Ogłoszenie nr 500160900-N-2018 z dnia 10-07-2018 r.
Goczałkowice-Zdrój: Remont budynku Górnik położonego w Goczałkowicach-Zdroju przy ul. Uzdrowiskowej na Centrum Usług Społecznościowych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa: X Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna Działanie/Poddziałanie: 10.2.1 Rozwój mieszkalnictwa socjalnego, wspomaganego i chronionego oraz infrastruktury usług społecznych - ZIT Subregionu Centralnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616077-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500064542-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500023995-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 27253621500000,
ul. ul. Szkolna
13,
43230
Goczałkowice-Zdrój, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 107 185, e-mail
przetargi@goczalkowicezdroj.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl/rok-2017
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Górnik położonego w Goczałkowicach-Zdroju przy ul. Uzdrowiskowej na Centrum Usług Społecznościowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PR.ZP.271.007.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i remont budynku GOK (Gminnego Ośrodka Kultury) oraz dostosowanie do wymogów p.poż. zakres prac : demontaż opraw oświetleniowych, demontaż urządzeń sanitarnych oraz części instalacji, skucie płytek,wykonanie przebicia przez stropy wszystkich kondygnacji na szyb windy wraz z zabezpieczeniem, konstrukcji stropu. wykonanie konstrukcji szybu windy zgodnie z wytycznymi dostawcy podnośnika, demontaż drewnianej lamperii ,montaż drzwi ppoż,wykonanie ścianek działowych, obudowa drewnianej konstrukcji dachu płyt gipsowo kartonowych ognioodpornych 170 m2 , wykonanie sufitu podwieszanego z wełną mineralną EI 60 - 298 m2, wykonanie zabezpieczeń ppoż stropów EI 60 -575 m2, wykonanie nowych posadzek z płytek granitowych 150 m2, prace wykończeniowe, malowanie ścian i sufitów około 1350 m2, montaż urządzeń sanitarnych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic wraz z drenażem opaskowym wokół budynku ,roboty instalacyjne elektryczne - wymiana instalacji, roboty instalacyjnie dotyczące sieci informatycznej ,roboty towarzyszące
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45420000-0,
45440000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta z terminem wykonania do dnia 16.07.2018 roku
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/06/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Strony ustalają, iż w związku z koniecznością wykonania robót dodatkowych przysługuje dodatkowe wynagrodzenie Wykonawcy za te roboty dodatkowe ulegnie zwiększeniu o kwoty wskazane w kosztorysach stanowiących załącznik do Protokołu konieczności, tj. o kwotę 46 060,94 zł (słownie: czterdzieści sześć tysięcy sześćdziesiąt złoty 94/100) brutto (z podatkiem VAT). Zmienię uległ termin zakończenia robót z dnia 16.07.2018 roku na dzień 31.08.2018 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W toku realizacji Umowy zaszła konieczność wykonania robót dodatkowych nie przewidzianych w Umowie, polegających m.in. wykonaniu dodatkowych robót związanych z wykonywanym drenażem opaskowym budynku, wykonanie nowej posadzki cementowej w piwnicznym, dodatkowym zabezpieczaniu stropu w miejscu montażu podnośnika dla niepełnosprawnych, dodatkowym wzmocnieniu ścian poprzez wklejenie siatki, montażu schodów do wyłazu dachowego, montażu dodatkowego hydrantu p.poż ;
Wykonawcy zlecono roboty dodatkowe nie objęte zakresem umowy, konieczne do zrealizowania aby Wykonawca mógł zrealizować roboty podstawowe.
Zwiększony zakres robót sodował, konieczność przesunięcia terminu realizacji robót.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.