eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa studzienek kanalizacyjnych wraz z modernizacją kanału deszczowego w ul. Grottgera w Białymstoku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-02

Ogłoszenie nr 500151691-N-2018 z dnia 02-07-2018 r.

Miasto Białystok: Przebudowa studzienek kanalizacyjnych wraz z modernizacją kanału deszczowego w ul. Grottgera w Białymstoku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560045-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 050658640, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, e-mail zzp@um.bialystok.pl, faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa studzienek kanalizacyjnych wraz z modernizacją kanału deszczowego w ul. Grottgera w Białymstoku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDM-III.271.20.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Remont istniejących kanałów deszczowych betonowych poprzez wymianę rur na PVC SN8 lite o średnicach od 200 do 400mm (sieci, przykanaliki, przyłącza):. ? kanał PVC śr. 400mm - ok 35,80mb; ? kanał PVC śr. 315 mm - ok 148,20mb; ? kanał PVC śr. 200 mm - ok 69,90mb; 2. Remont istniejących studni poprzez ich wymianę:. ? studnia betonowa śr. 1200mm (kręgi betonowe ze stopniami, płyta pokrywowa żelbetowa), właz żeliwny dostarcza ZDM - 1 kpl; ? studnie betonowe śr. 1000mm (kręgi betonowe ze stopniami, płyta pokrywowa żelbetowa), włazy żeliwne dostarcza ZDM - 7 kpl; 3. Remont istniejących wpustów poprzez ich wymianę:. ? wpusty ściekowe z osadnikiem 1 m bez syfonu śr. 500mm (kręgi betonowe, płyta pokrywowa żelbetowa) kraty ściekowe żeliwne z demontażu - 14 kpl; 4. Roboty ziemne niezbędne do wykonania remontu (wykopy, podsypka 10 cm, obsypka 30 cm ponad wierzch kanału, zasypanie z zagęszczeniem do wskaźnika Is = 1,0 z wymianą gruntu, odwodnieniem oraz badaniami wskaźnika zagęszczenia). 5. Wykonanie podbudowy kruszywowej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, o gr. warstwy 30cm po wykonanych robotach 6. Regulacja wysokości włazów do wykonywanej nawierzchni asfaltowej. 7. Wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót 8. Monitoring kamerą wykonanej sieci Prace należy skoordynować z budową sieci wodociągowej i kanalizacyjnej sanitarnej wykonywanej przez firmę innego Wykonawcę działającego na zlecenie Wodociągów Białostockich sp. z o.o. oraz robotami drogowymi wykonywanymi na zlecenie ZDM. UWAGI * Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej, * Włazy żeliwne dostarcza ZDM * Wykonawca dostarczy wszystkie pozostałe materiały niezbędne do wykonania zamówienia. * Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres min. 3 (trzy) lata licząc od dnia protokolarnego odbioru całości robót * Wykonawca ponosi koszt wytyczenia i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą poinwentaryzacyjną * Wykonawca ponosi koszty odwodnienia * Rozliczenie ryczałtowe wykonanych robót Zamawiający wymaga od Wykonawców którzy zamierzają przy wykonaniu przedmiotu zamówienia posługiwać się podwykonawcą /podwykonawcami/, do określenia w treści ich oferty części zamówienia której wykonanie powierzą podwykonawcy /podwykonawcom/ oraz podania przez Wykonawcę firmy/firm (nazwy) podwykonawcy /podwykonawców/. 9. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej (w tym sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej po 6 egz., w tym po 3 w kolorze) wraz z zestawieniem długości i powierzchni zrealizowanych elementów infrastruktury technicznej z podziałem na poszczególne pasy drogowe, 2) organizacji i zabezpieczenia budowy oraz czynności niezbędne do przekazania inwestycji, a także przekazanie pasa drogowego Zarządowi Dróg Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku, zapewnienie ciągłego dostępu (dojścia i dojazdu) do budynków sąsiadujących z ww. inwestycją w trakcie jej realizacji; 3) wprowadzenia organizacji ruchu na czas budowy; 4) odbudowy poziomej osnowy geodezyjnej III klasy w zakresie objętym terenem inwestycji; 5) wykonania niezbędnych badań laboratoryjnych; 6) sporządzenia dokumentacji powykonawczej - 3 egz. (w tym 1 egz. dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia zakończenia budowy do właściwego Nadzoru Budowlanego) 7) przygotowania wymaganych dokumentów oraz przeprowadzenie pomiarów, prób, badań i czynności niezbędnych do odbioru inwestycji, 8) poniesienia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego; 9) odtworzenia wierzchniej warstwy nawierzchni utwardzonych, humusu oraz zieleni. 10) uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 11. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 11. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 12. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XIX SIWZ "Opis kryteriów i sposobu oceny ofert".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45262212-0, 45232130-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 320000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bogdan Józef Falkowski - INSTALACJE
Email wykonawcy: instalacje.fb@interia.eu
Adres pocztowy: Filipy 41
Kod pocztowy: 17-132
Miejscowość: Wyszki
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 264450
Oferta z najniższą ceną/kosztem 264450
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 266910
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.