eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › Zakup towarów i materiałów na potrzeby modernizacji Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zarządzanego przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kcyni Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-29

Ogłoszenie nr 500150252-N-2018 z dnia 29-06-2018 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kcyni Spółka z o.o.: Zakup towarów i materiałów na potrzeby modernizacji Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zarządzanego przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kcyni Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563304-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kcyni Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 9054563700000, ul. ul. Nakielska 9, 89240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 893 757, e-mail zgkimkc@logonet.com.pl, faks 525 894 672.
Adres strony internetowej (url): www.zgkimkcynia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup towarów i materiałów na potrzeby modernizacji Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zarządzanego przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kcyni Sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-2/PSZOK/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup towarów i materiałów na potrzeby modernizacji Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zarządzanego przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kcyni Sp. z o.o. obejmuje następujące zadania częściowe: A. Zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych na potrzeby utwardzenia placu: 1) Kostka brukowa: 2) Beton: 3) Piasek: Zamawiający informuje, iż w ramach przedmiotowego zadania, z uwagi na jego specyfikę, dopuszcza możliwość zwiększenia ilości zakupionych materiałów - szczegóły zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). B. Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych na potrzeby ogrodzenia terenu: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paneli ogrodzeniowych wraz z niezbędnymi elementami do budowy ogrodzenia - długość ogrodzenia 150 m 1) Panele ogrodzeniowe: 60 szt. 2) Słupki ogrodzeniowe: 61 szt. 3) Obejmy ogrodzeniowe w ilości: 4) Brama wjazdowa 5) Furtka wejściowa 6) Łącznik do podmurówki betonowej 7) Podmurówka betonowa: 60 szt. C. Zadanie nr 3 - Zakup wraz z dostawą zieleni do nasadzeń na terenie PSZOK: Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzewów ozdobnych do nasadzeń na terenie PSZOK w Kcyni - dostawa krzewów z gatunku: Cis pospolity (Taxus baccata L.) - ilość 300 szt. - wysokość do 40 cm D. Zadanie nr 4 - Zakup wraz z dostawą przyrządów do ważenia odpadów: 1) Waga najazdowa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej wagi samochodowej najazdowej, bezfundamentowej na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kcyni - 1 szt. 2) Waga paletowa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wagi paletowej o stalowej konstrukcji, malowanej proszkowo na kolor czarny, wykonanej z profilu zamkniętego 120x60 mm z rolkami i uchwytem ręcznym, z panelem sterującym oraz kablem podłączeniowym - 1 szt. E. Zadanie nr 5 - Zakup wraz z dostawą wózka paletowego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ręcznego, pneumatycznego wózka (tzw. Paleciak ) dostosowanego do podnoszenia i transportu palet i koszy - 1 szt. F. Zadanie nr 6 - Zakup wraz z dostawą palet z tworzywa sztucznego oraz pojemników na odpady: Przedmiotem zamówienia jest nowych palet transportowych z tworzywa sztucznego oraz różnego rodzaju pojemników do segregacji i magazynowania odpadów: 1) Dostawa palet transportowych z tworzywa sztucznego - 50 szt. 2) Dostawa nowych pojemników z tworzywa sztucznego o pojemności 1100 l do segregacji odpadów w ilościach: ? 25 szt. w kolorze zielonym, ? 30 szt. w kolorze żółtym, ? 30 szt. w kolorze niebieskim. 3) Dostawa beczek i innych pojemników specjalistycznych: Łączna ilość beczek i pojemników specjalistycznych przewidziana do zakupu to 20 szt., w tym: a) Beczki z tworzywa sztucznego na odpady niebezpieczne: ? o pojemności 220 l - 9 szt. ? o pojemności 120 l - 10 szt. b) Dostawa pojemnika na odpady niebezpieczne: Łączna ilość pojemników przewidziana do zakupu to 1 szt. G. Zadanie nr 7 - Zakup wraz z dostawą urządzeń i materiałów do budowy systemu monitoringu wizyjnego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych elementów systemu monitoringu wizyjnego do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kcyni. 1) Kamera zewnętrzna - ilość: 10 szt. 2) Rejestrator obrazu z 16 kamer IP w rozdzielczości do 8 Mpx - ilość: 1 szt. 3) Dysk Twardy HDD (hard disk drive) - ilość: 2 szt. 4) Adapter do kamer tubowych i kopułkowych - ilość: 10 szt. 5) Zarządzalny, przemysłowy switch 16xPoE - ilość: 1 szt. 6) Nadajnik - odbiornik radiowy - ilość: 2 szt. 7) Kabel UTP kat 5e żelowany - ilość: 600 m 8) Wtyk RJ-45 - ilość: 30 szt. 9) Monitor serwisowy - ilość: 1 szt. H. Zadanie nr 8 - Zakup wraz z dostawą urządzeń i materiałów do budowy infrastruktury oświetlenia terenu: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń i materiałów umożliwiających wybudowanie w pełni funkcjonalnej infrastruktury oświetlenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Kcyni. 1) Lampa LED zewnętrzna - ilość: 6 szt. 2) Złączki typu Wago - ilość: 100 szt. 3) Kołki rozporowe 14 x 70 mm z wkrętami 10 x 100 mm - ilość: 40 szt. 4) Kołki rozporowe 8 x 40 mm z wkrętem 4 x 45 mm - ilość: 900 szt. 5) Rurki instalacyjne - ilość: 400 m 6) Łącznik giętki do rurek instalacyjnych - ilość: 170 szt. 7) Uchwyty do rur 22 mm - ilość: 800 szt. 8) Wyłącznik różnicowo-prądowy AC 25A - ilość: 1 szt. 9) Automat zmierzchowy - ilość: 1 szt. 10) Stycznik - ilość: 1 szt. 11) Wyłącznik nadmiarowo-prądowy - ilość: 3 szt. 12) Kabel YDY 5 x 2,5 450/750V - ilość: 200 m 13) Kabel YDYp 3x1,5 - ilość: 50 m 14) Puszki rozgałęźne hermetyczne - ilość: 6 szt. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający, dopuszczając w Rozdziale I pkt. III ppkt 6 SIWZ, złożenie oferty równoważnej, wskazuje, że warunkiem uznania oferty za równoważną jest uzyskanie, za pomocą rozwiązania równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, rezultatu identycznego z określonym w niniejszym rozdziale i dokumentach dot. przedmiotu zamówienia, wskazanych w rozdziale III SIWZ. 2. UWAGA: Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po dostarczeniu Zamawiającemu faktury i potwierdzeniu przez Zamawiającego prawidłowego wykonania dostawy (protokół odbioru przedmiotu zamówienia z wynikiem pozytywnym), zgodnie z terminem płatności wskazanym przez Wykonawcę w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34928480-6


Dodatkowe kody CPV: 31000000-6, 34971000-4, 35120000-1, 34928480-6, 44143000-4, 42410000-3, 42923000-2, 42923110-6, 03451300-9, 44231000-8, 14211000-3, 44114100-2, 44113100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych na potrzeby utwardzenia placu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa faktyczna unieważnienia: w przedmiotowym zadaniu do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP w zw. z art. 93 ust. 2 PZP.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup wraz z dostawą materiałów budowlanych na potrzeby ogrodzenia terenu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa faktyczna unieważnienia: w przedmiotowym zadaniu do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP w zw. z art. 93 ust. 2 PZP.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup wraz z dostawą zieleni do nasadzeń na terenie PSZOK

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa faktyczna unieważnienia: w przedmiotowym zadaniu do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP w zw. z art. 93 ust. 2 PZP.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zakup wraz z dostawą przyrządów do ważenia odpadów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14100
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 01
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KNS Przemysław Wielgo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młoda 53
Kod pocztowy: 25-619
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23944.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23944.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23944.41
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zakup wraz z dostawą wózka paletowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1100
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KNS Przemysław Wielgo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młoda 53
Kod pocztowy: 25-619
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1511.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1511.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1511.06
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zakup wraz z dostawą palet z tworzywa sztucznego oraz pojemników na odpady

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa faktyczna unieważnienia: w przedmiotowym zadaniu do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP w zw. z art. 93 ust. 2 PZP.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Zakup wraz z dostawą urządzeń i materiałów do budowy systemu monitoringu wizyjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9800.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KNS Przemysław Wielgo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młoda 53
Kod pocztowy: 25-619
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13335.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10354.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13335.83
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Zakup wraz z dostawą urządzeń i materiałów do budowy infrastruktury oświetlenia terenu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa faktyczna unieważnienia: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP zw. z art. 93 ust. 2 PZP.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.