eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Modernizacja budynku przy ul. A.Chmielowskiego 6 wraz z zagospodarowaniem terenu - DPS, ul. Krakowska 55

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-27

Ogłoszenie nr 500147733-N-2018 z dnia 27-06-2018 r.

Dom Pomocy Społecznej: Modernizacja budynku przy ul. A.Chmielowskiego 6 wraz z zagospodarowaniem terenu - DPS, ul. Krakowska 55

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599660-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 29299400000, ul. ul. Krakowska 55, 31-066 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 4306317, e-mail dyrekcja@dpskrakowska.krakow.pl, faks 12 4306212.
Adres strony internetowej (url): www.dpskrakowska.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku przy ul. A.Chmielowskiego 6 wraz z zagospodarowaniem terenu - DPS, ul. Krakowska 55

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Modernizacja budynku przy ul. A.Chmielowskiego 6 wraz z zagospodarowaniem terenu - DPS, ul. Krakowska 55. 1.1. Decyzją PINB nr 536/2013 zatwierdzono projekt budowlany i udzielono pozwolenia na wyknanie przebudowy istniejącego budynku, na cele statutowe Domu Pomocy Społecznej w Krakowie wraz z przebudową istniejących wewnętrznych instalacji, budową zewnętrznej windy dla osób niepełnosprawnych, termoizolacją, budową wewnętrznej windy osobowej i towarowej, przebudową części otworów otworów okiennych, budową klapy dymowej oraz wyburzeniem nadbudówki dachowej, na dz. Nr 54/7 obr. 216 Śródmieście przy ul. Adama Chmielowskiego 6 w Krakowie, 1.2. Działka wraz z istniejącym budynkiem leżą w strefie ochrony konserwatorskiej zespołu zabytkowego Miasta Krakowa uznanego za Pomnik historii. Budynek przy ul. A.Chmielowskiego 6 w Krakowie nie jest wpisany do rejestru zabytków. Lokalizacja inwestycji znajduje się w obszarze układu urbanistycznego dawnego miasta Kazimierza ze Stradomiem, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-12, decyzją z dnia 23 lutego 1934r. oraz w obszarze uznanym za pomnik historii "Kraków - historyczny zespół miasta" Zarządzeniem Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 8.09.1994r. Dla przedmiotowego budynku obowiązuje Pozwolenie nr 129/13 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku z dnia 14 lutego 2013r. w którym zwraca się uwagę w pkt. III na konieczność zachowania i wyeksponowania "portalu" drzwi wejściowych oraz elementów wystroju elewacji 2. W zakres zamówienia wchodzi: 2.1. Modernizacja części pomieszczeń piwnicznych o pow. 413,39 m², w tym: ? Wykonanie robót rozbiórkowych i wyburzeń wraz z przebiciami. ? Usunięcie istniejących warstw posadzkowych. ? Wykonanie nowych warstw posadzkowych wraz z ułożeniem prawidłowych warstw m.in. izolacji poziomej. ? Roboty murowe związane z nowym podziałem pomieszczeń. ? Wymiana tynków wewnętrznych, sufity podwieszane. ? Wymiana drzwiowej. ? Wykonanie warstw podłogowych z izolacjami wraz z posadzkami ? Roboty wykończeniowe ? Modernizacja instalacji sanitarnej i elektrycznej ? Wentylacja mechaniczna ? Wykonanie dokumentacji powykonawczej ? Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego 2.2. Zagospodarowanie terenu, w tym: ? Wykonanie drogi dojazdowej do bramy wjazdowej z kostki brukowej. ? Wykonanie chodnika z kostki brukowej do bramki wejściowej. ? Wykonanie placu przed budynkiem parterowym z kostki brukowej. ? Wykonanie jednego miejsca parkingowego dla osoby niepełnosprawnej. ? Wykonanie odwodnienia i oświetlenia podwórka. ? Rekultywacja terenu zielonego. ? Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Uwaga: 1) Opracowywany zakres należy realizować zgodnie z założeniami projektowymi przedstawionymi w całości opracowania dla zatwierdzonego decyzją pozwolenia na budowę nr 536/2013 z dnia 18.03.2013r. 2) Zastosowane rozwiązania technologiczne, dobór materiałów i rozwiązań instalacyjnych - tożsame z wcześniej zrealizowanymi etapami. 3) Ostateczny dobór wzorów i kolorów wszystkich materiałów w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ, którego elementami są: a. Dokumentacja projektowa: Architektura, Konstrukcja, Instalacje elektryczne, Instalacja wod.-kan., Instalacja co, Instalacja wentylacji, b. Przedmiary robót - branża: Budowlana, Instalacje elektryczne, Instalacja wod-.kan., Instalacja c.o., Instalacja wentylacji, c. Specyfikacjia Techniczna Wykonania i Odbioru Robót d. Decyzje administracyjne: Decyzja PNB nr 536/2013, Pozwolenie Konserwatora

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45442100-8, 45311200-2, 45421000-4, 45430000-0, 45332200-5, 45233250-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 597427.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "PREBUDREM" Krzysztof Łach
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Strażacka 47
Kod pocztowy: 30-737
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 745000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 745000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 884657.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.