eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa umundurowania dla Policjantów województwa małopolskiego i wyposażenia specjalnego dla Policjantów WRD

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-09

Ogłoszenie nr 500159451-N-2018 z dnia 09-07-2018 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie: Dostawa umundurowania dla Policjantów województwa małopolskiego i wyposażenia specjalnego dla Policjantów WRD

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567641-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000, ul. ul. Mogilska 109, 31571 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 6154860, 6154862, e-mail zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks 012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (url): http://malopolska.policja.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa umundurowania dla Policjantów województwa małopolskiego i wyposażenia specjalnego dla Policjantów WRD

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.53.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa Dostawa umundurowania dla Policjantów województwa małopolskiego i wyposażenia specjalnego dla Policjantów WRD. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z pozycji asortymentowej zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna. Wykonawcy przy wykonaniu przedmiotu zamówienia winni kierować się opisem technicznym w załączniku oraz - jeżeli zamieszczono - zdjęciem produktu. UWAGA! Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik do umowy określa wyłącznie zasady wykonania i użytkowania przedmiotu umowy. W pozostałym zakresie tj. kwestie dostarczenia dodatkowych dokumentów, zasady odbioru przedmiotu umowy oraz uprawnienia Zamawiającego i obowiązki Wykonawcy wynikające z gwarancji określa wyłącznie SIWZ (projekt umowy). 3. W celu dokonania oceny ofert, w kryterium jakość, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory oferowanego produktu - do każdego z zadań po jednej sztuce/ komplecie/ parze w dowolnym rozmiarze, z tym, że wskazany rozmiar musi być zgodny z tabelą rozmiarów zamieszczoną w załączniku nr 2 do SIWZ. Wzory muszą być zgodne z opisem oraz zdjęciem zamieszczonym w zał. nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Wykonawcy zobligowani są do złożenia następujących próbek: Zadanie Asortyment 1 Czapka gabardynowa podoficera wraz z pokrowcem 2 Kurtka gabardynowa męska Kurtka gabardynowa damską 3 Spodnie wyjściowe Spodnie typu "narciary" Szelki 4 Koszula wyjściowa Koszulka czarna z napisem "POLICJA" Krawat 5 Rękawiczki zimowe skórzane Rękawiczki letnie skórzane Rękawiczki letnie białe Rękawiczki skórzane na flaneli z białymi mankietami Rękawiczki skórzane na futrze z białymi mankietami 6 Kombinezon ochronny letni 7 Szalik letni 8 Płaszcz wyjściowy całoroczny 9 Sznur galowy oficera Policji Pas główny skórzany Pas skórzany biały z koalicyjką 10 Narękawki odblaskowe Kamizelka odblaskowa 11 Pagony Otoki 12 Półbuty wyjściowe 13 Buty z gwoździami

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 35811200-4


Dodatkowe kody CPV: 18443320-5, 18223200-0, 18234000-8, 18323000-9, 18330000-1, 18423000-0, 18424000-7, 18114000-1, 18422000-3, 18212000-8, 18425000-4, 18400000-3, 35113440-5, 18810000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Czapka gabardynowa podoficera wraz z pokrowcem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania Nr 1 ze względu na brak ofert. Zadanie to zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp, który stanowi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania Nr 1 w wyznaczonym terminie tj. do dnia 13.06.2018 r. do godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie należy uznać, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kurtka gabardynowa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania Nr 2 ze względu na brak ofert. Zadanie to zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp, który stanowi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania Nr 2 w wyznaczonym terminie tj. do dnia 13.06.2018 r. do godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie należy uznać, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Spodnie, szelki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania Nr 3 ze względu na brak ofert. Zadanie to zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp, który stanowi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania Nr 3 w wyznaczonym terminie tj. do dnia 13.06.2018 r. do godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie należy uznać, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Koszula, krawat, podkoszulek

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania Nr 4 ze względu na brak ofert. Zadanie te zostały unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp, który stanowi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania Nr 4 w wyznaczonym terminie tj. do dnia 13.06.2018 r. do godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie należy uznać, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Rękawiczki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35005.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FAREX Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: farex.zbyt@.op.pl
Adres pocztowy: Bystrzyca 58
Kod pocztowy: 59-610
Miejscowość: Wleń
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43056.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43056.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43056.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 4870.80

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Kombinezon ochronny letni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61237.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Odzieżowy YESS Kazimierz Cyman
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Banacha 6
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75322.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75322.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 75322.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Szalik

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania Nr 7 ze względu na brak ofert. Zadanie to zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp, który stanowi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania Nr 7 w wyznaczonym terminie tj. do dnia 13.06.2018 r. do godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie należy uznać, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Płaszcz wyjściowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania Nr 8 ze względu na brak ofert. Zadanie to zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp, który stanowi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania Nr 8 w wyznaczonym terminie tj. do dnia 13.06.2018 r. do godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie należy uznać, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Pas skórzany, sznur galowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6016.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ACS FORMAT Stanisław Śliwa
Email wykonawcy: sliwa@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Nadrzeczna 37
Kod pocztowy: 24-310
Miejscowość: Karczmiska Pierwsze
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7399.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7399.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7399.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 2218.92

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Narękawki i kamizelka odblaskowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LUBMAR Andrzej Lubera
Email wykonawcy: biuro@lubmar-odblaski.pl
Adres pocztowy: ul. Jastruna 23
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20049.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20049.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21894.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Pochewki (pagony) z oznaczeniami stopni i otoki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23488.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HAKO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Borzymowska 30
Kod pocztowy: 03-565
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28890.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28890.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28890.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Półbuty wyjściowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania Nr 12 ze względu na brak ofert. Zadanie to zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp, który stanowi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania Nr 12 w wyznaczonym terminie tj. do dnia 13.06.2018 r. do godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie należy uznać, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Buty z gwoździami

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania Nr 4 ze względu na brak ofert. Zadanie to zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp, który stanowi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania Nr 4 w wyznaczonym terminie tj. do dnia 13.06.2018 r. do godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie należy uznać, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.