To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-28
Ogłoszenie nr 500148923-N-2018 z dnia 28-06-2018 r.
Powiat Kamieński: Dostawę wyposażenia do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kamieniu Pomorskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529902-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Zamawiającym jest: 1. Powiat Kamieński 2. Adres: ul. Wolińska 7b, 72-400 Kamień Pomorski 3. Strona internetowa: http://bip.powiatkamienski.pl/ 4. Podmiot, któremu Zamawiający powierzył przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy: Pomorska Grupa Doradcza ul. Zbożowa 7/46, 81-020 Gdynia 5. Adres poczty elektronicznej: przetargi@kamilzbroja.eu 6. Numer telefonu: 500 205 198
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kamieński, Krajowy numer identyfikacyjny 81168414300000,
ul. Wolińska
7b,
72-400
Kamień Pomorski, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
913 823 120, e-mail
mniemczycka@powiatkamienski.pl, faks
913 823 121.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiatkamienski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę wyposażenia do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Kamieniu Pomorskim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PGD/KP/001
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyszczególnione w załącznikach do niniejszej SIWZ w podziale na części: a. Część Ia zamówienia - wyposażenie pracowni gastronomicznej, b. Część Ib zamówienia - wyposażenie pracowni gastronomicznej c. Część Ic zamówienia - wyposażenie pracowni gastronomicznej d. Część II zamówienia - dostawa, instalacja i uruchomienie systemu e-l-earningowego, e. Część III zamówienia - dostawa wraz z instalacją komputerów oraz sprzętu i urządzeń, f. Część IVa zamówienia - wyposażenie pracowni hotelarskiej, g. Część IVb zamówienia - wyposażenie pracowni hotelarskiej, h. Część IVc zamówienia - wyposażenie pracowni hotelarskiej, i. Część IVd zamówienia - wyposażenie pracowni hotelarskiej, j. Część V zamówienia - dostawa oprogramowania badania kompetencji zawodowych. 2. Każdy z załączników dotyczy odrębnej części zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, znajdującymi się na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/, w tym w szczególności przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego na ośmiu regułach: ? Użyteczność dla osób o różnej sprawności, ? Elastyczność w użytkowaniu, ? Proste i intuicyjne użytkowanie, ? Czytelna informacja, ? Tolerancja na błędy, ? Wygodne użytkowanie bez wysiłku, ? Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania, ? Percepcja równości (Regułę definiuje się w następujący sposób: "Projekt winien minimalizować możliwość postrzegania indywidualnego jako dyskryminujące" (źródło: Kondrad Kaletsch, 2009, The Eighth Principle of Universal Design [w:] Design for All [online]. Newsletter Design For All, Vol-4 march 2009. New Delhi: Institute of India 2009, str.67-72. [dostęp: 25 czerwca 2009]. Dostęp w Word Wide Web: http://www.designforall.in/newsletter_March2009.pdf,) jest to zgodne z art. 9 i 19 Konwencji, które wskazują na samodzielne i na równych prawach korzystanie ze środowiska zurbanizowanego, usług, produktów i dostępu do TIK w sposób, który nie prowadzi do dyskryminacji i stygmatyzacji z uwagi na niepełnosprawność). 4. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ oraz w jej załącznikach pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny, tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. 5. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary produktów nie są wiążące i każdy z Wykonawców może dostarczyć inny produkt spełniający te same funkcje edukacyjne i rozwojowe. 6. Podane w opisie przedmiotu niektóre ilości wchodzących w skład jakiegoś zestawu są ilościami minimalnymi i każdy z Wykonawców może zaoferować inny zestaw z taką samą lub większą ilością elementów. 7. Podane w opisie przedmiotu zamówienia materiały, z których wykonane są zamawiane przedmioty mają jedynie charakter przykładowy i każdy z Wykonawców może zaoferować produkty wykonane z innych materiałów, które odpowiadają swoją funkcjonalnością podanym przykładom. 8. Termin gwarancji liczy się od daty odbioru bez uwag kompletnej dostawy wraz z instalacją jeżeli dotyczy. 9. Miejscem dostaw FRANCO jest Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kamieniu Pomorskim. 10. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. 11. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy papierową wersję Deklaracji Zgodności CE dla każdego z dostarczanych produktów. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar nie będzie odebrany oraz zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny o nie gorszych parametrach posiadający Deklarację Zgodności. 12. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji. 13. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wszystkie dostarczone artykuły na okres minimum 12 miesięcy liczony od daty odbioru całości zamówienia lub na okres zgodny z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9
Dodatkowe kody CPV: 39162200-7, 30213100-6, 39313000-9, 39314000-6, 39315000-3, 30236000-2, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wyposażenie pracowni gastronomicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56477.54
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UNIGASTRO Barbara Puć
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
69467.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wyposażenie pracowni gastronomicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20478
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALL GOOD SP. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25188.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie systemy e-learningowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
132357.72
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Euroimpex SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
162800
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Komputery i urządzenia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
108886.99
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: El toro Bobrowski Blatkiewicz Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
133931.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wyposażenie pracowni hotelarskiej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20220.32
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MERCO Systemy Komputerowe s.c. Leszek Pieńkowski, Michał Lutosławski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24871.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 0 NAZWA: Pozostałe części zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. art. 93 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - w wyznaczonym terminie nie wpłynęły żadne oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KAMIEŃ POMORSKI
- Remont murów i konserwacja murów obronnych wraz z elementami zagospodarowania terenu w Kamieniu Pomorskim przy ul. Lipowej, Klasztornej i Obrońców warszawy- etap I
- Przebudowa Przedszkola Publicznego nr 1 wraz z budową żłobka w Kamieniu Pomorskim realizowana w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- "Przebudowa odcinków ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 1031Z i nr 1024Z pomiędzy miejscowościami Gostyniec i Pobierowo".
więcej: przetargi KAMIEŃ POMORSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli, sprzętu komputerowego oraz urządzeń - pierwsze wyposażenie Szkoły Podstawowej w Mnikowie.
- Dostawa sprzętu komputerowego
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
- 82.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy oprogramowania dla Uniwersytetu Jagiellońskiego wraz z Collegium Medicum w ramach programu licencyjnego Microsoft Products and Services
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu o numerze 2022-1-PL01-KA131-HED-000063234
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.