eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznych na terenach sołeckich Gminy Śrem.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-18

Ogłoszenie nr 500168068-N-2018 z dnia 18-07-2018 r.

Gmina Śrem: Dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznych na terenach sołeckich Gminy Śrem.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573942-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Śrem, Krajowy numer identyfikacyjny 631258135, ul. Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. (61) 2835225 w. 133, e-mail urzad@srem.pl, faks (61) 2835337.
Adres strony internetowej (url): http://umsrem.bip.eur.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznych na terenach sołeckich Gminy Śrem.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BP.271.31.2018.BS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznych na terenach sołeckich Gminy Śrem. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Zamówienie obejmuje : " dostawę i montaż urządzeń siłowni zewnętrznych w 5 sołectwach gminy Śrem " coroczną kontrolę podstawową w okresie trwania gwarancji. Kontrola ma ocenić ogólny poziom bezpieczeństwa wyposażenia, stanu fundamentów, wpływu środków atmosferycznych, nawierzchni, śladów korozji lub rozpadu, a także zmiany w poziomie bezpieczeństwa na skutek wykonania napraw lub wymienionych części składowych. Wynik corocznej kontroli podstawowej winien być opisany w karcie kontroli sporządzonej przez Wykonawcę i dostarczonej do Urzędu Miejskiego w Śremie; " uporządkowanie terenu po montażu urządzeń siłowni zewnętrznej. 2. Opis urządzeń siłowni zewnętrznej: " pylon* - główna konstrukcja urządzenia wykonana z dwóch stalowych rur ocynkowanych ogniowo i dwukrotnie malowanych proszkowo o średnicach min. 90 mm +/- 2 mm, grubość ścianek nie mniejszej niż 3 mm, wysokość pylonu wynosi min. 200 cm +/- 3 cm (w tym minimum 170 cm +/- 3 cm od podłoża), pomiędzy rurami zamocowana jest tablica z instrukcją oraz górny i dolny moduł z otworami, służący do zamocowania urządzeń; " słup* - element, do którego mocowane są urządzenia - stalowa rura ocynkowana ogniowo i dwukrotnie malowana proszkowo o średnicy min. 90 mm +/- 2 mm, Urządzenia do modułu mocowane są za pomocą śrub. *dopuszcza się również, aby elementy stalowe zostały pokryte podkładem wysokocynowym 3. Na urządzeniu siłowni zewnętrznej muszą być umieszczone w sposób trwały - malowane proszkowo (niedopuszczalne są naklejki) i wyraźnie rozpoznawalny następujące informacje: " instrukcje obsługi i sposób wykonywania ćwiczeń wraz z odpowiednimi piktogramami, " główne funkcje urządzenia, " zagrożenia, " maksymalna dopuszczalna masa ciała użytkownika, " informacja, że siłownia przeznaczona jest dla użytkowników powyżej 14 lat lub o wzroście minimum 1,4 m, " logo Gminy Śrem przekazane przez Zamawiającego przy podpisaniu umowy, " nazwę i adres producenta lub dystrybutora, identyfikację urządzenia i rok produkcji, " numer i datę aktualnie obwiązującej normy, " oznaczenie poziomu gruntu. POWYŻSZE DOTYCZY WYŁĄCZNIE URZĄDZEŃ MONTOWANYCH NA PYLONIE. 4. Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami producenta, z takim zastrzeżeniem, że fundamenty muszą być stabilne i bezpieczne oraz posadowione zgodnie z obowiązującą normą ze wskazaniem, że fundament betonowy należy zasypać ziemią. 5. Połączenie słupków nośnych ramy nośnej w fundamencie musi być wykonane śrubowe jako sztywne. Beton B30/B25. 6. Sprzęt do użytku publicznego - klas użytkowania S, klasa dokładności A. 7. Urządzenia muszą być odporne na warunki atmosferyczne. 8. Urządzenia siłowni zewnętrznej muszą potwierdzać zgodność z polskimi normami PN-EN 16630:2015-06 . 9. Urządzenia siłowni zewnętrznej przeznaczone dla osób o maksymalnej wadze 120 kg. 10. Wymagania w zakresie sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia: a. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości przedmiotu zamówienia na własny koszt, w skład którego wchodzą w szczególności koszty transportu montażu; dokonania corocznej kontroli stanu urządzeń; b. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć urządzenia i wyposażenie siłowni na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę urządzeń i wyposażenia siłowni; c. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić pisemnie Zamawiającemu gotowość do rozpoczęcia montażu, co najmniej na jeden dzień przed planowanym terminem rozpoczęcia montażu; d. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić montaż urządzeń w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia infrastruktury zlokalizowanej na terenie placu montażu oraz obiektów i infrastruktury zlokalizowanej poza terenem placu montażu; e. w przypadku wystąpienia uszkodzeń obiektów lub/i infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia obiektów lub/i infrastruktury; f. Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę; g. na czas wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania placu montażu, tj. odpowiednio zabezpieczyć teren montażu; h. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować plac montażu własnym staraniem i. i na własny koszt, zapewnić ochronę mienia, przestrzeganie warunków B.H.P. j. i p. poż. oraz utrzymać porządek na placu montażu; k. wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z ustawą Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności dokumenty potwierdzające ocenę zgodności; l. Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o ewentualnych trudnościach przed rozpoczęciem robót montażowych; m. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kierownika do prowadzenia robót montażowych. Przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą obecność na miejscu wykonywania zamówienia osoby wskazanej w ofercie jako pełniącej funkcję kierownika montażu; n. odebranie przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo - odbiorczym po wykonaniu całego przedmiotu zamówienia; o. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru przedmiotu zamówienia p. w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. q. Przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kompletnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego i do jej dostarczenia Zamawiającemu przed przystąpieniem do odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia składającej się między innymi z: " pisemnego oświadczenie kierownika montażu, że przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z warunkami umowy, z ofertą Wykonawcy, " dokumentacji technicznej zamontowanych urządzeń siłowni, " certyfikatów, świadectw, deklaracji oraz innych dokumentów w tym oznakowania urządzeń, dotyczących zamontowanych materiałów, " dokumentów potwierdzających jakość wbudowanych materiałów, " wszelkich niezbędnych pomiarów (pomiarów minimalnych stref bezpieczeństwa dla urządzeń siłowni zewnętrznych) Wykonawca powinien zachować odpowiednie strefy bezpieczeństwa wokół zamontowanych urządzeń siłowni zewnętrznych zgodnie z przepisami prawa i wymogami producenta; q. jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że pomimo zgłoszenia wykonania przedmiotu zamówienia dostawa lub/i prace montażowe nie zostały zakończone lub Wykonawca nie wywiązał się z innych obowiązków, o których mowa w umowie, Zamawiający może odmówić odbioru, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na zakończenie przedmiotu zamówienia. Wyznaczenie tego terminu nie przedłuża umownego terminu wykonania zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. 12. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, wykonany z bezpiecznych materiałów i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 13. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technologicznej, obowiązującymi normami oraz przepisami prawa oraz przy uwzględnieniu wymogu należytej staranności. 14. Coroczna kontrola podstawową w okresie trwania gwarancji. Kontrola wykonana będzie w odstępach czasu nieprzekraczających 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Kontrola ma ocenić ogólny poziom bezpieczeństwa wyposażenia, stanu fundamentów, wpływu środków atmosferycznych, nawierzchni, śladów korozji lub rozpadu, a także zmiany w poziomie bezpieczeństwa na skutek wykonania napraw lub wymienionych części składowych. Wynik corocznej kontroli podstawowej winien być opisany w karcie kontroli sporządzonej przez Wykonawcę i dostarczonej do Urzędu Miejskiego w Śremie w ciągu 14 dni od dnia jego zakończenia. 15. Wykaz urządzeń z podziałem na sołectwa

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 37410000-5, 37440000-4, 45223100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55772.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Fit Park Sp. z o.o. - Sp.k.
Email wykonawcy: biuro@fitpark.pl,karol@fitpark.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców Wielkopolskich 74
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52890.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52890.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160728.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.