To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-29
Ogłoszenie nr 500151109-N-2018 z dnia 29-06-2018 r.
Miasto Białystok: Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Białymstoku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555178-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500115264-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 050658640,
ul. Słonimska
1,
15-950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 869 62 49, e-mail
zzp@um.bialystok.pl, faks
85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Białymstoku
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na zapewnieniu nielimitowanego dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Białymstoku, na podstawie dostarczonych imiennych kart w ramach miesięcznego abonamentu. 2. Uczestnikami programu będą pracownicy Urzędu Miejskiego. Maksymalna liczba zgłoszonych pracowników wyniesie 250 osób miesięcznie. 3. Liczba pracowników określona w pkt 2 ma charakter szacunkowy, mający na celu określenie ceny oferty. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób korzystających z usług sportowo-rekreacyjnych w okresie rozliczeniowym (miesięcznym) w ramach wynagrodzenia określonego w umowie. 4. Wykonawca w ramach wykonania umowy winien świadczyć usługi sportowo-rekreacyjne, w szczególności: basen, zajęcia fitness, aqua aerobic, joga, siłownia, sauna, sztuki walki, taniec, grota solna, indoor cycling, ścianka wspinaczkowa. 5. Wykonawca zapewni nielimitowaną (umożliwiającą dostęp do różnych obiektów tego samego dnia, bez deklaracji korzystania z określonej lokalizacji) możliwość korzystania z wybranych przez uprawnionego obiektów (w godzinach otwarcia, w których świadczone są usługi, przy uwzględnieniu wewnętrznych regulaminów lub grafików obiektów). Wykonawca, w ramach umowy, umożliwi także korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania umowy z Zamawiającym. 6. Cena imiennego karnetu, zapewniającego miesięczny dostęp do korzystania z usług stanowiących przedmiot zamówienia w wymaganej przez Zamawiającego minimalnej ilości obiektów, winna obejmować całość świadczenia przedmiotu zamówienia bez jakichkolwiek dopłat, chyba że dopłaty wprowadzone są przez same punkty sportowo-rekreacyjne. 7. Pracownicy Zamawiającego powinni mieć możliwość korzystania z usług z zakresu objętego przedmiotem zamówienia, takich jak wymienione w pkt 4, w obiektach położonych na terenie miasta Białegostoku oraz na terenie gmin sąsiadujących administracyjne z miastem Białystok, jak również w pozostałej części kraju. Liczba obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie miasta Białegostoku nie może być mniejsza niż 35, w tym co najmniej jeden obiekt umożliwiający dostęp do basenu o długości co najmniej 25 m. 8. Przez jeden obiekt sportowy rozumie się budynek lub samodzielny lokal, w którym świadczone są usługi objęte zamówieniem. Jeżeli dwa niezależne podmioty świadczące usługi odpowiadające swym przedmiotem treści zamówienia publicznego zostały zlokalizowane w odrębnych lokalach tego samego budynku, wówczas na gruncie prowadzonego postepowania zostaną zakwalifikowane jako dwa odrębne obiekty sportowe. 9. Pracownicy Zamawiającego uprawnieni do korzystania z usług będą mieli możliwość dostępu do obiektów za okazaniem karty imiennej i potwierdzeniem tożsamości dowodem osobistym. Jedynym sposobem weryfikacji i dostępu użytkowników do obiektów sportowo - rekreacyjnych będzie imienna karta z dokumentem ze zdjęciem oraz imieniem i nazwiskiem użytkownika. 10. Aktualna lista usług oraz obiektów będzie dostępna na stronie internetowej wskazanej przez Wykonawcę wraz z dokładną charakterystyką dostępu do obiektu. 11. Zamawiający będzie finansował zamówienie w części z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Minimalne dofinansowanie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wyniesie co najmniej 50 %. Płatnikiem całości należności wobec Wykonawcy będzie Zamawiający. 12. Dostawa kart nastąpi na następujących warunkach: a) możliwość nieodpłatnej zamiany osób korzystających z usług przez Zamawiającego, b) w przypadku konieczności wystawienia duplikatu karty Wykonawca zapewni wydanie jej bezpłatnie, c) możliwość rezygnacji przez poszczególne osoby z usług bez wpływu na cenę karty, d) każdorazowe dostarczenie kart do siedziby Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
651360
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Benefit Systems S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
654000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Konserwacja, bieżące naprawy i obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku z podziałem na 3 części
- wykonanie prac geodezyjnych obejmujących opracowanie dokumentacji geodezyjnej
- Opracowanie dokumentacji i roboty budowlane w formule"zaprojektuj i wybuduj" związane z inwestycją o nazwie:"Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr681 -ul. Sienkiewicza w Brańsku"
- Opracowanie dokumentacji i roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj" związane z inwestycją o nazwie: "Przebudowa odcinka ul. Sienkiewicza (droga wojewódzka Nr 681) w Brańsku".
- Remont drogi powiatowej Nr 1565B na odcinku od m. Brzozowo Stare do m. Brzozowo Panki - Etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji obiektów oświatowych SP Nr 43, ul. Stroma 16-cz I SP Nr 44, ul. Rumiankowa 13-cz II ZS-P Nr 5, ul. Magnoliowa 13-cz III
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wydarzeń związanych ze "Zlotem OSEhero"
- Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktyki zażywania substancji psychoaktywnych i przeciwdziałania przemocy.
- Obsługa Low Impact Renewable Energy Conference organizowanej z okazji 10-lecia Systemu KZR INiG przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 18-20 listopada 2024 r.
- Organizacja wypoczynku letniego na terenie Polski (nad morzem, w górach, nad jeziorami) dla dzieci i młodzieży w wieku 7 do 16 lat z terenu województwa lubuskiego.
- Organizacja wycieczek dla Seniorów (60+) na rzecz Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piasecznie
- "Modernizacja obiektu krytej pływalni w Limanowej".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.