eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czempiń › Rozbudowa istniejącej Szkoły Podstawowej w Głuchowie o salę sportową wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zapleczem sanitarno-szatniowym.



Ogłoszenie z dnia 2018-07-05

Ogłoszenie nr 500156832-N-2018 z dnia 05-07-2018 r.

Czempiń: Rozbudowa istniejącej Szkoły Podstawowej w Głuchowie o salę sportową wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zapleczem sanitarno-szatniowym.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 76062-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 106265-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czempiń, Krajowy numer identyfikacyjny 631259287, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 25, 64-020 Czempiń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 826 703, e-mail j.lukaszyk@ug.czempin.pl, faks 61 282 63 02.
Adres strony internetowej (url): www.czempin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa istniejącej Szkoły Podstawowej w Głuchowie o salę sportową wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zapleczem sanitarno-szatniowym.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FZ.271.1.16.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Rozbudowa istniejącej Szkoły Podstawowej w Głuchowie o salę sportową wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zapleczem sanitarno-szatniowym. Zamówienie obejmuje zadanie polegające na wykonaniu inwestycji w formule zaprojektuj i wybuduj dla budowy sali sportowej z boiskiem o wymiarze 24 m x 12 m (podane wymiary dotyczą boiska "od linii do linii") oraz z zapleczem sanitarno-szatniowym i łącznikiem umożliwiającym komunikację pomiędzy salą sportową a budynkami szkoły. Zestawienie dokumentów opisujących przedmiot zamówienia: a) Program funkcjonalno-użytkowy: "Rozbudowa istniejącej Szkoły Podstawowej w Głuchowie o salę sportową wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zapleczem sanitarno-szatniowym" - załącznik nr 11 do SIWZ b) Projekt koncepcyjny: "Rozbudowa istniejącej Szkoły Podstawowej w Głuchowie o salę sportową wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zapleczem sanitarno-szatniowym" - załącznik nr 12 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 10 do SIWZ. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji i rękojmi udzielany przez wykonawcę dla robót budowlanych wynosi 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.


II.4) Główny kod CPV: 45214200-2
Dodatkowe kody CPV:

32341000-5,

32342300-5,

32342400-6,

37400000-2,

45111200-0,

45113000-2,

45223000-6,

45233250-6,

45233252-0,

45310000-3,

45311000-0,

45312100-8,

45312200-9,

45315600-4,

45316100-6,

45316200-7,

45331000-6,

45333000-0,

45400000-1,

45420000-7,

45430000-0,

71221000-3,

71248000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa obowiązuje od dnia 10.07.2017 r. do dnia 09.07.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Rozbudowa istniejącej Szkoły Podstawowej w Głuchowie o salę sportową wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zapleczem sanitarno-szatniowym.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PB KONTRAKT Sp. z o.o. Sp. k., pbkontrakt@poczta.onet.pl, Wilkowice,ul. Mórkowska 38, 64-115 Święciechowa, 64-115, Wilkowice, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 3072947.73 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/06/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie robót dodatkowych polegających na zamontowaniu systemu instalacji dzwonkowej wraz z montażem 2 dzwonków oraz systemu punktów dostępowych na wejściach do budynku Sali gimnastycznej.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na etapie wykonywania Programu Funkcjonalno-Użytkowego Zamawiający nie wskazał, iż zakresem zamówienia objęte jest wykonanie instalacji dzwonkowej oraz systemu kontroli dostępu, rozwiązania te nie zostały ujęte również w projekcie budowlanym. Powyższe systemy montowane są w budynkach szkolnych, więc aby zapewnić poprawność funkcjonowania sali sportowej wraz z budynkami szkolnymi jako zespołu obiektów należy systemy te zamontować w budynku sali sportowej. Zamawiający na podstawie art. 144, ust. 1 pkt. 2 zlecił roboty dodatkowe temu samemu Wykonawcy, ponieważ zmiana dotychczasowego Wykonawcy nie mogła zostać dokonana z powodów technicznych - obecnie trwają cały czas prace nad inwestycją, a wykonanie prac po zakończeniu robót objętych zamówieniem podstawowym spowodowałoby ingerencję w dotychczas wykonane prace. Zmiana Wykonawcy mogłaby spowodować utratę gwarancji na poszczególne części budynku, w które ingerowałby inny Wykonawca oraz spowodowałaby zwiększenie kosztów wykonania robót nie objętych zamówieniem podstawowym z powodu konieczności przygotowania zaplecza technicznego a także problemy z koordynacją prac prowadzonych w tym samym budynku przez różnych Wykonawców. Ponadto, wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie i wynosi 10 303,23 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.