eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Domaniów › Budowa studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych Stacji Uzdatniania Wody w Domaniowie" w systemie zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-05

Ogłoszenie nr 500156848-N-2018 z dnia 05-07-2018 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Domaniowie: Budowa studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych Stacji Uzdatniania Wody w Domaniowie" w systemie zaprojektuj i wybuduj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania "Wspieranie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energie odnawialną i w oszczędzanie energii" - operacja typu: "Gospodarka wodno-ściekowa".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545151-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Domaniowie, Krajowy numer identyfikacyjny 364232731, ul. - 56, 55-216 Domaniów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713828139, e-mail zarzad@zgkdomaniow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://bip.gminadomaniow.pl/wiadomosci/10921/przetargi

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych Stacji Uzdatniania Wody w Domaniowie" w systemie zaprojektuj i wybuduj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZGK.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Budowa studni głębinowej na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych Stacji Uzdatniania Wody w Domaniowie w systemie zaprojektuj i wybuduj. 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu : studni głębinowej zastępczej nr 2z za studnię nr 2 oraz likwidacja otworów głównych nr 2 i nr 3 na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych Stacji Uzdatniania Wody w Domaniowie. Prace projektowe i budowlane w tym prace przygotowawcze należy wykonać zgodnie i w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy, wraz z załącznikami do PFU. Na etapie sporządzania dokumentacji projektowej zakres działek w której zlokalizowana będzie inwestycja, lub na które oddziaływać będzie inwestycja może ulec zmianie. 3.1.1. W zakres Przedmiotu zamówienia wchodzi: a) Uzyskanie map/mapy do celów projektowych, opiniodawczych lub innych niezbędnych do wykonania zadania. b) Uzyskanie warunków przyłączenia dla studni (jeśli dotyczy). Zamawiający dopuszcza wykorzystanie istniejącego przyłącza elektroenergetycznego ze studni nr 2, jeśli warunki pozwolą na jego wykorzystanie, c) Uzyskanie pozwolenia na budowę, dla robót wymagających uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub uzyskanie braku sprzeciwu dla robót wymagających zgłoszenia (jeśli dotyczy), d) Ułożenie linii kablowej zasilającej (jeśli dotyczy), e) Wykonanie skrzynki rozdzielczej (jeśli dotyczy), f) Wykonanie przyłącza doprowadzającego wodę surowa z projektowanej studni do budynku Stacji Uzdatniania Wody. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie istniejącego rurociągu ze studni nr 2. jeśli warunki i jego stan techniczny pozwolą na jego wykorzystanie, g) Wykonanie badań i uzgodnień umożliwiających uruchomienie, h) Wykonanie aneksu do dokumentacji hydrogeologicznej zatwierdzającej zasoby eksploatacyjne, i) Wykonanie dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja powykonawcza, badania, pomiary i próby odbiorcze), opracowanie instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych w tym instrukcji sterowania i automatyki i przekazanie przez Wykonawcę Inwestorowi obiektu gotowego do eksploatacji załączonego pod napięciem wraz z wymaganym sterowaniem i automatyką. 3.1.2. Przedmiot zamówienia został opisany i realizowany będzie w oparciu o opracowany przez Zamawiającego Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) stanowiący integralną część niniejszej SIWZ - Załącznik nr 7 do SIWZ oraz zgodnie z: a) Ostateczną decyzją nr 35/2016 z dnia 27.09.2016 r. Marszałka Województwa Dolnośląskiego, sygnatura: DOW-G.I.7430.36.2016.BG zatwierdzająca projekt robót geologicznych na wykonanie otworu zastępczego nr 2z za otwór nr 2 oraz likwidację otworów głównych nr 2 i 3 na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych Stacji Uzdatniania Wody w Domaniowie (Załącznik do PFU), b) Zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Farma Wiatrowa - Domaniów 2 (uchwalonego uchwałą nr XLII/281/14 Rady Gminy Domaniów z dnia 27 lutego 2014 roku, zmieniony uchwałą nr XXV/145/16 Rady Gminy Domaniów z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Farma Wiatrowa- Domaniów 2". (ogłoszony w Dzienniku Województwa Dolnośląskiego dnia 4 stycznia 2017 r. poz. 57). Źródło: "http://bip.gminadomaniow.pl/wiadomosci/183/wiadomosc/362062/miejscowy_plan_zagospodarowania_przestrzennego_farma_wiatrowa__d" 3.2. Klasyfikacja robót wg CPV : a) 45255110-3 Roboty budowlane w zakresie studni b) 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej c) 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania d) 45000000-7 Roboty budowlane e) 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne f) 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 3.3. Zakres prac: 3.3.1. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem obejmuje w szczególności: a) zrealizowanie wszelkich spraw formalnych i prawnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji w tym wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszystkich pozwoleń i decyzji wymaganych prawem, b) uzyskanie pozwolenia na budowę (o ile będzie wymagane), c) ułożenie linii kablowych zasilających studnię (jeśli dotyczy) d) wykonanie skrzynki rozdzielczej (jeśli dotyczy), e) Wykonanie dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja powykonawcza, badania, pomiary i próby odbiorcze) - w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego, opracowanie instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych w tym instrukcji sterowania i automatyki i przekazanie przez Wykonawcę Inwestorowi obiektu gotowego do eksploatacji załączonego pod napięciem wraz z wymaganym sterowaniem i automatyką - w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego f) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (o ile będzie wymagane), g) wszelkie inne czynności niezbędne do realizacji całego zakresu prac. 3.3.2. Zakres prac przygotowawczych obejmuje między innymi: a) Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym podstawowych założeń do projektowania i podstawowych rozwiązań technicznych. b) Sprawdzenie zgodności planowanej inwestycji z granicami aktualnie obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Farma Wiatrowa - Domaniów 2 (uchwalonego uchwałą nr XLII/281/14 Rady Gminy Domaniów z dnia 27 lutego 2014 roku., poz. 2693), zmieniony uchwałą nr XXV/145/16 Rady Gminy Domaniów z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego "Farma Wiatrowa- Domaniów 2". (ogłoszony w Dzienniku Województwa Dolnośląskiego dnia 4 stycznia 2017 r. poz. 57). w przypadku gdy zakres inwestycji wykracza poza granice MPZP, Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeśli dotyczy). c) Sprawdzenie zgodności planowanej inwestycji z ostateczną decyzją nr 35/2016 z dnia 27.09.2016 r. Marszałka Województwa Dolnośląskiego, sygnatura: DOW-G.I.7430.36.2016.BG zatwierdzająca projekt robót geologicznych na wykonanie otworu zastępczego nr 2z za otwór nr 2 oraz likwidację otworów głównych nr 2 i 3 na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędowych Stacji Uzdatniania Wody w Domaniowie, ewentualne dokonanie zmiany decyzji lub uzyskanie nowej (jeśli dotyczy). d) Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie opinii Zamawiającego oraz uzyskanie ostatecznej decyzji - pozwolenia wodno-prawnego (jeśli dotyczy). e) Zawarcie umów na korzystanie z gruntów pokrytych wodami w przypadku przejścia inwestycji przez takie grunty (jeżeli wymagane). f) Uzyskanie wszelkich niezbędnych ostatecznych decyzji administracyjnych w tym ich zmian lub ostatecznych decyzji o przeniesieniu umożliwiających realizację inwestycji oraz ponoszenie opłat z tego tytułu do roku odbioru końcowego, w tym: - ostatecznych decyzji o zmianie przeznaczenia i wyłączeniu gruntów z produkcji rolnej i/lub leśnej, o ile zajdzie taka potrzeba, g) Opracowanie projektu budowlanego i uzyskanie opinii Zamawiającego dotyczącej rozwiązań technicznych w nim zawartych (jeśli dotyczy). h) Uzyskanie ostatecznej decyzji zatwierdzającej projekt budowlany dla inwestycji oraz udzielającej pozwolenia na budowę (jeśli wymagane). i) Opracowanie projektu wykonawczego i uzyskanie opinii Zamawiającego (jeśli dotyczy), j) Uzyskanie zezwoleń na czasowe zajęcie pasów drogowych, na wykonanie prac w sąsiedztwie linii kolejowych, na wyłączenia linii elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych, itp., niezbędnych do realizacji inwestycji na czas wykonywania prac. k) Ponoszenie wszelkich opłat z tytułu pozyskanych ostatecznych decyzji niezbędnych do realizacji inwestycji do roku odbioru końcowego. l) Uzyskanie pisemnych uzgodnień z właścicielami posesji na które będzie oddziaływać inwestycja (jeśli dotyczy). 3.3.3. Przedmiot zamówienia w zakresie prowadzenia robót budowlanych, obejmuje ponadto: 1. zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2. zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3. oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych i wewnętrznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 4. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 5. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (2 egz.) 6. naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 7. pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 8. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 9. zgłoszenie do odbioru przez odpowiednie służby i organy oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie (jeżeli jest wymagane). 3.3.4. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań dla właścicieli posesji za szkody spowodowane przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji, w przedmiocie wejścia z robotami na teren osób trzecich, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych, spoczywa każdorazowo na Wykonawcy. 3.3.5. W zakresie prowadzenia robót budowlanych, Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty protokolarnego przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: 1. ochrony znajdującego się na nim mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, 2. zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.); 3. zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; 4. nadzoru nad przestrzeganiem przepisów i norm bhp, 5. ustalania i utrzymywania porządku, 6. odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, 7. dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia. 3.3.6. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, stanowią integralne załączniki do SIWZ. 3.3.7 Wykonawca udzieli rękojmi na całość robót budowlanych, objętych przedmiotem niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy, liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji - bez usterek (art. 568 § 1 KC w zw. z art. 46 § 1 KC). 3.3.8. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na całość robót budowlanych, objętych przedmiotem niniejszego zamówienia na okres min. 60 miesięcy, liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego zadania - bez wad. 3.4. W zakresie prowadzonych robót budowlanych, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: a. zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zmianami); b. zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia socjalne znajdujące się w budynku Stacji Uzdatniania Wody w Domaniowie, na czas realizacji robót przygotowawczych i budowlanych. c. uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy oraz inne obowiązki wymienione w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. d. organizacja i zapewnienie dostępu do mediów (dostawy mediów), w tym wody i energii elektrycznej dla celów prowadzenia budowy. Wszelkie uzgodnienia i koszty z tym związane, obciążają w całości Wykonawcę Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć odrębne umowy z dostawcami mediów dla celów budowlanych oraz zapewnić instalację liczników zużycia mediów. e. wycinka, karczowanie, usunięcie oraz zagospodarowanie istniejącego na placu budowy drzewostanu lub zakrzewień, pod nadzorem odpowiednich służb oraz Zamawiającego, w oparciu o stosowne zezwolenia lub decyzje uzyskane w imieniu Zamawiającego przez Wykonawcę (jeżeli konieczne). Zamawiający zastrzega, iż pozostałości po wycince, obejmujące niepodlegające odzyskaniu części drzewostanu karpiny itp., winne zostać usunięte przez Wykonawcę, jako odpad - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21). Wszelkie koszty związane z usunięciem ww. odpadów, obciążają w całości Wykonawcę.; 3.4.1 Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie objętym wykonawstwem prac (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy). 3.4.2 Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP. 3.5. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający żąda, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.), osoby wykonujące wskazane poniżej czynności, w zakresie zgodnym z PFU, związane z: 3.5.1 Wykonanie prac wiertniczych wraz z zafiltrowaniem otworu nr 2z. 3.6. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Powyższe należy rozumieć, jako określenie wymaganych przez Zamawiającego minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) opisane znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, źródłem lub szczególnym procesem, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w SIWZ lub jej załącznikach. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W powyższym zakresie Wykonawca powinien okazać się na każde żądanie Zamawiającego stosownym dokumentem wystawionym przez producenta lub przez odpowiednie instytucje/organy certyfikujące. 3.7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane roboty nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ po wykonaniu odpowiedniego zakresu przedmiotu umowy na który zostanie wystawiona faktura po obustronnym podpisaniu protokołu odbioru robót, której dotyczy wystawiona faktura. 3.8. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie zawiera pkt 14 SIWZ. 3.9. Załatwienie wszystkich formalności oraz wszelkie poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. 3.10. Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie ryczałtowe. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45255110-3


Dodatkowe kody CPV: 71322000-1, 71320000-7, 45000000-7, 45111200-0, 45232000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63546.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Witold Chołast GEOSERWIS Witold Chołast
Email wykonawcy: cholast@wp.pl
Adres pocztowy: Topola Mała ul. Odolanowska 37
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82041.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82041.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.