To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-17
Ogłoszenie nr 500167016-N-2018 z dnia 17-07-2018 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie: Termomodernizacja budynku administracyjnego Komisariatu Policji w Jordanowie przy ul. Rynek 10 w ramach projektu "Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji", wraz z robotami towarzyszącymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548724-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500098068-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000,
ul. ul. Mogilska
109,
31571
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
012 6154860, 6154862, e-mail
zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks
012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (url): http://malopolska.policja.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku administracyjnego Komisariatu Policji w Jordanowie przy ul. Rynek 10 w ramach projektu "Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji", wraz z robotami towarzyszącymi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.48.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n. "Termomodernizacja budynku administracyjnego Komisariatu Policji w Jordanowie przy ul. Rynek 10" w ramach projektu "Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji" wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres zamówienia obejmuje: 1.1. Termomodernizację budynku administracyjnego, w tym: a) likwidację kotłowni węglowej tradycyjnej na rzecz kotłowni olejowej, w tym m.in. następujące prace: ? demontaż istniejącego kotła węglowego wraz z istniejącym wyposażeniem (pompa obiegowa, zawory, manometry, itp.) - zdemontowany kocioł węglowy wraz z wyposażeniem pozostaje w dyspozycji Zamawiającego, ? dostosowanie pomieszczenia kotłowni do nowego kotła kondensacyjnego, w tym m.in. dostosowanie istniejącego komina do nowego kotła, wykonanie instalacji olejowej wraz ze zbiornikiem, ? montaż nowego kotła kondensacyjnego wyposażonego w palnik dwupaliwowy olejowo-gazowy - moc źródła 25 kW, b) ocieplenie ścian zewnętrznych w tym: wykonanie zewnętrznej warstwy ociepleniowej, wykonanie tynków zewnętrznych, wykonanie wewnętrznej warstwy ociepleniowej, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana parapetów zewnętrznych, malowanie elementów stalowych, wymiana instalacji odgromowej, c) ocieplenie stropu (w tym m.in. ocieplenie stropu nad piwnicami, docieplenie poddasza i stropu n/piętrem, ocieplenie stropu nad balkonem) d) wymianę instalacji wewnętrznej c.o. - w tym m.in. demontaż starych grzejników i starych przewodów, montaż nowych grzejników i zaworów termostatycznych, wykonanie nowej instalacji wraz z osprzętem. 1.2. Roboty towarzyszące, w tym: a) W zakresie pomieszczenia kotłowni: uzupełnienie i wyrównanie ubytków w tynku i odmalowanie ścian pomieszczeń kotłowni, ułożenie płytek na posadzce kotłowni (około 18 m2) oraz na schodach do kotłowni, wykonanie cokolików z płytek, wykonanie instalacji elektrycznej niezbędnej dla podłączenia nowego kotła, wykonanie oświetlenia kotłowni, wymiana wewnętrznych drzwi wejściowych do pomieszczenia kotłowni na nowe stalowe, przeciwpożarowe o klasie odporności ogniowej nie gorszej niż EI30, wykonanie odcinka instalacji wodnej i kanalizacyjnej wraz z neutralizatorem kondensatu dla potrzeb przyłączenia nowego kotła kondensacyjnego, b) Odświeżenie (uzupełnienie ubytków i wymalowanie) ściany frontowej, c) Wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej zewnętrznej wraz z wymianą opraw oświetlenia zewnętrznego, d) Wymiana pokrycia dachowego na nowe z blachodachówki powlekanej koloru ceglanego wraz z wymianą rynien i rur spustowych oraz od linii stropu przemurowanie i otynkowanie 7 sztuk kominów, e) Wymiana drzwi zewnętrznych od strony podwórza. 1.3. Po wykonanych pracach termomodernizacyjnych budynku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej budynku w ilości 2 egzemplarzy. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1.4. Sporządzenie audytu ex-post po zrealizowaniu zamówienia zgodnie z wytycznymi POIiŚ 2014 - 2020 tj. z Metodyką sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POIiŚ 2014 - 2020 Poddziałanie 1.3.1, stanowiący załącznik nr 10 do Regulaminu konkursu nr POIS/1.3.1/1/2015, dostępny na stronie internetowej: https://poiis.nfosigw.gov.pl/skorzystaj-z-programu/zobacz-ogloszenia-i-wyniki-naborow-wnioskow/wspieranie-efektywnosci-energetycznej-w-budynkach-uzyteczn/art,1,i-konkurs-projektow-w-ramach-dzialania-1-3-wspieranie-efektywnosci-energetycznej-w-budynkach.html Audyt ex -post należy sporządzić w terminie do trzech miesięcy po zakończeniu robót zgodnie z wytycznymi POIiŚ. 1.5. Wykonanie i umieszczenie w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych na terenie realizacji inwestycji tablicy informacyjnej. Tablica informacyjna służy promocji projektu "Poprawa bezpieczeństwa ekologicznego oraz zasobów środowiska poprzez modernizację obiektów małopolskiej Policji"- zgodnie z wytycznymi dla projektów, dla których umowa była podpisana do 31.12. 2017 zawartymi na stronie internetowej: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow/, umieszczonymi w "Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji programów polityki spójności - dla umów podpisanych do 31 grudnia 2017 r." Tablicę o wymiarach 80x120 cm należy wykonać z trwałych materiałów. Informacje zawarte na tablicy mają być czytelne 10 lat od zakończenia inwestycji - tak, aby tablica mogła zostać wykorzystana jako tablica pamiątkowa. Tablicę informacyjną należy wykonać zgodnie z kartą wizualizacyjną dla Programu Infrastruktura i Środowisko, stanowiącą załącznik nr 5 do "Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji programów polityki spójności - dla umów podpisanych do 31 grudnia 2017 r. umieszczoną na stronie internetowej: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/7582/karta_wzor_FEIS.pdf 2. Zamówienie współfinansowane jest częściowo ze środków UE w ramach poddziałania 1.3.1 oś priorytetowa Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 3. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdującymi się w dokumentacji. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawy PZP), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem "OFERTA" przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 12 do SIWZ. 5. Przedmiar robót (załącznik nr 13 do SIWZ) służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej na wykonanie w/w roboty budowlanej. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej dla weryfikacji faktycznego zakresu prac. 6. Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, urządzenia i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. 7. Zamawiający będzie wymagał zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku Nr 5 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV: 45331100-7, 45324000-4, 45330000-9, 45331000-6, 45331110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
420588.54
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Budowlana Robert Lichosyt
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
561150.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa łączników do mechanizmu rusztu dla Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Świadczenie usługi bezpośredniej, całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie.
- Dostawa zestawów do napełniania pompy baklofenowej gazowej
- Usługa transportu studentów i pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 14 PAKIETÓW
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Modernizacja w obiekcie Pływalni Nowa Fala ul. Garbińskiego 1, Warszawa
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- Przebudowa i zmiana przeznaczenia istniejącego obiektu na potrzeby centrum opiekuńczo-mieszkalnego i aktywności lokalnej w Helenowie Drugim
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.