eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Adaptacja pomieszczeń, modernizacja instalacji wod-kan, C.O. oraz kotłowni celem dostosowania obiektu do realizacji projektu pn. "Placówki wsparcia dziennego w Gminie Kościelisko" Nr RPMP.09.02.01-12-0358/17

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-05

Ogłoszenie nr 500155623-N-2018 z dnia 05-07-2018 r.

Gmina Kościelisko: Adaptacja pomieszczeń, modernizacja instalacji wod-kan, C.O. oraz kotłowni celem dostosowania obiektu do realizacji projektu pn. "Placówki wsparcia dziennego w Gminie Kościelisko" Nr RPMP.09.02.01-12-0358/17

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Placówki wsparcia dziennego w Gminie Kościelisko" Nr RPMP.09.02.01-12-0358/17 zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej- Europejski Fundusz Społeczny w ramach poddziałania 9.2.1 usługi społeczne i zdrowotne w regionie - (Typ projektu C - wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574253-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kościelisko, Krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000, ul. ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34511 Kościelisko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 079 100, e-mail przetargi@koscielisko.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscielisko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja pomieszczeń, modernizacja instalacji wod-kan, C.O. oraz kotłowni celem dostosowania obiektu do realizacji projektu pn. "Placówki wsparcia dziennego w Gminie Kościelisko" Nr RPMP.09.02.01-12-0358/17

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.21.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty adaptacyjne pomieszczeń, modernizacja instalacji wod-kan, C.O. oraz kotłowni celem dostosowania obiektu do realizacji projektu pn. "Placówki wsparcia dziennego w Gminie Kościelisko" Nr RPMP.09.02.01-12-0358/17 w budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Kościelisku, ul. Rysulówka 2, 34-511 Kościelisko. 3.1.1. Zakres zamówienia obejmuje: 3.1.1.1 adaptacja pomieszczeń 3.1.1.1.1 roboty remont klatki schodowej 3.1.1.1.2 remont sali 3.1.1.1.3 zaplecze sanitarno- kuchenne 3.1.1.1.4 malowanie pomieszczeń- parter 3.1.1.1.5 montaż śniegołapów 3.1.1.1.6 wejście do budynku 3.1.1.2 instalacja grzewcza 3.1.1.2.1 techno-logia kotłowni 3.1.1.2.2 ogrzewanie grzejnikowe oraz grzewczo- wentylacyjne 3.1.1.2.3 zabezpieczenia antykorozyjne, izolacje termiczne 3.1.1.3 instalacja wod-kan 3.1.1.3.1 instalacja wodociągowa 3.1.1.3.2 kanalizacja sanitarna 3.1.1.4 instalacja wentylacji mechanicznej 3.1.1.4.1 urządzenia wentylacyjne 3.1.1.4.2 przewody wentylacyjne 3.1.1.4.3 uzbrojenie przewodów 3.1.1.4.4 roboty budowlane Do wymienionego zakresu robót w dokumentacji technicznej należy także wykonanie wymaganych prób technologicznych. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty został w załączniku nr 9 do SIWZ - rysunki szczegóło-we, przedmiary robót Zmawiający wyma-ga realizacji zamówienia w dwóch etapach: etap I: roboty budowlane z zakresu adaptacji pomieszczeń tj. o roboty remont klatki scho-dowej o remont Sali o zaplecze sanitarno- kuchenne o malowanie pomieszczeń- parter o wejście do budynku o roboty instalacyjne w adaptowanych pomieszczeniach: o grzejniki o szafki z rozdzielaczami o rurociągi o izolacje rurociągów o głowice termostatyczne o zabezpieczenie antykorozyjne o montaż drzwi stalowych o instalacja wodociągowa- rurociągi, izolacje, zawór antyskażeniowy; podłą-czenie, o kanalizacja sanitarna- rurociągi o wentylacja- wentylator kanałowy, wentylator łazienkowy, przewody, anemostat, rewizje, roboty budowlane- przebicia otworów, zamurowanie przebić etap II: roboty w pozostałych pomieszczeniach, kotłownia i inne o techno-logia kotłowni o grzejniki o rurociągi o izolacje rurociągów o zabezpieczenia antykorozyjne o roboty budowlane o montaż śniegołapów o instalacja wodociągowa i kanalizacyjna o wentylacja Wykonawca jest zobowiązany do realizacji robót budowlanych zgodnie ze sztuka budowalną i w taki sposób ażeby zachować prawidłowa kolejność wykonywanych robót. 3.1.2. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zwiększenia wynagrodzenia. 3.1.3. Warunki szczegółowe realizacji zamówienia: 3.1.3.1. Wszystkie roboty należy wykonać w sposób odpowiadający przeznaczeniu zamierzonemu przez Zama-wiającego oraz w sposób zapewniający dostępność dla osób niepełnosprawnych. 3.1.3.2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac zgodnie z: - obowiązującymi normami - sztuką budowlaną - poleceniami nadzoru inwestorskiego - kosztorysem ofer-towym 3.1.3.3. Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem robót. 3.1.3.4. Zamawiający dopuszcza moż-liwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załącznikach do specyfikacji (opisanych przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia) pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaofe-rowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku należy załączyć do oferty opis tych materiałów i urządzeń, aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. 3.1.3.5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy (np. mate-riały, urządzenia) tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w SIWZ. 3.1.3.6. Wszystkie materiały użyte do wykonania robót muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom. Wykonawca zobowiązany jest do zbierania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji w postaci atestów, świa-dectw jakości, specyfikacji, paszportów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych, rysunków montażowych itp. 3.1.3.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów na plac budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie. 3.1.3.8. Wykonawca uporządkuje teren po zakończeniu wszystkich robót budowlanych. 3.1.3.9. Wykonawca przed rozpo-częciem robót powinien dokonać wizji w terenie, w celu potwierdzenia gotowości obiektu do wykonania robót budowlanych. 3.1.3.10. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę kontraktową. 3.1.3.11. Wy-konawca na własny koszt oprowadza potrzebne do realizacji media w tym energię elektryczną i wodę. 3.1.3.12. Przed rozpoczęciem Wykonawca powinien ubezpieczyć realizację zamówienia od ryzyk związanych z wykonywanymi pracami. 3.1.3.13. Każdy rodzaj robót, w którym znajdą się zakwestionowane przez Inspektora Nadzoru materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko. 3.1.3.14. Wyko-nawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeocze-niach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania. 3.1.3.15. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych, czyli robot które zastępują roboty przewidziane w umowie robota-mi powstałymi w efekcie zmian w dokumentacji, skutkujące zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji robót lub usprawnieniem procesu budowy, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. do zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami. Roboty zamienne, mogą zostać wykonane na podstawie aneksu do umowy sporządzonego w oparciu o protokół konieczności. 3.1.3.16. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia robót dodatkowych, o których mowa w art.144 ust. 1 pkt. 2 ustawy prawo zamówień publicznych, czyli robót nie ujętych w dokumentacji i nieobjętych zamówieniem podstawowym, które ewentualnie mogą wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu umowy i będą konieczne do jej wykonania. Roboty dodatkowe, mogą zostać wykonane na podstawie aneksu do umowy sporządzonego w oparciu o protokół konieczności. 3.2. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV). 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45333200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45331210- Instalowanie wentylacji 3.3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wyko-nawcę lub Podwykonawcę na postawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamó-wienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 usta-wy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 z późniejszymi zmianami), Wymaganie powyższe doty-czy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organiza-cja i realizacja robót budowlanych- bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji- wszyscy pracownicy fizyczni wykonu-jący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy, kierowników robót i projektantów. 3.3.1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wo-bec wykonawcy odno-śnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na pod-stawie umowy o pracę osób wykonujących wskaza-ne w punkcie 3.3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie po-twierdzenia spełniania ww. wymogów i dokony-wania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwier-dzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.3.2. W trakcie realizacji zamó-wienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu ter-minie wykonawca przedłoży zamawiającemu wska-zane przez zamawiającego z poniżej wymienionych do-wodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wyko-nawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3. czynności w trakcie realizacji za-mó-wienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno za-wierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składa-jącego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podsta-wie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imie-niu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z orygi-nałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamó-wienia czynności, których doty-czy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obo-wiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowni-ków). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwier-dzające opłacanie przez wykonawcę lub podwy-konawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizo-waną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych oso-bowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.3.3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wy-mogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3 czynności zamawiający przewiduje sank-cję w postaci ob-owiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwyko-nawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wy-konawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wska-zane w punkcie 3.3. czynności. 3.3.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wyko-nawcę lub podwy-konawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Uwaga !!! wymogi opisane w pkt.3.3 niniejszej siwz znajdują odniesienie także do dalszych podwykonawców

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45331100-7, 45330000-9, 45333200-5, 45232410-9, 45400000-1, 45331210-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 326545.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.U.B. "SIKON" Maciej Krzeptowski
Email wykonawcy: biuro@sikon-bud.pl
Adres pocztowy: ul. Nędzy Kubińca 191
Kod pocztowy: 34-511
Miejscowość: Kościelisko
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 355328.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 355328.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 355328.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 151858.25

IV.8) Informacje dodatkowe:

podwykonawstwo w zakresie robót instalacyjnych- wartość 151858.25 (netto)


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.