To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-17
Ogłoszenie nr 500167173-N-2018 z dnia 17-07-2018 r.
Gmina Miasto Ustka: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego dla projektu "Poprawa efektywności energetycznej na obszarze MOF Słupsk poprzez termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Miasto Ustka"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest finansowane z budżetu Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 10 - Energia, Działanie 10.2 Efektywność energetyczna, Poddziałania 10.2.1. Efektywność energetyczna - wsparcie dotacyjne współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, oraz budżetu Gminy Miasto Ustka
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548690-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ustka, Krajowy numer identyfikacyjny 52387300000,
ul. ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
3,
76270
Ustka, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 154 300, e-mail
zamowienia.publiczne@um.ustka.pl, faks
598 152 900.
Adres strony internetowej (url): www.ustka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego dla projektu "Poprawa efektywności energetycznej na obszarze MOF Słupsk poprzez termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Miasto Ustka"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IKiOŚ-ZP.271.10.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego dla projektu "Poprawa efektywności energetycznej na obszarze MOF Słupsk poprzez termomodernizację trzech budynków użyteczności publicznej w Gminie Miasto Ustka". 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: ZADANIE 1 - usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego podczas termomodernizacji budynku Żłobka Miejskiego w Ustce zlokalizowanego przy ul. Marynarki Polskiej 83. ZADANIE 2 - usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego podczas termomodernizacji budynku Gimnazjum w Ustce zlokalizowanego przy ul. Wróblewskiego 7. 3. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach każdego zadania będzie obejmowało następujący zakres obowiązków: 3.1. ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w projekcie, przy czym: a) czas pracy inspektorów nadzoru powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót i powinien zawierać się w godzinach pomiędzy 7:30 a 15:00 w dni robocze, b) czas jednorazowej obecności inspektora nadzoru na terenie budowy uzależniony jest od zakresu czynności jakie inspektor musi wykonać w trakcie pobytu w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, c) wymagana jest obecność inspektora nadzoru każdej branży na terenie budowy w terminach dostosowanych do bieżącego postępu robót umożliwiających prawidłowe wykonywanie obowiązków, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu; 3.2. osobisty pobyt inspektora nadzoru na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektu technicznego; 3.3. wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót; 3.4. uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; 3.5. wydawanie Wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego; 3.6. uczestniczenia w Radach Budowy zorganizowanych przez Zamawiającego; 3.7. kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem; 3.8. zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót; 3.9. potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP i p/poż.; 3.10. przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięcie terminu wykonania prac (przedłużenie lub skrócenie) zaopiniowanie ich i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu; 3.11. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających w terminie 3 dni od dnia ich zgłoszenia do odbioru, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach częściowych, końcowych i przekazywania ich do użytkowania; 3.12. wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; 3.13. wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę; 3.14. prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; 3.15. żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad; 3.16. wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; 3.17. uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 3.18. udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego; 3.19. udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów; 3.20. potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad; 3.21. kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, (zamówienia dodatkowe, uzupełniające, zamienne) warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy; 3.22. sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego; 3.23. kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów, materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; 3.24. prawidłowe przechowywanie wszystkich dokumentów budowy; 3.25. przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznoruchowej, 3.26. potwierdzanie gotowości do odbioru robót. 4. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego działają w granicach umocowania określonego w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) z zastrzeżeniem, iż nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych. Decyzje w zakresie powyższych robót podejmuje wyłącznie Zamawiający. 5. Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71540000-5, 71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego podczas termomodernizacji budynku Żłobka Miejskiego w Ustce |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7639.02
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Nadzory Budowlane Jakub Tyszka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego podczas termomodernizacji budynku Gimnazjum w Ustce zlokalizowanego przy ul. Wróblewskiego 7 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19097.56
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Nadzory Budowlane Jakub Tyszka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17220.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Sprzątanie i utrzymanie czystości plaż i wejść na plażę w granicach Miasta Ustka w 2024 roku
- "Rozbiórka istniejących obiektów oraz budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Marynarki Polskiej 42 w Ustce" - II postępowanie
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - Przebudowa ul. Jaśminowej
- Rozwój infrastruktury aktywizacji i integracji społecznej mający na celu poprawę kondycji psychofiz. mieszkańców - budowa systemu świetlic wiejskich na obszarze gm. Siechnice w podziale na części
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół nr 1 w Rypinie wraz z infrastrukturą
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 730 na odcinku od km 18+545 do km 21+764 w m. Laski i m. Warka, gm. Warka - nr postępowania 089/24
- Wykonanie opracowania projektowego wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED i wykonanie opracowania projektowego montażu Systemu Zarządzania Budynkami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- "Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Budowa tężni solankowej w Iławie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.