eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Przebudowa ścieżki rowerowej do Podczela w km 0+000 ÷ 1+304,5 w ramach projektuAnaliza transgranicznej turystyki rowerowej wraz z rozbudową wybranych odcinków międzynarodowej trasy rowerowej R10 w nadmorskim obszarze Euroregionu Pomerania



Ogłoszenie z dnia 2018-07-13

Ogłoszenie nr 500163922-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.

Kołobrzeg: Przebudowa ścieżki rowerowej do Podczela w km 0+000 ÷ 1+304,5 w ramach projektu: Analiza transgranicznej turystyki rowerowej wraz z rozbudową wybranych odcinków międzynarodowej trasy rowerowej R10 w nadmorskim obszarze Euroregionu Pomerania
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Niemcy/Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia-Polska

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512858-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500048943-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Kołobrzeg, Krajowy numer identyfikacyjny 330920736, ul. ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. +48 94 35 51 580, e-mail przetargi@um.kolobrzeg.pl, faks +48 94 35 237 69.
Adres strony internetowej (url): www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ścieżki rowerowej do Podczela w km 0+000 ÷ 1+304,5 w ramach projektu: Analiza transgranicznej turystyki rowerowej wraz z rozbudową wybranych odcinków międzynarodowej trasy rowerowej R10 w nadmorskim obszarze Euroregionu Pomerania

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZ.271.11.2018.I

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Ścieżka rowerowa Rozebranie istniejącej nawierzchni ścieżki o szer. 2,0m wraz z podbudową i wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej o szerokości 3,5m z rozdzieleniem ruchu rowerowego i pieszego. 2.Oznakowanie oPionowe i poziome: cienkowarstwowe, symbole rowerów i strzałki kierunkowe oraz sylwetki pieszego malowane co 100m (z większą częstotliwością niż jest to wskazane w projekcie stałej organizacji ruchu), pasma ostrzegawcze (uspokojenia ruchu wykonane z kostki betonowej żółtej z wypustkami). oTablice kierunkowe oTablice informacyjne drewniane. 3.Roboty wykończeniowe: oMiejsce wypoczynku dla turystów nr 1 (drewniany ławostół zadaszony -zgodnie z załącznikiem nr 1 , stojaki na rowery, kosze na odpady, ławki), oBarierki blokujące, oŚcianki szczelne zabezpieczające skarpy, oŁawki z kompozytu z oparciem na konstrukcji stalowej ocynkowanej ogniowo lub żeliwnej malowanej - 10 sztuk (nieujęte w projekcie). oKosze betonowe na odpady z wkładem stalowym - 10 sztuk (nieujęte w projekcie). oPlantowanie terenu i obsianie trawą wzdłuż całej ścieżki (po 70 cm z każdej strony). oPrzycinka techniczna zieleni na całej długości ścieżki. 4.Urządzenie do zliczania rowerów 5.Tablice 6.Obsługa geodezyjna budowy i dokumentacja powykonawcza


II.4) Główny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy - 06.03.2018r. Termin zakończenia przedmiotu umowy - 30.06.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa ścieżki rowerowej do Podczela w km 0+000 ÷ 1+304,5 w ramach projektu: Analiza transgranicznej turystyki rowerowej wraz z rozbudową wybranych odcinków międzynarodowej trasy rowerowej R10 w nadmorskim obszarze Euroregionu Pomerania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

DOMAR Kazimierz Domaracki , , Tatów 3, 76-039, Biesiekierz, kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1378048.78 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/06/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie robót dodatkowych związanych z zadaniem, które nie były objęte dokumentacją projektową. Roboty dodatkowe nalezy wykonać do 30.06.2018r. Strony ustaliły wynagrodzenie za roboty dodatkowe w wysokości 36941.84 zł brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1.Wbicie dodatkowych pali drewnianych. Uzasadnienie: W związku ze zbyt dużą rozpiętością między kolejnymi palami zaszła konieczność dobicia 2 pali pośrednich. 2.Montaż nowych oczepów dolnych. Uzasadnienie: Projekt przewidywał montaż istniejących oczepów dolnych. Po ich demontażu stwierdzono zły stan techniczny, co spowodowało konieczność zamontowania nowych oczepów dolnych. 3. Połączenie kładki stalowej z drewnianą. Uzasadnienie: Na wniosek Wykonawcy i Inspektora nadzoru Projektant uzupełnił dokumentację o szczegół połączenia kładki drewnianej ze stalową - załącznik. 3.Połączenie kładki stalowej z drewnianą. Uzasadnienie: Na wniosek Wykonawcy i Inspektora nadzoru Projektant uzupełnił dokumentację o szczegół połączenia kładki drewnianej ze stalową - załącznik.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Aneks do umowy zawarto w dniu 22.06.2018r. na kwotę 30034.02 PLN bez VAT

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.