eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługi transportu sanitarnego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-05

Ogłoszenie nr 500155497-N-2018 z dnia 05-07-2018 r.

Zachodniopomorskie Centrum Onkologii: Usługi transportu sanitarnego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566255-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, Krajowy numer identyfikacyjny 81739100000, ul. ul. Strzałowska 22, 71730 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 251 410, e-mail szpital@onkologia.szczecin.pl, faks 914 251 406.
Adres strony internetowej (url): www.onkologia.szczecin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi transportu sanitarnego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN-13/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu sanitarnego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje transport pacjentów poza granicami miasta Szczecina ambulansem typu A1, A2 i B (przewóz pacjenta z ratownikiem), transport pacjentów na terenie miasta Szczecina w części lewobrzeżnej ambulansem typu A1, A2, B (przewóz pacjenta z ratownikiem) i C (przewóz pacjenta z lekarzem), transport pacjentów na terenie miasta Szczecina w części prawobrzeżnej ambulansem typu A1, A2, B (przewóz pacjenta z ratownikiem) i C (przewóz pacjenta z lekarzem) oraz przewóz krwi, materiału biologicznego itp. 3. Podstawa prawna opracowania SIWZ: 1) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 1579 wraz z późniejszymi zmianami) wraz z przepisami wykonawczymi, 2) Ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2017, poz. 1738 wraz z późniejszymi zmianami), 3) Ustawa z dnia 22 maja 2003 roku o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczeń Komunikacyjnych (Dz. U. z 2018, poz. 473 wraz z późniejszymi zmianami), 4) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 8 września 2015 w sprawie ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2016, poz. 1146), 5) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 22 listopada 2013 roku w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu leczenia szpitalnego (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 2295), 6) Polska Norma PN-EN 1789. 4. CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób. 5. Po podpisaniu umowy ZAMAWIAJĄCY przedstawi wykaz lekarzy zatrudnionych przez ZAMAWIAJĄCEGO w poszczególnych komórkach organizacyjnych oraz pracowników Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej zatrudnionych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii z siedzibą w Szczecinie. 6. Po podpisaniu umowy ZAMAWIAJĄCY przedstawi procedury wewnętrzne dotyczące transportu sanitarnego wraz z załącznikami, których celem jest określenie zasad terminowego, racjonalnego i bezpiecznego transportu sanitarnego wewnętrznego oraz zewnętrznego zlecanego przedsiębiorcy. 7. ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby samochody wykorzystywane w transporcie sanitarnym były sprawne technicznie oraz spełniały warunki dodatkowe dla pojazdów uprzywilejowanych określonych szczegółowo w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 2022). Dodatkowo rok produkcji samochodu to maksimum 2008 rok, przy czym pojazd bezwzględnie powinien być wyposażony w środki łączności, tj. telefon komórkowy. 8. WYKONAWCA przez cały okres trwania umowy będzie się posługiwał przy wykonywaniu transportu sanitarnego pojazdami ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej i nieszczęśliwych wypadków (NW) na minimalną kwotę ubezpieczenia 15 000 euro oraz sprawnymi technicznie. 9. WYKONAWCA będzie zobowiązany do utrzymania pojazdów w czystości oraz do przestrzegania zasad higieny i dezynfekcji. 10. ZAMAWIAJĄCY wymaga, by osoby, które będą kierować ambulansem posiadały uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi. 11. WYKONAWCA będzie zobowiązany, najpóźniej w pierwszym dniu obowiązywania umowy, do prawidłowego zgłoszenia na Portalu Narodowego Funduszu Zdrowia w Systemie Zarządzania Obiegiem Informacji, umowy na wykonywanie usług transportu sanitarnego dla Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii. W związku z tym WYKONAWCA będzie miał obowiązek zawarcia wcześniej umowy upoważniającej do korzystania z Systemu Zarządzania Obiegiem Informacji. 12. ZAMAWIAJĄCY, w oparciu o postanowienie art. 29 ust. 3a ustawy, ustala następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: 1) kierowanie ambulansem w trakcie transportu sanitarnego. 13. WYKONAWCA w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy z ZAMAWIAJĄCYM zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przestrzeganiu wymogu zatrudnienia na umowę o pracę przez siebie, osób wykonujących czynności wymienione w pkt. 13 oraz poddania się kontroli w tym zakresie przez ZAMAWIAJĄCEGO. Szczegółowe postanowienia w przedmiocie przestrzegania formy zatrudnienia pracowników oraz czynności kontrolno-nadzorcze ze strony ZAMAWIAJĄCEGO reguluje projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ. 14. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 321900
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Paramedic 24 sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Generała J. Hallera 11
Kod pocztowy: 71-040
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 315940
Oferta z najniższą ceną/kosztem 315940
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 321880
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.