To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-22
Ogłoszenie nr 500144045-N-2018 z dnia 22-06-2018 r.
Gmina Iława: Dostosowanie budynku gminnego nr 8 w Ławicach do realizacji działań aktywizacji społeczno - zawodowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.2 Infrastruktura socjalna
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552918-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Iława, Krajowy numer identyfikacyjny 53276000000,
ul. ul. Gen. Władysława Andersa
-,
14-200
Iława, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
896 492 418, e-mail
gmina@gmina-ilawa.pl, faks
896 494 882.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gmina-ilawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie budynku gminnego nr 8 w Ławicach do realizacji działań aktywizacji społeczno - zawodowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PŚP. 271.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Remont wewnętrzny pomieszczeń parteru - naprawa i malowanie ścian i sufitów, wymiana wykładziny podłogowej w korytarzu. b) Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych - dostosowanie pomieszczeń dla osób z niepełnosprawnościami tj. rozbiórka istniejących pomieszczeń sanitarnych, wymurowanie nowych pomieszczeń z podziałem na łazienkę damską i męską, z robotami wykończeniowymi (tynkami, posadzkami, okładzinami ściennymi, podłogowymi i malowaniem). c) Podjazd dla osób z niepełnosprawnością - w zakres robót wchodzi: - rozebranie opaski przy budynku, - wykonanie fundamentów pod konstrukcję pochylni, wymurowanie podpór z bloczków betonowych, - zwieńczenie podpór, - utwardzenie nawierzchni pod pochylnią z ażurowych płyt betonowych, - naprawa biegu schodowego z ułożeniem nowych okładzin schodowych gr. 4 cm (płyty prefabrykowane z betonu płukanego). d) Instalacje sanitarne - wodno-kanalizacyjne, w zakres których wchodzi: - demontaż urządzeń sanitarnych (miska ustępowa szt. 1 i umywalka szt. 1), - przebudowa poziomów kanalizacyjnych PVC ø 110 mm dla potrzeb pomieszczenia socjalnego i nowych łazienek, - wykucie kanałów do wykonania podejść odpływowych PVC ø 110 mm i PVC ø 50 mm, - wykonanie nowych podejść odpływowych PVC ø 110 mm i PVC ø 50 mm, - wykonanie instalacji wodociągowej zimnej i ciepłej wody użytkowej z rur PP zakończonej zaworami (do misek ustępowych, umywalek i natrysków), - montaż urządzeń sanitarnych (miski ustępowe kpl. 2, umywalki kpl. 2 i natryski kpl. 2) - montaż uchwytów dla osób z niepełnosprawnościami przy w/w urządzeniach sanitarnych, - zakup i montaż elektrycznych pojemnościowych podgrzewaczy wody o poj. 80 l (łazienki) i 20 l. (pomieszczenie socjalne), e) Instalacje elektryczne - w zakres robót wchodzi: - demontaż instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych oraz opraw oświetleniowych (istniejące pom. wc), - rozbudowa istniejącej rozdzielnicy elektrycznej, wykonanie nowej instalacji gniazd wtykowych i oświetlenia oraz pomiary powykonawcze, - montaż instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtykowych na nowych ściankach i istniejących sufitach w dwóch projektowanych łazienkach, - montaż opraw oświetleniowych, przełączników i gniazd wtykowych f) System monitoringu wizyjnego - w skład którego wchodzi wykonanie instalacji niskoprądowej w korytkach PP, montaż oprzyrządowania (rejestrator, kamery wewnętrzne i kamera zewnętrzna rejestrująca teren przy wejściu głównym i podjeździe dla osób z niepełnosprawnością). 2. Kod CPV 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków, 45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej miejsca, w którym roboty będą wykonane. 6. W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej, przedmiarach, SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego produkty lub usługi Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych ww. dokumentacji pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiału, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku przywołania w dokumentacji projektowej norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w ww. dokumentach. 9. Na etapie składania ofert Zamawiający nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego przez wykonawcę. 10. W związku z faktem, że przedmiot zamówienia jest przeznaczony do użytku dla osób fizycznych, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych. 11. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: roboty konstrukcyjno - budowlane, instalacje elektryczne, wod-kan, utwardzenia nawierzchni i inne robot ogólnobudowlane wskazane w dokumentacji technicznej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku Nr 7 do SIWZ - wzór umowy. 12. Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.2 Infrastruktura socjalna.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
104372.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo - Budowlana KASBUD-BIS Sławomir Szczepański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
138193.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej na stacjach uzdatniania wody w gminie Iława
- Modernizacja budynku z przeznaczeniem na siedzibę GOPS w Iławie
- Konserwacja i utrzymanie oświetlenia na terenie Iławy
- Dostawa kruszywa ze skały litej frakcji 0-31,5 mm w ilości 1000 ton
- Uregulowanie stanu prawnego granic pasa drogowego drogi powiatowej nr 1311N Kamieniec - Bądze - Jerzwałd - dr. woj. nr 521 ( Iława ) wraz ze sporządzeniem MDCP na odc. Siemiany - DW 521
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej w GCE- Etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.