To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-16
Ogłoszenie nr 500166366-N-2018 z dnia 16-07-2018 r.
Urząd Gminy Klucze: Utworzenie lub wyposażenie dziennego domu "Senior +
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565782-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Klucze, Krajowy numer identyfikacyjny 53776300000,
ul. ul. Partyzantów
1,
32310
Klucze, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
326 428 508, e-mail
klucze@gmina-klucze.pl, faks
326 428 052.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-klucze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie lub wyposażenie dziennego domu "Senior +
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.14.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utworzenie lub wyposażenie dziennego domu Senior +. Zakres robót obejmuje przebudowę istniejącego budynku i obejmuje m.in.: - wykopy i roboty ziemne, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych wraz z towarzyszącymi robotami ziemnymi, - wykonanie nowych ścian wraz z fundamentami i towarzyszącymi robotami ziemnymi, - przebudowę ścian, - wykonanie stropów i dachu, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie tynków i okładzin ścian, - roboty malarskie, - wykonanie posadzek, - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji wodno -kanalizacyjnej, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z dojściem do budynku oraz klatki schodowej. Podstawowe parametry projektowanego budynku: - budynek wielofunkcyjny - lokalizacja: ul. Leśna, na działce nr.ew.gr.1894/3, Chechło, gmina Klucze - powierzchni zabudowy -211,30 m2 - powierzchnia użytkowa - 256,40 m2 - kubatura budynku - 1 582,20 m3 - ilość kondygnacji: 2 (parter , poddasze użytkowe) - wysokość pomieszczeń: 3,25 m oraz 3,05m. Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarach robót, kosztorysach nakładczych oraz projekcie budowlanym będącymi załącznikami do SIWZ. Zainteresowanemu Wykonawcy Zamawiający umożliwi dostęp do obiektu, w którym ma być realizowana inwestycja w terminie uprzednio uzgodnionym z osobą wymienioną w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej w skrócie "SIWZ". Szczegółowy zakres robót: Szczegółowy zakres robót został określony w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz załącznikach do SIWZ ( projekt budowlany, przedmiary robót). Wyżej wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.gmina-klucze.pl - link BIP - Przetargi, a także są dostępne w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze pok. Nr 305. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: - Przedmiar robót załącznik ido SIWZ nr: - 5.1.roboty budowlane, - 5.2. instalacje elektryczne, - 5.3. instalacje sanitarne, - Dokumentacja Budowlana załącznik nr 6 do SIWZ, Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Szczególne wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia: Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający nie wymaga zatrudnienia pracowników przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do SIWZ pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV: 45215000-7, 45000000-7, 45113000-2, 45420000-7, 45410000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45261000-4, 45262500-6, 45262700-8, 45262300-4, 45262300-4, 45111000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
811466.72
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U EURO-MAR Tomasz Marcinkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1031975.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KLUCZE
więcej: przetargi KLUCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.