eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choroszcz › Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego złotowego w kwocie 5 000 000 zł

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-11

Ogłoszenie nr 500161266-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.

Urząd Miejski w Choroszczy: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego złotowego w kwocie 5 000 000 zł

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570568-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Choroszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 00052735100000, ul. ul. Dominikańska 2, 16070 Choroszcz, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 7132200, e-mail urzad@choroszcz.pl; jakub-homenda@gaztea.pl, faks 085 7191839.
Adres strony internetowej (url): www.choroszcz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego złotowego w kwocie 5 000 000 zł

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Or - V.271.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego złotowego w kwocie 5 000 000 zł, w okresie od 29 czerwca 2018 r. do 31 grudnia 2027 roku 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia: a) Kredyt przeznaczony jest na częściowe pokrycie planowanego na 2018 rok deficytu budżetu Gminy Choroszcz, w szczególności na sfinansowanie planowanych wydatków majątkowych oraz spłaty rat kapitałowych wcześniej zaciągniętych kredytów. b) Bank postawi do wykorzystania kredyt w następujących terminach i transzach: transza w wysokości 5 000 000 zł w ciągu 7 dni od podpisania umowy, c) Bank zobowiązuje się do uznania wcześniej zrealizowanych przez Gminę wydatków, w szczególności poniesionych na wydatki majątkowe, d) Zamawiający będzie korzystał z udostępnionej mu kwoty kredytu w drodze realizacji przez Bank poleceń przelewu w ciężar rachunku kredytowego, e) Ustala się harmonogram spłaty kredytu zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ, f) Bank pobiera odsetki od faktycznie wykorzystanych środków kredytu, w miesięcznych okresach obrachunkowych, w pierwszym dniu roboczym następującym po zakończeniu okresu obrachunkowego. Informacje dodatkowe: W dniu 08 czerwca 2018 r. zobowiązania Gminy z tytułu zaciągniętych kredytów i obligacji komunalnych wynosiło: a) Kredyt długoterminowy - umowa z BOŚ S.A. - 1 696 579 zł, spłata do 31-12-2022 b) Kredyt długoterminowy - umowa z BGK - 582 160 zł, spłata do 31-03-2019 c) Kredyt długoterminowy - umowa z PKO BP SA - 1 791 665, spłata do 31-12-2021 d) Obligacje komunalne - umowa z PKO BP SA - 1 500 000 zł, spłata do 2021 Uznanie wcześniej poniesionych wydatków budżetowych do sfinansowania kredytem; przelew kwoty kredytu na rachunek podstawowy budżetu. W umowie kredytowej za wiążące obie strony uznaje się stopę procentową stanowiącą % stawki WIBOR 3M z każdorazowym uwzględnieniem 10 notowań poprzedzających dany okres obrachunkowy. Zabezpieczeniem spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. Gmina Choroszcz nie udzieli pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem budżetu (art. 264 ust. 5 ustawy o finansach publicznych). Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 720000
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Sokółce
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ściegiennego 16
Kod pocztowy: 16-100
Miejscowość: Sokółka,
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 614058.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 614058.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 633775.65
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.