eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Remont pomieszczeń natrysków i sanitariatów krytej pływalni przy ul. Pomorskiej 61 w Zawierciu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-26

Ogłoszenie nr 500146563-N-2018 z dnia 26-06-2018 r.

Ośrodek Sportu i Rekreacji: Remont pomieszczeń natrysków i sanitariatów krytej pływalni przy ul. Pomorskiej 61 w Zawierciu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565988-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 674827000000, ul. ul. Moniuszki 10, 42400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 326 724 337, e-mail osir@osir.net.pl, faks 326 724 337.
Adres strony internetowej (url): http://www.osir.net.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń natrysków i sanitariatów krytej pływalni przy ul. Pomorskiej 61 w Zawierciu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń natrysków i sanitariatów krytej pływalni przy ul. Pomorskiej 61 w Zawierciu. 2. Zakres prac przewidywanych do wykonania w ramach remontu istniejącego węzła sanitarno-szatniowego dla części damskiej (wc + natryski): a) wykonanie nowych warstw izolacyjnych na posadzce, b) wykonania posadzki w pom. wc natrysków i brodzika, c) wykonania okładzin ściennych z płytek ceramicznych i elementów mozaiki, d) założenia sufitów podwieszanych na poziomie min.3,00m, e) montaż armatury i elementów wyposażenia, f) wykonie oświetlenia pomieszczeń, g) wykonanie prac instalacyjnych, wentylacji mechanicznej, wody ciepłej i zimnej, odpływów posadzkowych, h) ponowny montaż systemowych ścian jako zabudowa kabin. 3. Zakres prac przewidywanych do wykonania w ramach remontu istniejącego węzła sanitarno-szatniowego dla części męskiej (wc + natryski): a) wykonanie nowych warstw izolacyjnych na posadzce, b) wykonania posadzki w pom. wc natrysków i brodzika, c) wykonania okładzin ściennych z płytek ceramicznych i elementów mozaiki, d) założenia sufitów podwieszanych na poziomie min.3,00m, e) montaż armatury i elementów wyposażenia, f) wykonie oświetlenia pomieszczeń, g) wykonanie prac instalacyjnych, wentylacji mechanicznej, wody ciepłej i zimnej, odpływów posadzkowych, h) ponowny montaż systemowych ścian jako zabudowa kabin. 4. Zakres prac przewidywanych do wykonania w ramach remontu instalacji wody - dla przebudowy węzłów sanitarnych dla części męskiej i damskiej (wc + natryski): W pomieszczeniach natrysków należy wymienione istniejące natryski oraz instalację wodociągową. Na ścianie należy zamontować nowe panele natryskowe. W przedmiotowych pomieszczeniach należy również zamontowane szafki natynkowe zamykane na kluczyk - 615x580x110. Szafki winny być wykonane z blachy stalowej malowanej proszkowo. Wewnątrz szafek należy umieścić po dwa zawory mieszające. Każdy z mieszaczy odpowiadać będzie za dostarczenie wody zmieszanej do trzech natrysków. Mieszacze należy połączyć z istniejącą instalacją wody ciepłej, zimnej i cyrkulacyjnej. Wewnątrz szafki przed mieszaczami należy zamontować kulowe zawory odcinające na poszczególnych instalacjach. Dodatkowo należy zamontować zawory odcinające na połączeniu rur od wody ciepłej z rurami wody zmieszanej celem umożliwienia obejścia mieszaczy dla przeprowadzenia dezynfekcji termicznej instalacji. Ze względu na zły stan instalacji wodociągowej doprowadzającej wodę do sąsiednich pomieszczeń należy wymienić na nową instalację wody ciepłej, zimnej i cyrkulacyjnej. Połączenie nowej instalacji z istniejącą należy wykonać w piwnicy pod stropem. W miejscu połączenia instalacji należy wmontować zawory odcinające. Nowa instalacja przebiegać będzie od piwnicy do istniejących punktów czerpalnych. Połączenie instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej z istniejącą instalacją należy wykonać z rur PP łączonych poprzez zgrzewanie. Zaizolowane otulinami z pianki poliuretanowej przewody należy rozprowadzić w bruzdach ściennych. 5. Szczegółowy zakres robót (opis przedmiotu zamówienia) określa dokumentacja projektowa: o projekty budowlano-wykonawczy: remontu istniejącego węzła sanitarno-szatniowego dla części damskiej (wc + natryski), remontu istniejącego węzła sanitarno-szatniowego dla części męskiej (wc + natryski) i remontu instalacji wody - dla przebudowy węzłów sanitarnych dla części męskiej i damskiej (wc + natryski) Krytej Pływalni OSiR przy ul. Pomorskiej 61 w Zawierciu - sporządzone przez Pracownię Projektową gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański, ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie, o specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych remontu istniejącego węzła sanitarno-szatniowego dla części męskiej i damskiej (wc + natryski) oraz remontu instalacji wody Krytej Pływalni OSiR przy ul. Pomorskiej 61 w Zawierciu - sporządzona przez Pracownię Projektową gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański, ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie, o przedmiary robót - remontu istniejącego węzła sanitarno-szatniowego dla części damskiej (wc + natryski), remontu istniejącego węzła sanitarno-szatniowego dla części męskiej (wc + natryski) i remontu instalacji wody - dla przebudowy węzłów sanitarnych dla części męskiej i damskiej (wc + natryski) Krytej Pływalni OSiR przy ul. Pomorskiej 61 w Zawierciu - (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny) - sporządzone przez Pracownię Projektową gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański, ul. Powstańców Śląskich 12/63, 42-400 Zawiercie. 6. Jeżeli dokumentacja projektowa w tym przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 7. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji. 8. Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. Opracowanie tego dokumentu jest niezbędne Zamawiającemu w celu kontroli realizacji zamówienia. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem wartości kosztorysowych realizacji poszczególnych obiektów wchodzących w skład zadania. Jeżeli zaproponowana wartość obiektu (elementu) będzie budziła zastrzeżenia co do jej wysokości, to Zamawiający będzie mógł żądać opracowania szczegółowego kosztorysu budowlanego, który pozwoli zweryfikować założenia finansowe ujęte w harmonogramie. 9. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją niniejszego zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy (załącznik nr 4). 10. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót), czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową (robotami), dostawców materiałów budowlanych. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 11. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy. Budynek posiada urządzenia przeznaczone dla ruchu osób niepełnosprawnych. Dostępność węzła szatniowo - sanitarnego została umożliwiona przez zastosowanie odpowiedniej szerokości drzwi wejściowych z poziomu posadzki krytej pływalni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45331210-1, 45262500-6, 45410000-4, 45442100-8, 45310000-3, 45421146-9, 45421152-4, 45111300-1, 45332300-6, 45332200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 148448.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIK-MAR Zakład Remontowo Budowlany Mariusz Mikoda
Email wykonawcy: mik-mar76@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Pionierów 10
Kod pocztowy: 42-431
Miejscowość: Zawiercie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175894.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175894.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 175894.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.