eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Świadczenie całodobowych usług pierwszej pomocy pielęgniarskiej oraz pełnienia stacjonarnych dyżurów pielęgniarskich w Punkcie Pierwszej Pomocy Oddziału KWK "Krupiński".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-05

Ogłoszenie nr 500156388-N-2018 z dnia 05-07-2018 r.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.: Świadczenie całodobowych usług pierwszej pomocy pielęgniarskiej oraz pełnienia stacjonarnych dyżurów pielęgniarskich w Punkcie Pierwszej Pomocy Oddziału KWK "Krupiński".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553348-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 276902504, ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48323513364, e-mail przetargi@srk.com.pl, faks +48323513369.
Adres strony internetowej (url): www.srk.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie całodobowych usług pierwszej pomocy pielęgniarskiej oraz pełnienia stacjonarnych dyżurów pielęgniarskich w Punkcie Pierwszej Pomocy Oddziału KWK "Krupiński".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KWK K/18A/17/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje : 1. Pełnienie stacjonarnych dyżurów Pielęgniarskich oraz obsługa Punktu Pierwszej Pomocy. 2. Świadczenie stacjonarnych dyżurów pielęgniarskich, zabezpieczających pomoc medyczną w związku z prowadzeniem działalności powinny obejmować przede wszystkim : a) ocenę ogólnego stanu zdrowia poszkodowanego na miejscu wystąpienia zdarzenia, np. na powierzchni zakładu górniczego oraz w innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego związanych z prowadzoną działalnością, b) w zależności od rodzaju urazu lub zachorowania udzielania pierwszej pomocy, c) podejmowania decyzji co do dalszego postępowania z pacjentem, d) przygotowanie pacjenta do transportu, e) prowadzenie dokumentacji medycznej związanej ze zdarzeniem, f) nadzór nad wyposażeniem punktu pierwszej pomocy. 3. Udzielanie pielęgniarskiej pomocy doraźnej (tzn. pierwszej pomocy pielęgniarskiej): - wszystkim pracownikom w razie nagłego zachorowania lub wypadku w czasie pracy, - pracownikom, którzy ulegli wypadkom w czasie dojścia do pracy lub w drodze z pracy do domu, - osobom upoważnionym do kontroli działalności zakładu, - pracownikom podmiotów gospodarczych wykonujących pracę na terenie kopalni na podstawie umów sporządzonych z tymi podmiotami, - uczniom szkół odbywających praktykę na podstawie zawartych umów, - studentom odbywającym praktykę. 4. Przybycie pielęgniarki, ratownika medycznego na stanowisko pracy (na powierzchni kopalni) do pracownika poszkodowanego w wypadku, na polecenie dyspozytora kopalni lub służby BHP. 5. Prowadzenie bieżącej statystyki dotyczącej zużycia (wykorzystania) lekarstw, wystawiania zapotrzebowań na leki, środki opatrunkowe i inne wyposażenie punktu pierwszej pomocy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. 6. Zabezpieczenie w leki i środki opatrunkowe sanitariuszy (torby sanitarne), komór podziemnych, apteczek oddziałowych, jak również pracowników w opatrunki osobiste. 7. Prowadzenie szkoleń z zakresu udzielania pierwszej pomocy w ramach szkoleń wewnątrzzakładowych. 8. Uczestnictwo podczas dokonywania pomiarów trzeźwości u pracowników, którzy ulegli wypadkowi przy pracy lub w drodze do i z pracy do domu lub zachorowali w pracy. 9. Prowadzenie dokumentacji bieżącej i archiwizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz stosownymi zarządzeniami wewnętrznymi KWK "Krupiński": - książka zabiegów, - kontrolka sanitariuszy, - książka wykonywanych pomiarów trzeźwości, - książka kontroli środków odurzających i psychotropowych. 10. Zapewnienie opieki pielęgniarskiej lub ratownika medycznego podczas powiadamiania rodziny tragicznie zmarłego w wypadku przy pracy pracownika, w obecności delegowanego przedstawiciela kopalni i lekarza.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 85141200-1


Dodatkowe kody CPV: 85141220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 247000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowo - Produkcyjne "Butrago" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolności 402
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 280630.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 280630.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 432000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.