eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › "PRZEBUDOWA UL. MAŁEJ WRAZ Z BUDOWĄ PLACU MANEŻOWEGO W WOLINIE"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-13

Ogłoszenie nr 500165219-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina: "PRZEBUDOWA UL. MAŁEJ WRAZ Z BUDOWĄ PLACU MANEŻOWEGO W WOLINIE"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Działania "Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność" objętego Priorytetem 4. Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557525-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500132916-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, Krajowy numer identyfikacyjny 811685510, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 3261322, e-mail sekretariat@gminawolin.pl, faks 91 3261429.
Adres strony internetowej (url): www.gminawolin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"PRZEBUDOWA UL. MAŁEJ WRAZ Z BUDOWĄ PLACU MANEŻOWEGO W WOLINIE"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.8.2018.HP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zadania obejmuje : 1) Przebudowę drogi gminnej dojazdowej - ul. Małej, w tym: a) wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe, - studnie KD, - rurociągi KD, - roboty odtworzeniowe, b) wykonanie robót drogowych: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe, - regulacja urządzeń naziemnych, - wzmocnienie istniejącej podbudowy + poszerzenia, - profilowanie nawierzchni bitumicznej jezdni, - nawierzchnia jezdni, - krawężniki i obrzeża, - zjazdy, - chodniki, - przełożenie istniejących nawierzchni, - roboty wykończeniowe, - oznakowanie pionowe. 2) Wykonanie oświetlenia ulicznego: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne, - układanie kabli, - stawianie słupów (4szt.) - montaż opraw oświetleniowych, - badania i pomiary instalacji uziemiającej, - badania i pomiary skuteczności zerowania, 3) Budowę ciągu pieszego, pieszo-jezdni, miejsc postojowych (plac maneżowy): - roboty pomiarowe, - kanalizacja deszczowa, - pieszo-jezdnia, parking i ciągi piesze - roboty inne (regulacja studzienek, przełożenie istniejących nawierzchni, urządzenie terenów zielonych, w tym nasadzenie drzew, dostawa i montaż ławek parkowych i koszy na śmieci). Obszar inwestycji został oznaczony na załączniku graficznym - TOM III SIWZ Szczegółowy zakres robót jak również parametrów przedmiotu niniejszego postępowania znajduje się w Projekcie Wykonawczym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót , Przedmiarze robót budowlanych, stanowiącymi TOM III - IV SIWZ . Dodatkowe obowiązki Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: o opracowanie i przedłożenie do zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogi gminnej, o załatwienie wszystkich formalności związanych z realizowanymi robotami, łącznie z branżowymi próbami, odbiorami technicznymi i technologicznymi, o zabezpieczenia terenu robót, o obsługa geodezyjna przez uprawnionego geodetę wraz z inwentaryzacją powykonawczą, o Wykonawca w terminie do zakończenia realizacji zamówienia przedłoży Zamawiającemu dokument poświadczający złożenie do zasobów geodezyjnych w Starostwie Powiatowym w Kamieniu Pom. inwentaryzacji powykonawczej wraz z kopiami złożonych map, o Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu po 1 egz. oryginalnych map z inwentaryzacją powykonawczą, po ich przyjęciu do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. o Prace objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą pod nadzorem archeologicznym, który zapewni Zamawiający.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233252-0


Dodatkowe kody CPV: 45100000-0, 45112210-0, 45111000-8, 45111220-6, 45233330-1, 45111230-9, 45233222-1, 45233290-8, 45231400-9, 45316110-9, 45232130-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 547583.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych i Instalacyjnych "EKOL" Bogdan Kokolus
Email wykonawcy: bkokolus@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Kamieńska 24
Kod pocztowy: 72-420
Miejscowość: Dziwnówek
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 698052.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 698052.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 698052.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.