To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-29
Ogłoszenie nr 500150024-N-2018 z dnia 29-06-2018 r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie: Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie i renowacji stolarki okiennej i drzwiowej wraz z dostosowaniem jej do wymagań programu termomodernizacji budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie stanowiących pierwszy etap robót w ramach realizacji projektu "Kompleksowa termomodernizacja budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - pl. Matejki 13, ul. Smoleńsk 9, ul. Karmelicka 16" - umowa o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3. Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1. "Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563198-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500116970-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27578300000,
ul. Plac Matejki
13,
31157
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
122 992 041, e-mail
zp@asp.krakow.pl, faks
124 226 566.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie i renowacji stolarki okiennej i drzwiowej wraz z dostosowaniem jej do wymagań programu termomodernizacji budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie stanowiących pierwszy etap robót w ramach realizacji projektu "Kompleksowa termomodernizacja budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - pl. Matejki 13, ul. Smoleńsk 9, ul. Karmelicka 16" - umowa o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP-3942-10/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu robót budowlanych - wymiana i renowacja stolarki okiennej i drzwiowej wraz z dostosowaniem jej do wymagań programu termomodernizacji budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia stanowią pierwszy etap robót termomodernizacyjnych w budynku przy ul. Smoleńsk 9, w ramach realizacji projektu, objętego umową nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00. Projekt pod nazwą: "Kompleksowa termomodernizacja budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - pl. Matejki 13, ul. Smoleńsk 9, ul. Karmelicka 16". 2. Budynek przy ul. Smoleńsk 9 w Krakowie jest obiektem zabytkowym, wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-112, decyzją z dnia 20.10.1965 r. Wobec tego Wykonawca musi podjąć wszelkie konieczne działania w celu zapewnienia ochrony i zabezpieczenia budynku przed uszkodzeniem i zniszczeniem. 3. Zakres dokumentacji projektowej opisanej w ust. 4 obejmuje cały budynek Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki znajdujący się w Krakowie przy ul. ul. Smoleńsk 9, DZ. NR 7 OBR. 145, jedn. ewid. Śródmieście, natomiast zakres i typ robót budowlanych objętych niniejszym postępowaniem obejmuje: 1) Wykonanie i wymianę (demontaż istniejących i montaż nowych) drewnianych okien skrzynkowych na wzór istniejących w elewacji frontowej budynku 2) Renowację istniejących drewnianych okien skrzynkowych na poziomie I piętra w elewacji frontowej wraz z ich dostosowaniem do założeń termomodernizacji 3) Wykonanie i wymianę drewnianych okien skrzynkowych na okna drewniane jednoramowe wg projektu i założeń termomodernizacji budynku 4) Renowację bram i drzwi wg zestawienia stanowiącego załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ 5) Wymianę parapetów wewnętrznych po wymianie stolarki okiennej 6) Wymianę parapetów zewnętrznych na elewacjach docieplanych wraz z ich dostosowaniem do grubości izolacji 7) Uzupełnienie parapetów zewnętrznych z dachówki ceramicznej od strony podwórka 8) Wywiezienie i utylizacja okien i drzwi z demontażu 9) Zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót 10) Organizacja ruchu, zajęcie chodnika i ulicy na czas robót Zestawienie okien i parapetów, o których mowa powyżej stanowi załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ. 4. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje całość prac termomodernizacyjnych w budynku Akademii Sztuk Pięknych znajdującego się w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 i został określony w dokumentacji projektowej, na którą składają się: projekt budowlany (część architektoniczno - budowlana) pn. Przebudowa budynku polegająca na: 1) Ociepleniu ścian zewnętrznych 2) Ociepleniu stropu 3) Ociepleniu ściany 4) Wymianie poszycia dachu części oficynowej 5) Budowie instalacji wentylacji mechanicznej 6) Przebudowie wewnętrznych instalacji c.o., elektrycznej, odgromowej w budynku przy ul. Smoleńsk 9, DZ. NR 7 OBR. 145 SRÓDMIEŚCIE W KRAKOWIE, sporządzony przez Pracownię Projektową - Paweł Jabłoński z siedzibą: plac Bolesława Chrobrego 1, 43-300 Bielsko-Biała, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) załączone do niniejszej SIWZ (załącznik nr 8 i nr 9) 5. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, STWiORB lub zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia obowiązywać będzie najszerszy zakres robót objętych zamówieniem. 6. Roboty objęte niniejszym postępowaniem będą wykonywane w czynnym budynku stanowiącym siedzibę Wydziału Form Przemysłowych, Wydziału Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki oraz Biblioteki Głównej Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, którego funkcjonowanie poza obszarem robót nie będzie ograniczane. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega, iż prace uciążliwe dla użytkowników i uciążliwe dla funkcjonowania ASP należy wykonywać zgodnie z ustalonym z użytkownikami harmonogramem lub w dni wolne od pracy, przy czym prace głośne i uciążliwe należy wykonywać nie dłużej niż do godziny 22.00. 7. Harmonogram wykonywania prac uzgodniony z użytkownikami obiektu (w tym szczegółowe rozplanowanie wymiany okien w poszczególnych pomieszczeniach budynku ASP) Wykonawca winien przedłożyć w terminie do 14 dni od podpisania umowy. Zamawiający stawia wysokie wymagania co do organizacji, jakości i efektu wykonywanych robót oraz elastyczności w zakresie terminów wykonania wymiany okien w poszczególnych pomieszczeniach. 8. Wykonanie prac należy zorganizować w taki sposób, aby w jak największym stopniu wykluczyć/ograniczyć osadzanie się kurzu i pyłu poza obszarem prowadzenia prac. Do Wykonawcy należeć będzie zabezpieczenie na czas robót pomieszczeń, ich umeblowania i wyposażenia oraz zbiorów bibliotecznych lub w niektórych przypadkach do czasowego demontażu i wyniesienia elementów wyposażenia pomieszczeń. Zabezpieczenie należy ustalać zawsze z użytkownikiem, Wykonawca zostanie dopuszczony do robót na danym odcinku dopiero po odbiorze przez Inspektora i Użytkownika wykonanych zabezpieczeń. 9. Z uwagi na zabytkowy charakter obiektu nowa stolarka okienna i drzwiowa musi stanowić dokładne odwzorowanie stolarki istniejącej. Przed wykonaniem partii okien Wykonawca wykona i przedstawi okno wzorcowe dla każdej partii okien, które zostanie ocenione przez komisję konserwatorską w zakresie jego zgodności z projektem i oryginałem. 10. Przed wejściem pracowników Wykonawcy na budynek w celu montażu okien, Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji imienny wykaz pracowników, którzy będą wykonywać prace budowlane. Zmiana osób wskazanych w wykazie wymagać będzie każdorazowego pisemnego zgłoszenia i akceptacji Zamawiającego. 11. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz warunki wykonywania robót uregulowane zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 12. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia. W przypadku zauważenia, że zakres robót wynikający z dokumentacji projektowej i STWiORB jest niepełny, Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia tego Zamawiającemu przed terminem składania ofert. W przypadku braku uwag Zamawiający uzna, że Wykonawca sprawdził i zweryfikował dostarczoną dokumentację i nie będzie wnosił żadnych roszczeń do Zamawiającego uznając dostarczoną dokumentację za prawidłową i wystarczającą podstawę realizacji zamówienia. 13.Zamawiający zaleca Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia dokonanie wizji lokalnej obiektu będącego przedmiotem zamówienia, podczas której Wykonawcy mogą dokonać stosownych oględzin i pomiarów m.in. celem sprawdzenia miejsca prac oraz warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawcy mają możliwość dokonania tych czynności podczas wizji lokalnej. Wizja lokalna odbędzie się na wniosek Wykonawcy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Do kontaktów w sprawie wizji lokalnej upoważniony jest mgr inż. arch. Dariusz Barszczewski - telefon: 12/299-20-46 w godz. 8.00-15.00. 14. Zamawiający nie będzie udzielał bezpośrednio żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia (również podczas wyznaczonego spotkania w sprawie przeprowadzenia wizji lokalnej) odsyłając Wykonawców do przewidzianego ustawą Prawo zamówień publicznych trybu udzielania wyjaśnień treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 15. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, bądź użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem: 1) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 2) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 3) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itd.), 4) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 5) standardów emisyjnych, 6) izolacyjności cieplnej Ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 16. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wszelkie prace fizyczne bezpośrednio związane z wykonaniem robót objętych zamówieniem wskazane w niniejszym rozdziale w pkt. 3, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r., poz. 108), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2017 r., nr 0, poz. 847 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia. W szczególności obowiązek ten dotyczy: stolarzy, tynkarzy, montażystów stolarki. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązek nie obejmuje osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) oraz dostawców materiałów i urządzeń. 17. W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej, na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę, kopii umów o pracę ww. osób, potwierdzających: imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić) lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Obowiązki Wykonawcy oraz kary umowne za nie wywiązywanie się z obowiązków w tym zakresie zostały uregulowane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 19. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy. 20. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. Na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Wykonawca jest zobowiązany umieścić w składanej ofercie informację o części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i wskazać nazwy (firmy) podwykonawców. Informację o braku podstaw do ich wykluczenia wykonawca zamieszcza w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania Jeżeli Wykonawca nie zamieści w ofercie ww. informacji, wówczas zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie bez udziału Podwykonawców. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia Podwykonawcy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jego działania jak za własne. 21. Wymagany termin gwarancji: minimum 60 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez usterek. Uwaga: Okres udzielonej gwarancji winien zostać podany przez Wykonawcę w ofercie w "miesiącach". Zaoferowany okres gwarancji będzie podlegał ocenie punktowej w ramach kryterium oceny ofert. Okres gwarancji zostanie określony w umowie na podstawie oferty, która zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262690-4, 45400000-8, 45410000-4, 45443000-4, 45420000-7, 45421000-4, 45421100-5, 45421130-4, 45421132-8, 45421145-2, 45422100-2, 45450000-6, 44221000-5, 45440000-3, 45441000-0, 45442100-8, 45453000-7, 45454100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
904944.84
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kołodziejczyk Janusz "Okna Kołodziejczyk"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1062906.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: W informacji o cenie wybranej oferty przyjęto wszystkie złożone oferty(w tym oferty odrzucone z powodu błędów w obliczeniu ceny). Spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, cena wybranej oferty jest ceną najniższą. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pn.: Budowa oświetlenia przy ul. Olsztyńskiej w rejonie mostu przy Bulwarach Białuchy
- Świadczenie usług rzecznika patentowego dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 części
- Remont wnętrz w Budynku C Zespołu Szkół i Placówek pn. Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej 6
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc parkingowych wokół Przychodni Rejonowej ul. Na Kozłówce wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Krakowie na os. Oświecenia 30
- Opracowanie koncepcji budowy podziemnego przejścia pieszo-rowerowego pod układem drogowo-torowym w rejonie ul. Suchej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.