eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wykonanie toalety kontenerowej dwustanowiskowej w dzielnicy Boguszowice Osiedle w systemie "projektuj i buduj"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-28

Ogłoszenie nr 500148480-N-2018 z dnia 28-06-2018 r.

Miasto Rybnik: Wykonanie toalety kontenerowej dwustanowiskowej w dzielnicy Boguszowice Osiedle w systemie "projektuj i buduj"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548295-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500098962-N-2018 500100520-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie toalety kontenerowej dwustanowiskowej w dzielnicy Boguszowice Osiedle w systemie "projektuj i buduj"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.40.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu toalety kontenerowej dwustanowiskowej oraz jej zabudowa na placu autobusowym przy ulicy Patriotów w dzielnicy Rybnika Boguszowice Osiedle. W ramach projektu toalety należy wykonać projekty przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i zasilania elektrycznego. Obiekt modułowy kontenera należy wyposażyć w instalacje wewnętrzne wodno-kanalizacyjne, elektryczne oraz monitoring. Kontener powinien posiadać 2 stanowiska: - wspólne dla kobiet i ludzi niepełnosprawnych - oddzielne dla mężczyzn Podstawowe minimalne wymiary obiektu, parametry i wyposażenie określono na załączonych rysunkach, natomiast dodatkowe wymagania opisano poniżej. Wymiary kontenera: - długość zewnętrzna od 3,1 m do 3,3 m - szerokość zewnętrzna od 2,1 do 2,3 m - wysokość wewnętrzna minimum 2,5 m - wysokość zewnętrzna od 2,8- 3,2 m - powierzchnia obiektu ok.7 m2 - kubatura obiektu ok.24 m3 - jedna kondygnacja naziemna Konstrukcja : ze stali nierdzewnej, samonośna (do ustawienia na płycie fundamentowej lub fundamentach punktowych) Podłoga : blacha ocynkowana wełna mineralna o gr. minimum 10 cm płyta nośna (np. OSB) płytki ceramiczne podłogowe Stropodach: płyta laminowana biała o grubości 12 mm lub blacha stalowa powlekana w kolorze białym folia paroizolacyjna wełna mineralna o gr. 15 cm płyta OSB lub wiórowa blacha stalowa ocynkowana Konstrukcja stropodachu musi zapewnić odprowadzenie wody na zewnątrz za pośrednictwem rynien i rur spustowych, które też są przedmiotem zamówienia. Ściany zewnętrzne: blacha stalowa w kolorze szarym wełna mineralna o gr. 15 cm folia paroizolacyjna płyta laminowana biała o grubości 12 mm lub blacha stalowa powlekana w kolorze białym Okna: PVC w kolorze białym o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż 1,6 W/(m2xK) Drzwi: jednoskrzydłowe stalowe (blacha) w kolorze szarym daszki nad drzwiami o szerokości minimum 1m i głębokości min.0.4m Oświetlenie: Oświetlenie zewnętrzne kontenera powinno zapewniać korzystanie z toalet w godzinach nocnych. Oświetlenie wewnętrzne powinno być energooszczędne z wykorzystaniem fotokomórki. Zamontować lampy UV. Ogrzewanie: W toalecie należy zaprojektować ogrzewanie elektryczne Zadanie będzie realizowane na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w systemie "zaprojektuj i wybuduj". Do obowiązków Wykonawcy będzie należało opracowanie projektu budowlanego, przygotowanie niezbędnych materiałów do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę, wybudowanie obiektu i przekazanie do użytkowania obiektu. Za zakończenie realizacji zadania będzie uważane przekazanie Zamawiającemu obiektu, który będzie można użytkować (w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane). Przedmiotem zamówienia jest prefabrykowany budynek toalety publicznej, składający się z dwóch niezależnych kabin, w tym podłączenie obiektu do sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i energetycznej. Budynek musi być wybudowany w technologii umożliwiającej jego całoroczne użytkowanie. Budynek musi odpowiadać warunkom technicznym i przepisom określonym w Ustawie Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002 nr 75 poz. 690 ze zmianami). Realizacja zadania będzie polegała na: 1. Wykonaniu dokumentacji budowlanej w zakresie: a) płyty fundamentowej lub fundamentu punktowego, b) budynku prefabrykowanej toalety, c) przyłączy wod-kan i energii elektrycznej. d) wykonaniu monitoringu obiektu 2. Przygotowaniu materiałów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę. 3. Uzyskaniu pozwolenia na budowę. 4. Budowie obiektu wraz z przyłączami i monitoringiem. 5. Wykonaniu dokumentacji powykonawczej. 6. Wykonaniu świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu. 7. Wykonaniu instrukcji p.poż dla obiektu. 8. Przekazaniu Zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do wystąpienia przez Zamawiającego do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego o pozwolenia na użytkowanie obiektu. 9. Przekazaniu obiektu do użytkowania, w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane. Projekt budowlany należy opracować w 5 egzemplarzach w wersji papierowej i przekazać Zamawiającemu w dniu wyznaczonym w umowie jako termin zakończenia tego etapu realizacji zadania, wraz z 1 płytą CD z zawartością tego opracowania w formacie PDF. Projekt zostanie odebrany przez Zamawiającego bez uwag, pod warunkiem opracowania go zgodnie z zapisami Ustawy Prawo budowlane, szczególnie z art. 34, oraz z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. Projekt musi zostać podpisany przez osobę projektującą i osobę sprawdzającą oraz posiadać pozytywną opinię rzeczoznawcy do spraw przeciwpożarowych i sanitarnych. Projekt nie zostanie przyjęty przez Zamawiającego jeżeli: - nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego dotyczących jego parametrów technicznych opisanych w programie funkcjonalno-użytkowym, - nie będzie posiadał wyposażenia i rozwiązań funkcjonalnych opisanych w programie funkcjonalno-użytkowym, - będzie niezgodny z wymaganiami niniejszej specyfikacji, - będzie opracowany niezgodnie z wyżej wymienioną ustawą i rozporządzeniem. Budowa toalety będzie realizowana na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę, a budowa przyłączy na podstawie art. 29a Prawa budowlanego, czyli bez zgłoszenia, ale z koniecznością sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wybudowanej infrastruktury oraz naniesienia jej na mapy państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Projekt budowy przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej wymaga uzgodnienia z miejskim przedsiębiorstwem wodociągowym, natomiast projekt zasilania energetycznego zostanie wykonany na podstawie przekazanych przez Zamawiającego warunków podłączenia podlega uzgodnieniu w zakładzie energetycznym i z Zamawiającym . Obowiązki dotyczące Wykonawcy: W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: 1. Zraszania wodą terenu budowy w okresach suszy. 2. Stosowania zabezpieczeń pylistych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie) 3. Transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów. 4. Stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających plac budowy pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: 1. Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania. 2. Organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Jeżeli w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Wykonawca, który powołuje się w swojej ofercie na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że projekt będzie dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. Toaleta zostanie dostosowana do swobodnego korzystania dla osób niepełnosprawnych. W tym celu spełnione będą następujące wytyczne: - poziom podłogi kontenera będzie nie wyżej niż 2 cm ponad poziomem chodnika - drzwi zgodnie z przepisami (min. 90x200cm w świetle przejścia) - wolna przestrzeń manewrowa dla wózków o średnicy koła 150 cm - bezpieczne zaokrąglone pochwyty - umiejscowienie przycisków i urządzeń w miejscach i na wysokościach dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: dotyczy części kanalizacyjnej i wodociągowej: - roboty ziemne - roboty montażowe dotyczy części elektrycznej: - roboty ziemne - układanie kabla - montaż wysięgników i opraw oświetlenia dotyczy montażu kontenera: - wykonanie fundamentu pod kontener - ustawienie kontenera - połączenie kontenera z infrastruktura zewnętrzną W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego. Szczegółowy opis budynku i jego wyposażenia zawiera program funkcjonalno-użytkowy. Załącznikami do SIWZ są mapa z planowana lokalizacją toalety kontenerowej (rys. 1), układ funkcjonalny z wyposażeniem (rys. 2), warunki wstępne podłączenia wody i odprowadzenia ścieków wydane przez PWiK Rybnik oraz warunki podłączenia energii elektrycznej wydane przez firmę Tauron.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111291-4


Dodatkowe kody CPV: 45316100-6, 45215500-2, 44211100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 243902.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Budotechnika Sp. z o.o.
Email wykonawcy: marketing3@budotechnika.com.pl
Adres pocztowy: ul. Bierawka 2a
Kod pocztowy: 44-145
Miejscowość: Pilchowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 194157.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 194157.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 194340.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.