruntowych bądź utwardzonych kruszywem. Koniec remontu drogi wyznacza połączenie z ul. Skocką w km 0+639,50, które należy wykonać analogicznie do połączenia z DP2147P. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: wymogami opisanymi w SIWZ, umową dokumentacją projektową, przedmiarem robót/kosztorysem spełniającym rolę pomocniczą przy wycenie przedmiotu zamówienia oraz szczegółową specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, ustawą prawo budowlane, z przepisami wykonawczymi do ustawy, ustawą prawo zamówień publicznych, z przepisami wykonawczymi do ustawy, wszystkie materiały stosowane muszą posiadać polskie atesty i odpowiadać polskim normą. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać: - certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewnia zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie polskich norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych, - deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z polską normą lub aprobata techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono polskiej normy. Jeżeli dokumentacja przy opisie zamówienia wskazuje nazwę producenta znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń - zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. - równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. 2. Zamawiający na podstawie w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy kodeks pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umów o pracę - nie mniej niż dwóch osób do wykonywania prac przy przedmiocie umowy w zakresie czynności układania masy bitumicznej i załączy zakres czynności lub oświadczenie wykonawcy, że pracownicy wykonują te czynności. Wykonawca: a) zobowiązuje się, że pracownicy opisani wyżej będą w całym okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, b) w terminie zakończenia realizacji przedmiotu umowy, który jest terminem przekazania wykonanych prac wraz z kompletem wszystkich dokumentów potrzebnych do oddania inwestycji do użytkowania i podpisania komisyjnie protokołu odbioru robót, zamawiający zobowiązuje wykonawcę do przedłożenia do wglądu kopii umów o pracę zawartych przez wykonawcę (podwykonawcę) z pracownikami wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia a opisanymi wyżej i załączy zakres czynności lub oświadczenie wykonawcy, że pracownicy wykonują te czynności, z zastrzeżeniem lit. c) c) "Każdorazowo na żądanie zamawiającego w terminie wskazanym przez zamawiającego nie krótszym niż trzy dni robocze, wykonawca przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami świadczącymi czynności opisane wyżej (w trakcie realizacji umowy) Wykonawca (podwykonawca) zapłaci karę umowną za każdego pracownika który wykonuje czynności opisane wyżej a który nie będzie zatrudniony przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę lub Wykonawca nie przedłoży do wglądu zamawiającemu kopii umów o pracę tych pracowników". d) za niedopełnienie wymogów zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy przy realizacji zmówienia, wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w umowie i j.n. W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy osób(y) przy czynnościach, o których mowa w pkt. 2, lub nieprzedłożenia zamawiającemu umów(y) o pracę, wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 2 000,00 zł za każdego pracownika, za każdy stwierdzony przypadek. UWAGA: Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewnia odpowiedni personel do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe dla kierowania robotami branżowymi: uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń, Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać w szczególności poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: wykonanie zakresu robót wynikającego z dokumentacji projektowo-kosztorysowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne jeśli jest taka potrzeba, przygotowanie i sporządzenie dokumentacji geodezyjno-powykonawczej, organizacja ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, zapewnienie dozoru a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, zatrudnienia osób na podstawie umowy pracę przy pracach ogólnobudowlanych przy przedmiocie zamówienia prowadzenie robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego, bhp i ppoż, utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania bieżąco zbędnych materiałów, odpadów, z terenu budowy, umożliwienia wstępu na teren budowy osobom i podmiotom upoważnionym a w szczególności przedstawicielom zamawiającego, po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego i przekazania zamawiającemu w dniu końcowego odbioru, naprawy ewentualnie uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego, ubezpieczenie budowy, robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej na czas trwania budowy, trwania robót, ponoszenia opłat z tyt. nadzorów specjalistycznych (archeologiczne, energetyczne, telekomunikacyjne, drogowe i wszelkich innych opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, Zamawiający uznaje, że wykonawca przeanalizuje zakres robót wynikający z dokumentacji, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót, wizji terenowej i ewentualne prace dodatkowe konieczne i uwzględni je w cenie ofertowej która stanowi wynagrodzenie ryczałtowe. ? Wykonawca udziela obligatoryjnej gwarancji 36 miesięcy na przedmiot zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty, gwarancja obligatoryjna nie podlega punktacji. ? Termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia jednorazowo w terminie do 30 dni od doręczenia faktury a podstawą wystawienia faktury jest protokół końcowy odbioru robót. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek. ? Wynagrodzenie za przedmiot umowy - ryczałtowe, płatne jednorazowo ? Zgodnie z art. 36b ustawy PZP Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. ? Zamawiający posiada zgłoszenie zamiaru budowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45230000-8, 45233100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
422764.23
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Drogowo Transportowy Sławomir Begier
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
520000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KISZKOWO
więcej: przetargi KISZKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Zakup i montaż platformy schodowej oraz systemów komunikacyjno-informacyjnych w budynkach Szkół Podstawowych w Garbowie i Przybysławicach
- Poprawa dostępu do przestrzeni publicznej budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 51, Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 68
- "Zagospodarowanie terenu rekreacyjno-sportowego w miejscowości Otłowiec"
- Przebudowa drogi gminnej Zdroje - Wyszyny Kościelne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.