eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynków nr 71, 72, 75, 35 wraz ze zmianą sposobu użytkowania z mieszkalnego na szkoleniowy wraz z towarzyszącą infrastrukturą.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-28

Ogłoszenie nr 500149326-N-2018 z dnia 28-06-2018 r.

Centrum Szkolenia Policji: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynków nr 71, 72, 75, 35 wraz ze zmianą sposobu użytkowania z mieszkalnego na szkoleniowy wraz z towarzyszącą infrastrukturą.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548922-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Szkolenia Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 1196868700000, ul. ul. Zegrzyńska 121, 05119 Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226 053 257, e-mail zzp@csp.edu.pl, faks 226 053 585.
Adres strony internetowej (url): www.csp.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkolenie policji

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynków nr 71, 72, 75, 35 wraz ze zmianą sposobu użytkowania z mieszkalnego na szkoleniowy wraz z towarzyszącą infrastrukturą.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

14/18/IR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia było wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynków nr 71, 72, 75, 35 wraz ze zmianą sposobu użytkowania z mieszkalnego na szkoleniowy wraz z towarzyszącą infrastrukturą. 2. Pełen zakres robót ujęty został w poniższych dokumentach: a) Projekty budowlane budynków nr 35, 71, 72, 75 - architektura oraz Projekt budowlany zagospodarowanie terenu, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ; b) Projekty wykonawcze budynków nr 35, 71, 72, 75 (architektura, instalacje elektryczne, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje teletechniczne, węzeł cieplny oraz Projekt wykonawczy zagospodarowanie terenu (architektura, mała architektura, zieleń, drogi, instalacje elektryczne, sanitarne, zewnętrzne instalacje teletechniczne i przyłącza); stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budynków nr 35, 71, 72, 75 oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zagospodarowania terenu, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ; d) Przedmiary robót budynków nr 35, 71, 72, 75 (branża budowlana, branża elektryczna, branża wentylacyjna i klimatyzacja, branża wodociągowa i kanalizacyjna, branża teletechniczna, branża węzeł cieplny) oraz Przedmiary zagospodarowania terenu (branża zieleń, branża mała architektura, branża neony i szyby, branża ciągi komunikacyjne, branża elektryczna, branża sieć grzewcza, branża instalacje teletechniczne, branża przyłącze teletechniczne), stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ; 3. Wszystkie wbudowane wyroby budowlane winny posiadać stosowne atesty lub certyfikaty. 4. Zamawiający wymagał, aby Wykonawca na 3 dni przed zawarciem umowy dostarczył do siedziby Zamawiającego sporządzone na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej kosztorysy ofertowe. 5. Wykonawca zobowiązał sie zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Zamawiający zastrzegł, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych na ten cel środków finansowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45314300-4, 45332000-3, 45331200-8, 45233294-6, 45233252-0, 45232140-5, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4246427.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "KONREM MET" Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Szydłowiecka 150 B
Kod pocztowy: 26-502
Miejscowość: Jastrząb
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5159850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5159850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6190000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 60%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.