eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dobór, dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego, kompletnego dźwigu osobowego w budynku B2 Oddziału ZUS w Radomiu przy ul. Czachowskiego 21A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-12

Ogłoszenie nr 500162485-N-2018 z dnia 12-07-2018 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu: Dobór, dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego, kompletnego dźwigu osobowego w budynku B2 Oddziału ZUS w Radomiu przy ul. Czachowskiego 21A

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552809-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 1775600291, ul. ul. Czachowskiego , 26600 Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483 856 345, e-mail grzegorz.kozicki@zus.pl, faks 483 856 580.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dobór, dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego, kompletnego dźwigu osobowego w budynku B2 Oddziału ZUS w Radomiu przy ul. Czachowskiego 21A

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

310000/271/003-2018/ADG-ZAP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. dobór, dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego, kompletnego dźwigu osobowego w budynku B2 Oddziału ZUS w Radomiu przy ul. Czachowskiego 21A, 1.2. świadczenie nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji określony został w "Opisie przedmiotu zamówienia" (OPZ) 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we "Wzorze umowy" 4. Zamawiający zaleca wizję lokalną miejsca prac, objętych przedmiotem zamówienia (nieobowiązkowa), w okresie od terminu ogłoszenia o zamówieniu publicznym, do terminu składania ofert. W tym celu zainteresowany Wykonawca winien się skontaktować i ustalić dzień oraz godzinę przybycia do obiektu Oddziału ZUS w Radomiu, z przedstawicielem Zamawiającego, tj. Robertem Wężykowskim, tel. (48) 38-56-400. 5. Celem zamówienia jest demontaż starego dźwigu hydraulicznego oraz dobór , dostawa, montaż, uruchomienie i świadczenie serwisu gwarancyjnego (konserwacji, przeglądów, napraw) w okresie udzielonej gwarancji fabrycznie nowego dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym. Zakres koniecznych do wykonania robót budowlanych wynikać będzie z obowiązujących przepisów oraz przyjętego przez Wykonawcę sposobu realizacji projektu montażu dźwigów, gwarantującego osiągnięcie celu zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również zrealizowanie w imieniu Zamawiającego wszelkich czynności związanych z uzyskaniem decyzji UDT zezwalającej na eksploatację zamontowanego nowego dźwigu. 6. Zakres zamówienia obejmuje następujące czynności: 6.1. całkowity demontaż i utylizację istniejącego dźwigu (w tym: kabin, prowadnic, maszynowni, cylindra olejowego, sterowania, itd.); * Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego wywozu odpadów, gruzu, utylizacji materiałów, urządzeń i instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz udokumentowania Zamawiającemu sposobu gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, że materiały z odzysku, w tym złom oraz uzyskane środki z jego sprzedaży są własnością Zamawiającego; 6.2. dostosowanie nowo montowanych urządzeń do istniejącego szybu, w tym: 6.2.1. uzupełnienie ewentualnych ubytków tynków powstałych w trakcie prac demontażowych, 6.2.2. dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjna w kolorze białym; 6.2.3. czyszczenie wewnętrznej strony szyb szybu; 6.3. zamontowanie w istniejącym szybie fabrycznie nowego (wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem złożenia oferty) dźwigu osobowego z kompletnym i niezbędnym osprzętem; 6.4. wykonanie niezbędnej instalacji i wpięcie modułu zjazdu awaryjnego p.poż. dźwigu do istniejącej instalacji p.poż.; 6.5. wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych i wykończeniowych, w szczególności robót związanych z demontażem starych i montażem nowych: drzwi przystankowych, piętrowskazywaczy, kaset wezwań, progów itp.: 6.6. opracowanie kompletnej dokumentacji rejestracyjnej dźwigów oraz jej zatwierdzenie w UDT, uzyskanie pozytywnej, bezwarunkowej decyzji o dopuszczeniu do eksploatacji przez UDT dostarczonego i zamontowanego dźwigu. Wszystkie koszty związane z badaniem, rejestracją i dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji pokrywa Wykonawca, przy czym Zamawiający wystawi refakturę dla Wykonawcy na podstawie wystawionej przez UDT faktury; 6.7. uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu dźwigu do eksploatacji; 6.8. przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie zapewniającym właściwą obsługę zamontowanego dźwigu, w tym uwalniania osób z kabiny; 6.9. serwis gwarancyjny i utrzymanie w sprawności technicznej dostarczonego i zamontowanego dźwigu w okresie gwarancji (licząc od daty przekazania Zamawiającemu do eksploatacji), która obejmuje czynności wynikające z przepisów Urzędu Dozoru Technicznego oraz dokumentacji techniczno-ruchowej urządzeń (DTR).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7


Dodatkowe kody CPV: 45313100-5, 42416100-6, 50750000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 179957.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Chmielewski-Dźwigi Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 27
Kod pocztowy: 05-532
Miejscowość: Baniocha
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 213691.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 213691.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 385359.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca powierzy podwykonawcy demontaż starego dźwigu i montaż nowego.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.