eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › "Dostawa licencji oprogramowania - narzędzia do diagnozowania kompetencji - studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-26

Ogłoszenie nr 500145763-N-2018 z dnia 26-06-2018 r.

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie: "Dostawa licencji oprogramowania - narzędzia do diagnozowania kompetencji - studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Profesjonalne Biuro Karier Rynku Kreatywnego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie" - projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, w ramach działania 3.1 Kompetencje w Szkolnictwie Wyższym.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570562-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27578300000, ul. Plac Matejki 13, 31157 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 992 041, e-mail zp@asp.krakow.pl, faks 124 226 566.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa licencji oprogramowania - narzędzia do diagnozowania kompetencji - studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP-3942-19/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bezterminowej i nielimitowanej (brak ograniczenia liczby badań) licencji niewyłącznej na korzystanie z oprogramowania - narzędzia do diagnozowania kompetencji zwanego dalej "oprogramowaniem" 2. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dostawę nielimitowanej licencji oprogramowania - narzędzia służącego do diagnozowania kompetencji - studentów i absolwentów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - Szczegółowe funkcjonalności, parametry i wszelkie wymagania dla oprogramowania - narzędzia diagnozowania kompetencji wyszczególnione zostały w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) 2) instruktażowe szkolenie dla czterech doradców zawodowych, z zakresu metodologii i obsługi narzędzia diagnozowania kompetencji, które: a. musi być zrealizowane do dwóch dni od podpisania umowy b. ma zostać zrealizowane maksymalnie w przeciągu jednego dnia (8 godzin zegarowych) c. musi dotyczyć metodologii i obsługi narzędzia diagnostycznego; d. w ramach szkolenia doradcy zawodowi Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe takie jak: podręcznik, tutoriale i inne materiały pomocnicze związane z danym narzędziem psychometrycznym, próbne linki do testowania narzędzia Zamawiający do realizacji szkolenia zapewni salę szkoleniową w swojej siedzibie ze sprzętem prezentacyjnym (projektor, flipchart i/lub tablica). 3) świadczenie wsparcia gwarancyjnego a. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 7,5 letniej gwarancji (obejmującej czas realizacji projektu i okres trwałości projektu) na prawidłowe działanie narzędzia, liczonej od dnia odbioru całości zamówienia. b. Zakres wsparcia gwarancyjnego obejmuje: a) problemy z autoryzacją użytkowników b) problemy z dostępem do danych c) obsługa komunikatów/ błędów generowanych przez narzędzie d) niedostępność systemu / usług hostingowych c. Wykonawca przystąpi do usuwania błędu/awarii w ramach wsparcia gwarancyjnego w terminie określonym w ofercie, nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia (czas na przystąpienie każdorazowo do świadczenia wsparcia tj. przystąpienia do usuwania błędu/awarii stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert) - w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny czas (tj. 48 godzin), oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIV niniejszej SIWZ. d. Zgłoszenia błędu/awarii mogą być przekazywane drogą elektroniczną e. Wykonawca zapewni dostępność wsparcia gwarancyjnego w godzinach od 800 do 2200 w dni robocze. 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 5. Wszelkie czynności nieopisane w SIWZ, a zdaniem Wykonawcy niezbędne dla właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy traktować jako oczywiste, uwzględnić w kosztach realizacji zamówienia i wliczyć do ceny oferty. 6. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, w przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego w SIWZ z załącznikami, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez przedmiot równoważny Zamawiający rozumie przedmiot o parametrach technicznych i funkcjonalnościach takich samych bądź lepszych w stosunku do przedmiotu wymaganego przez zamawiającego. Wykonawca oferujący przedmiot równoważny będzie zobowiązany wskazać w ofercie nazwę tego przedmiotu, typ, nazwę producenta, który oferuje oraz przedstawić w ofercie dokładny (pełny) opis oferowanego przedmiotu równoważnego w tym parametry i funkcjonalności określone w SIWZ i załączniku nr 1 do SIWZ 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego". W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań. 9. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji "Profesjonalne Biuro Karier Rynku Kreatywnego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie" Umowa o dofinansowanie nr: POWR.03.01.00-00-B016/17 technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 14. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w ofercie produktu, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretne narzędzie badania kompetencji (producent,/marka/nazwa bądź inne istniejące oznakowanie identyfikujące narzędzie).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48900000-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ADVISIO POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jasionka 954E
Kod pocztowy: 36-002
Miejscowość: Jasionka
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65190.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65190.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65190.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.